Hallo,
dank voor de reacties van de bezoekers.
Hoeveel PC’s zijn er in het internetroom? Ik moet beroepshalve elke dag minstens een half uurtje online, dus dat is handig als ik niet moet aanschuiven.
Kan je met de kinderkoets vlot en snel tot in het centrum van Turgutreis ?
Welke watersporten zijn er gratis te doen ?
DANK VOOR DE INFO !
Wij vertrekken 3 juni voor 2 weken.
Even zien. Badkamers zijn niet echt veel bijzonders.
Douche en wasbak en toilet… meer niet.
Wel een fohn voor de dames (en heren?)
Je hebt het gewone restaurant waar je van 1900 tot 2130 kan eten
geloof ik. Maar je kan als je even smorgen of een dag van te voren
reserveert ook a la carte eten. Turks, Italiaans en Vis
van 0800 tot 1000 het ontbijt
van 1000 tot 1100 laat ontbijt.
dan heb je nog lunch, op zondag de brunch
je kan de hele middag door sandwiches halen
van 2400 tot 0100 midnight snack.
er is een disco in de kelder. open tot 1400
Strand is heerlijk… neem alleen waterschoentjes mee voor de kleintjes.
Want je haalt geheid je voeten open aan de keien die in de zee liggen.
Op het strand is er ook bediening. maar je kan het ook makkelijk
zelf gaan halen… aangezien het strand 50 meter van het hotel is.
ik gok zo’n 15 pc’s in die ruimte: gewoon wat van die msn’ende kinderen wegslaan
Gratis. Windsurfen, Waterskieen, Banaan zitten.
iedere dag gratis duikles in het zwembad.
Voor 40 euro kan je dan de zee in. (zelf niet gedaan)
Animatie team van 14 personen probeert je de hele dag te vermaken.
Duikspelletjes, voetbal, volleybal, luchtdrukgeweer schieten.
Ook kan je een 1 uur durende fietstocht op een mountainbike maken
door turkutreis heen (je rijdt dan gewoon op de openbare weg en kijkt verbaasd naar de grote wietplanten die naast de weg groeien :P)
Verhaal is een beetje rommelig… maarja. geeft wel een kleine indicatie.
kga effe wat fotos erop gooien.
Uit reacties van mesnen die net terug zijn uit dit hotel, heb ik begrepen dat het er SUPER is! Het is heel mooi, lux en het personeel is erg vriendelijk. Deze mensen denken er over om dit jaar terug te gaan, dus dat zegt natuurlijk wel iets. Ze hebben ook mensen gesproken die regelmatig naar 5 sterren hotels gaan, maar ze hadden allen nog nooit zo’n goed hotel gehad als deze!
Voor de kinderen is er genoeg te doen; veel speel gelegenheden en mooie (water) glijbanen. ALLES is gratis/all in; eten, drinken, watersport, duiken, noem maar op! Zelf drinken uit de minibar is zonder bijbetaling.
Ik denk dat dit hotel voor jong & oud veel te bieden heeft!
Leuk om alle verhalen te lezen van degene die daar nog zitten of alweer terug zijn van hun vakantie.Het hotel ziet er erg mooi uit op de foto’s.Ik heb er al echt zin in.Ik hoop dat er nog meer mensen foto’s gaan plaatsen.Wat zijn we toch weer nieuwsgierig he!!!
Wij gaan er 14 september heen.We blijven er dan 2 weken,en dit is onze eerste vakantie met ons zoontje.Hij is dan tegen die tijd 13 maanden oud.Graag zou ik nog wat info en tips willen krijgen van mensen die ook met hun kind(jes) daar geweest zijn.Alvast bedankt!!!
Marco Antonio,heb je toevallig nog meer foto’s te bewonderen??
Hallo,
ik heb een mischien wat ongewone vraag voor diegene die al geweest zijn of nog ginder zijn.
Namelijk: het bier dat ze schenken is dat Tuborg(zoals dikwijls) of het veel betere Turkse bier Efes?
groetjes,
Bart.
Heb je ook een foto van het kinderzwembad ?
Ik zie ook nergens in restaurant of buiten kinderstoeltjes. Die zullen er toch wel zijn he ?
Hoe zit het met de shoppingmogelijkheden in Turgutreis ? Is er nog zoveel (nep)merkkledij te koop ?? Ik wil mij weer zo een Breitling-horloge kopen daar !!
Hoi,
De foto’s zijn tof!
Maar er resten mij nog enkele vragen.
Hoe wordt de drank bij het zwembad en het strand geserveerd? In plastic of glas?
Zijn de kiezels echt zo erg in de zee, zodat we waterschoenen aan moeten?
Liggen op de strandbedden ook matrasjes?
Bedankt voor het beantwoorden.
Groeten, schol
Drinken wordt geserveerd zoals jij dat wil, plastic OF glas…
kan je gewoon om vragen.
Strand bedden hebben ook kussens.
Drank weet ik niet zoveel vanaf…
IIG cola, fanta… sevenup… ed… smaakt zelfde als hier.
Rum, cognac, whiskey… raki… wijnen… en alle drank die je voor
de cocktails gebruikt (wordt veel gedronken in dat hotel) zoals
blue curacao etc…
Hallo allemaal,
op de site vakantiereiswijzer.nl staan nieuwe reacties van mensen die net terug zijn. Hierbij toch wel een paar berichten van dingen die nog niet klaar zijn en een paar andere minpunten.
Groeten Bart.
hierbij zoals belooft ons verslag We zijn nét weer terug uit dit resort en hier komt onze ervaring.
Het hotel is nog niet helemaal klaar waar we direct de eerste nacht achter kwamen, onze airco werkte nog niet (tweede dag wel,) de badkamer van de kamer onder ons moest nog af omdat de kamer de volgende dag verhuurd was resultaat dat de tegelzetters, installatieploeg van douche, wastafel en toilet er tot 03.30 uur stonden te boren kloppen en te slijpen (geen oog dichtgedaan dus).na deze nacht geen last meer van gehad.
De 2 pers kamers zijn aan de krappe kant, dit telt zeker voor de badkamer. Verder waren de eerste dagen van onze vakantie diverse ruimtes nog niet open (alla carte rest. bubbelbad toiletten van lobby en sauna ed.) maar ze werken er dag en nacht aan dus we zagen het met de dag opknappen en een na het ander zag er beter en compleet uitnog wel een hoop kinderziektes zoals verstopte toiletten, niet werkende verlichting, veel kamers waar de elektronische sloten niet werkte
Verder was de bouw wel af, maar was er geen tijd meer voor een grote schoonmaakbeurt zodat de tegels, vloer ed nog onder de cementsluier en bouw spetters zitten.
Je kunt duidelijk zien dat het hotel onder grote stress is afgemaakt zodat de kwaliteit en netheid hiervan op een laag niveau zijn en er nog veel werk is om eea op te knappen en schoon te maken. Ook jammer dat de kwaliteit van de gebruikte materialen zoals schakelmateriaal sanitair kranen ed van een lowcost type zijn zodat er bijv. geen constante
watertemp. is tijdens het douchen. grote delen van het terras rond het zwembad liggen lager dan de zwembad rand zodat na de zwembadspelletjes grote delen van het terras onder de ligstoelen en ook voor de trap onderwater staan hier ligt marmer dus spiegelglad. De ligbedden staan erg dicht op elkaar (of het terras is te klein voor het benodigde aantal)Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, het eten is uitzonderlijk goed, ruime keuzen en variatie en zeer goede kwaliteit.
Ik hoop dat ze de zaken snel schoon en onder controle krijgen want dan is het een prachtig hotel wat ons betref niet verder komt dan 4 sterren
Sauna en turks stoombad zijn gratis, maar massage moet je betalen, weet hier niet exact de prijs van, maar volgens zeggen kost dat nogal het nodige. B)
Hallo Moos,
eerst en vooral nog prettige vakantiedagen toegewenst daar in Turgutreis!
Ik zou graag willen weten of jij ook dezelfde ervaringen hebt in het hotel als Ben Brouwers(bericht van 15/05) i.v.m. dingen die nog niet klaar zijn en dergelijke.
Alvast bedankt voor de info!
Wij gaan met 4 personen 22 mei naar Aegean Dream. Weet iemand misschien ook of er gratis badlakens zijn voor gebruik op het strand of moeten wij deze zelf meenemen?
Ik snap er niets van.
Ben schrijft dat er spelletjes gespeeld worden in het zwembad, wat welliswaar wat nattigheid oplevert, maat vooruit.
Jasmijn schrijft dat het bad buiten bebruik is.
HOE KAN DAT???!!! :unsure:
Wie kan me nu precies vertellen hoe het zit, want ik ga zelf eind juni?
Ik hoop wel dat dan de meeste kinderziektes wel opgelost zijn.
Zijn de verwachtingen niet buitengewoon hoog?
Waardoor het altijd tegen valt.
[COLOR=purple][FONT=Courier]*
Originally posted by guusje@17-05-2004, 18:01:17
** Ik snap er niets van.
Ben schrijft dat er spelletjes gespeeld worden in het zwembad, wat welliswaar wat nattigheid oplevert, maat vooruit.
Jasmijn schrijft dat het bad buiten bebruik is.
HOE KAN DAT???!!! :unsure:
Wie kan me nu precies vertellen hoe het zit, want ik ga zelf eind juni?
Ik hoop wel dat dan de meeste kinderziektes wel opgelost zijn.
Zijn de verwachtingen niet buitengewoon hoog?
Waardoor het altijd tegen valt.
[COLOR=purple][FONT=Courier]* **
Hoi guusje,
ik zou me er niet te druk om maken als je bedenkt dat het hotel pas vanaf 1 mei open is en je Ben nergens over hoort en ook Moos die er nu zit nergens over hoort klagen hoe kan dan iemand die ook 11 dagen daar is geweest dat wel meemaken. Ik zeg niet dat er niks is maar misschien inderdaad te hoge verwachtingen.
groetjes en geniet van het vooruitzicht van je vakantie.
p.s. wij gaan pas half september
Volgens mij heb jij het over een ander hotel, want wat jij nu vertelt is nooit door iemand over gesproken.
Dus als je nog even wilt reageren of het inderdaad wel over het Aegean Dream Resort in Turgutreis gaat.
Hoe verklaar je dan de positieve reacties van de andere personen.
Ik wacht op je berichtje. Misschien wil nog iemand reageren die dezelfde periode in het Resort verbleef.
Hallo allemaal,
Wij komen al jaren in Turkije voor vakantie, hebben al verschillende vakantie plaatsjes en hotels aangedaan daar. Ook dit jaar gaan wij weer, nu naar dit hotel. Wij gaan van 15 juni t/m 29 juni, samen met onze dochter, schoonzoon en onze kleindochter van 20 maanden. Jammer genoeg kan onze oudste kleindochter van 7 jaar niet mee omdat ze naar school moet. Wij zullen haar de foto met de glijbaan dus maar niet laten zien We hebben een goed gevoel bij dit hotel. 2 jaar geleden zijn we ook in een heel nieuw hotel geweest vlakbij Turgetreis. Rana Resort hete dat hotel. Ook erg mooi en goed. Ieder nieuw hotel zal zijn best doen om het hun gasten naar de zin te maken. Geniet er dus maar van, want volgend jaar kan het wel eens een behoorlijk stuk duurder zijn. Dat was n.l. bij Rana Resort ook zo. Ik wens iedereen die nog met vakntie gaat een fijne vakantie toe.