Turgutreis - Ozzy's - Aegean Dream Resort

Zeker Weten

Nog iets meer dan een maand en dan ga ik weer heerlijk 11 dagen genieten

JAJA ik ben jaloers op je!!!
Maar ik wens je veel plezier!!! en geniet er maar weer van.
Ongelovelijk was het nou je 5de of de 6de keer???

Groet jac

Ik ga heerlijk voor de 5e keer en ga zeker weer genieten.

Groetjes Ron

Trouwens ron ze hebben een nieuw comedyshow hij was wel lachen, maar heb al eerder die sketches gezien in een ander hotel.
Maar het animatieteam deed het weer toppie.
Maar ze gingen hem toch weer aanpassen, want hier en daar ging het toch niet helemaal goed, maar dat mag als het voor de eerste keer werd gedaan.

Groet jac

Nu het zal mij benieuwen maar ik denk dat dat ook komt omdat een aantal van de leden van het animatie team vertrokken zijn en ze hierdoor snel iets anders in elkaar hebben moeten draaien, en ja dan heb je altijd nog een paar schoonheidsfoutjes, maar dat komt zeker goed.

Groetjes Ron

Zeker weten. Ja dat hou je in een animatieteam.
Maar de lolbroeken zijn er nog hoor.

groet jac

Ja dat weet ik want ik heb nog wekelijks kontakt met het animatie team.
Ik kijk er dan ook weer naar uit om veel lol met ze te hebben.

Groetjes Ron

O wat leuk dat je wekelijks contact met hun heb.
Ik heb regelmatig contact met het management.
Het animatieteam niet eigenlijk, ja zo als en toe. Maar dan meer met hoofd aniamator om geen namen te noemen. hihihihihi.
Maar dat is niet vaak.
Of ik chat in een groep het aegean dream groepje hahahahaha

Even een vraagje voor de ervaren AD gangers:
Weet iemand of een bebetel (babyfone via je mobiel) te gebruiken is in het hotel?

Helaas kan ik je op deze vraag geen antwoord geven daar ik geen kleine kinderen meer heb, het enige wat ik gezien heb wat als babyfoon gebruikt werd was een soort walkie talkie, maar geen telefoon.

Idd, heb ook enkel babyfoons gezien vanPhi#######. Deze werkten goed volgens iedereen die ze gebruikte.

Groet jac

Wij zijn sinds gisteren terug van Aegean Dream. Het was geweldig. Ik wil er zeker ook nog eens terug. De animatie was echt heel goed. Leuke mensen en zeer goed in wat ze doen.

Ik vroeg me dan ook af of iemand de gegevens (mail) van Ricky had, want hij was ons wel komen dagzeggen als we vertrokken, maar het moest zeer snel gaan, waardoor we geen gegevens meer hebben kunnen uitwisselen.
Ik hoop dat iemand het hier heeft.

Groetjes,
Daphne.

Daphne heb e-mail adres naar je gemailt.

Groetjes Ron

Kan bijna niet wachten maar nog een kleine week en dan weer ff 11 dagen genieten.

Kan ook niet wachten, het voor het eerste keer dat ik naar Ad. Ben benieuwd

Weet iemand of het nummer van het hotel ergens te downloaden is? Weet niet precies hoe het heet maar het werd elke avond voor het begin van de shows gedraaid. We willen het graag op een cdtje bij onze foto’s zetten.

@Dia: Allereerst welkom terug, goed naar je zin gehad? Hotelsong kun je downloaden op de site van AD

Idd die kun je op de site zien en downloaden!

Groet jac

Ik kan het niet vinden op de hotelsite. Wel de link de voor de brochure.