Jasmijn 37, weet jij wel zeker dat je het juiste hotel voor ogen hebt. Het gaat om AEGEAN DREAM RESORT HOTEL. Wanneer ben jij geweest. Ben vandaag teruggekomen en heb toch echt weinig te klagen gehad.
Heb volop in zwembad gezwomen en echt geen bruin water uit de leidingen. Ik vond alleen dat het avondeten wat eentonig was, maar ik moet zeggen, dat ik een zeer lastige eter ben.
Er zijn natuurlijk altijd wat kinderziekten in een splinter nieuw hotel, wat je bij voorbaat weet. Als je daar niet tegen kan, ga dan niet naar zo´n hotel. Maar ja, was 1 van de goedkoopste he en wij Nederlanders gaan daar dan naartoe.
Heb gehoord dat het volgend jaar stuk duurder zal zijn, ze kunnen voor dit geld niet doen wat ze nu doen. Maar er waren al prijsafspraken met de touroperators, die niet meer gewijzigd kunnen worden.
Personeel was super vriendelijk.
Alles was gratis (op massage na), zelfs de watersporten (banaan, waterfietsen, waterskieën enz.
Vijf sterren vind ik iets te veel, zou zeggen een goede vier.
Als je over dit hotel alleen maar klaagzang hebt ben je echt een rasechte GROTE ZEURPIET. B)
Ik lees hier best wel veel positieve reacties over dit hotel ik zoek nog wat voor een weekje in September. Waar en bij wie kan ik het bekijken en eventueel boeken? Welke touroperator?
Hallo Moos,
het doet deugd jou geruststellend bericht te lezen.
Uw reactie komt perfect overeen met wat ik op voorhand zou verwachten. We zijn namelijk vorig jaar ook in een nieuw hotel geweest in Kemer en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar opnieuw voor een nieuw hotel hebben gekozen.
Heb jij mischien ook foto’s genomen en wil je die met ons delen?
Alvast bedankt.
Inmiddels geboekt bij Maxisun voor 15 dagen met vertrek op 19 juni. Zitten daar dus tot en met 3 juli. Kan niet wachten tot het zover is ! Ben echt toe aan vakantie B)
Hallo allemaal ,
Wij gaan ook een weekje in september naar dit hotel .
Ik heb een vraagje aan diegene die er al geweest zijn .
Zijn de 2 pers. kamers geschikt om een kinderbed en babybed op te zetten? Wij hebben namelijk een kind van 3 jaar en een van 8 maanden .Vermits de baby gratis is kunnen wij geen fam.kamer boeken .Wel natuurlijk als ik voor de baby mee zou betalen …Is het te doen denken jullie? Of zou ik toch maar bijbetalen en een Fam .kamer boeken?
Is er veel plaats aan het kinderzwembad? Of moet je elke morgen je handdoek gaan leggen voor een plaatsje?
Hopelijk antwoord iemand hierop !!
Bedankt in ieder geval !!!
Ik vond het geweldig dat er al foto’s van jullie op de site stonden .Dan heb je toch een beeld van het hotel he .
Het ziet er geweldig uit !!
O ja ,kan je flessen water kopen in het hotel ?
Is er in de buurt een supermarkt voor baby eten?
Hotelkamer is niet super ruim, zeker niet om er nog eens 2 bedden bij te plaatsen. Ik zou dus gaan voor een familiekamer.
Kunnen denk ik ongeveer 10 zonnebedden bij kinderzwembad staan, is dus verstandig om een handdoek neer te leggen.
Flessen water kan je gatis bij de zwembadbar verkrijgen. Dit zijn 1 1/2 literflessen.
Heb in de omgeving geen supermarkt kunnen ontdekken. Wel een grote in Turgutreis, maar dit is nog wel even lopen vanaf het hotel. Denk 15 tot 20 minuten, maar ik ben niet zo´n vlotte loper, misschien kan het dus wel wat korter.
Maar heb geen idee of er goede babyvoeding te verkrijgen is. Zou voor alle zekerheid het een en ander uit Nederland meenemen.
Veel plezier zou ik zeggen, is een goed hotel.
Zijn er nog mensen die wat nieuwe foto’s willen plaatsen.
De foto’s van MarcoAntonio hebben al heel wat duidelijk gemaakt. Waren perfect.
Maar toch we blijven nieuwsgierig.
Hoe is de markt in Turgutreis, is er veel te zien en te koop?
Moet je hier ook echt afdingen en hoeveel moet je er onder gaan zitten?
Tot hoe laat zijn de winkeltjes en de grote supermarkt open?
Is er 's avonds uberhaupt veel leven in Turgutreis?
Wel veel vragen, maar wie wat weet mag het schrijven.
dag Schol,
ik heb turgutreis al enkele malen bezocht en vond het een sympatiek stadje. het is vrij modern omwille van denieuwe haven en de drukke stranden. wekelijks is er een leuke en vrij grote markt waar je echt alles (namaak natuurlijk) kan kopen. afdingen in de boodschap! een tip: koop nooit parfum, hoe echt die er ook uitziet en hoe goedkoop die ook is. zelfs onder de originele verpakking die op haar beurt nog eens in folie zit schuilt een bijna origineel flesje dat meestal gevuld is met citroenwater (de geur die bij de turken zo geliefd is) of een flauw afkooksel van de echte parfum. ik denk wel dat er enkele grote supermarkten zijn en die zijn meestal lang open. tevens vind je er overal kleine winkeltjes waar je drank e.d. kan kopen. voor de leukste winkeltjes moet je in bodrum zijn: echt een fantastische stad die ook 's avonds bruist. (in bodrum is er een grote supermarkt aan het busstation achter de oevrdekte markt) vanuit turgutreis of je hotel kan je gemakkelijk een dolmus nemen. echte feestbeesten kunnen ook terecht in gumbet, waar vooral engelse en nederlandse pubs zijn.
ik hoop dat dit je een beetje kan helpen.
verder ben ik ook nog benieuwd naar foto’s van aegean deam. ik heb nl nog steeds niet beslist of ik er in september heenga.
groetjes,
Ellen :rolleyes: :lol:
Misschien kan ik je een beetje helpen! Op www.vakantiereiswijzer.nl staan allemaal reacties van mensen die in verschillende hotels zijn geweest. Deze mensen geven het hotel een punt en geven aan wat de zwakke en sterke punten zijn van dat betreffende hotel. Ik heb al voor je gekeken en er staan veel reacties op die site van dat hotel. Je gaat naar die site toe klikt Turkije aan en dan het plaatsje en je hotel! Het is heel makkelijk K hoop dat je er wat aan hebt.
Volgens mij kan het wel eens gratis zijn. Op de website staan verschillende faciliteiten waaronder babysitter, dokter en kapper. Bij babysitter en dokter staat dat het ‘extra charge’ is. Maar dat staat er bij de kapper niet bij.
Ik zou graag van iemand die inmiddels in het hotel is geweest willen weten wat er waar is van de laatste reactie op vakantiereiswijzer van “Jan en Henny”. Daar staan namelijk veel negatieve dingen in over het hotel. En tevens zou ik graag willen weten of de mensen die er tot nu toe zijn geweest ook inentingen hebben gehad.
Oproep aan iedereen die al in het hotel is geweest!
Lees a.u.b. het verhaal van “Jan en Henny” op vakantiereiswijzer en geef jullie mening hierover. Na al het goede dat we al hebben gelezen over het hotel is hun verhaal best wel beangstigend.
Graag reacties!
Ik heb het verhaal ook gelezen van Jan en Henny. Zelf denk ik dat het toch een beetje aangedikt is. Was er niet een tijdje geleden ene Jasmijn op deze site met een eveneens ongelooflijk verhaal.
Na een aantal tegenreacties was het berichtje ineens van de site verdwenen. Misschien dat Jan en Henny nog foto’s hebben van hun “drama”, dan zou ik deze graag geplaatst willen zien.
Wij vertrekken 1 juni en gaan alles met eigen ogen zien, natuurlijk laten wij ons niet van de wijs brengen. :rolleyes:
Ik geloof ook niet zo in het verhaal van Jan & Henny, temeer daar ze hun ‘verhaal’ opsplitsen in 10 delen en bij elk deel een negatieve score meesturen (wat het gemiddelde natuurlijk niet ten goede komt). Ik heb mijn bedenkingen ook als reactie op vakantiereiswijzer geplaatst. Ben benieuwd of ze er op durven reageren … <_<