@MK: Het bevalt daar prima. Het belangrijkste waarom we het daar zo leuk vinden is vooral de sfeer in het hotel. Die is gemoedelijk alsof het een grote familie is.
Al die verhalen van jullie maakt ons wel heeeel nieuwsgierig!! Heb het al opgezocht bij de div tour-operators, en aan hubbie laten zien, en het er over gehad mss in het voorjaar volgend jaar eens in AD te gaan kijken!!!
Wat jullie vertellen maakt het heeeel aantrekkelijk
We will see
![]()
The same here.
Ik heb ook al overal zitten kijken en denken er ook over, in het voorjaar die kant op te gaan. Ook mede, doordat de meesten zulke fijne ervaringen hebben over die accomodatie.
Het ziet er ook erg aantrekkelijk uit op de foto’s.
Nou, wie weet komt het halve forum daar, kun je gelijk daar de meeting houden.
![]()
Gr. Roanna ![]()
Ik krijg ook steeds weer zin:banana:
Nog 1½ maand wachten en dan is het zover!
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het helemaal
goed gaat komen.
MK116: jaja jullie krijgen je eigen meeting daar in AD haha!!
HEbben Cyn en ik gehad in Gümbet in juni was heeeel gezellig!!
![]()
@bep
Oh wat grappig, zaten jullie toevallig in hetzelfde hotel of hadden jullie iets afgesproken. Leuk om elkaar in levende lijven te zien.
@Niet afgesproken, zij hadden al geboekt, wij zochten wat leuks, met haar overlegt, in hetzelfde hotel uitgekomen haha. Was gezellig
Maar jullie zitten er met zn 3-en dus, jij Dia en Linda!!!
MEETING!!!
![]()
Gezellig?? Pff nou geweldig… haha nee hoor Beps grapje!! Het was super gezellig!! Vind het vooral mooi dat jij die handdoek niet voor 12 Lira kreeg en ik later wel!!! haha
x
@cyn
Je hebt zeker nog steeds spijt dat je @bep dat hotel hebt aanbevolen :D:D:D
@bep
Wel heel toevallen hè met 3 tegelijk in hetzelfde hotel.
Ja heb ik heel veel spijt van haha!!!
x
Heb gehoort dat er veel Engelsen in Aegeandream zijn op dit moment hoe is dit, zijn ze luidruchtig en drinken ze veel zoals meestal de engelsen zijn op vakantie, of valt het wel mee.
Valt heel erg mee hoor. Toen wij eind juni/begin juli in Ad waren, zaten er best veel engelsen, schotten en ieren. Over het algemeen lieten ze zich niet vollopen en waren ze ook niet luidruchtig aanwezig. Er waren er wel bij die om 10 uur aan al het bier zaten, maar dat waren niet alleen engelsen, ook hollanders en belgen. Hebben in ieder geval engelse mensen niet als lastig en dronken ervaren.
@ Ron:
Ik was er tot half juli en er waren idd veel engelsen, maar waren over het algemeen rustig.
Maar er waren 3 engelse meiden en die heb ik geen een keer nuchter gezien.
Toen ik er wat van zei tijden de dreamdisco zeiden iedereen van het animatieteam dat ze hun wel konden schieten.
Toen kreeg ik in eens muggespray op mij gespoten ja dat was voor mij de druppel.
Ben naar de manager gelopen verhaal uitgelegd en toen ik terug kwam kregen die meiden geen drank meer. Heel boos waren ze en gingen gelijk weg.
Persoonlijk dnek ik dat de naar de lobbybar zijn gegaan, maar de dansvloer was weer vrij van drank dus je kon niet meer uitglijden.
Maar over het algemeen geen last van ze gehad.
Maar in september is het hotel 80% vol met nederlanders. En die kunnen ook erg zijn. Dus pas maar op Ron. hihihihihi.
Groet jac
Hoi Jac
Ik ga in September voor de 5e keer naar het hotel en ik heb met nederlanders nog nooit geen problemen gehad maar er komen dan ook vaak en veel dezelfde gasten van andere vakanties daar in het hotel .
Maar weet zeker dat ik weer een perfecte vakantie daar ga hebben.
Groetjes Ron
Wanneer ga je precies Ron?
Ik ga van 29 september t/m 9 oktober
Oh dan lopen we elkaar net mis, wij gaan de 27e weer naar huis.
@ Ron: Ja daar twijfel ik ook niet aan.
Je zult straks weer een fijne vakantie krijgen.
En idd ik had ook geen last van de nederlanders, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen die kunnen ook dronken worden.
Groet
@ Jac: Oja dat is zeker waar dat die ook dronken kunnen worden en dan kunnen ze net zo vervelend zijn als wie dan ook.
Groetjes
KEEP THE AEGEAN DREAM ALIVE is mijn motto!!!