Turgutreis - Ozzy's - Aegean Dream Resort

Hé Ricky,

Kijk maar ff in m’n fotoalbum daar staan een paar foto’s van mij en m’n vriend. Ben benieuwd of je ons nog kent :slight_smile:

He ricky, alles goed daar? ik was van 15-22 sept in AD. Heb tijdens mijn vakantie je nog een keertje gesproken samen met Diamond ne haar vriend.

Groetjes Linda

Rick ken je mij ook nog??? hahha… vast niet meer he?!! Is het leuk daar? Ik hoorde dat je vriendinnetje Denise er weer is? Is het weer leuk om samen te zijn?

Groetjes

Hey Diamond,

herken je nog wel via de foto… dus wel grappig idd.
Wat betreft hoe het hier gaat!! Bevalt me prima, mis alleen een persoon om me heen en dat Susanne.

Hoop haar dan ook snel te zien in november, want ga dan voor twee weken naar NL. Daarna in A.D. de winterperiode in.

Mensen groeten,

Suus… dikke kus

Hallo Ricky

Groetjes aan iedereen in het hotel mis jullie alllemaal.

Ron

Als je foto’s van de dolfijnen wilt zien kijk dan in het fotoalbum van Susanne.

Groetjes Ron

Hey, Turgutreisfans!!!

Kent er iemand hotel Malama Beach? Ben er in september geweest viel een beetje tegen maar hebben ons toch geamuseerd. Maar 5 animators maar die deden wel hun best. Ook in Ozzy’s en radio bar geweest.
Thomas Boat genomen, als er iemand met die boot weg gaat doe ze de groetjes van Babs, Tine en Kelly van België!

Hallo Luitjes.

Bij deze allemaal een paar hele fijne feestdagen en voor 2007 veel geluk en gezondheid.

En Hiep hiep hoera mijn vakanties voor AD voor volgend jaar zijn weer :thumbsup: geboekt, wat een heerlijk vooruitzicht.

Groetjes Ron

Idd Ron,

En wanneer ga je?

Hallo allemaal,

even een berichtje, misschien leuk voor de mensen die ze kennen. Murat en Naomi die in het hotel gewerkt hebben, zijn vorig jaar getrouwd in NL en ze verwachten in Maart hun 1e kindje! Eind goed al goed!

Iedereen veel plezier daar!

wat leuk zeg!!!

Jammer dat AD niet meer zo zal wezen als dat het was, animatie team weg en veel vast personeel ontslagen en dan helaas ook nog een stuk duurder geworden in vergelijking met vorig jaar, ik had twee vakanties geboekt naar AD maar die heb ik geannuleerd, jammer dat ze zo duur zijn geworden.
Maar wie weet kom ik ooit nog eens terug, nu ga ik dit jaar naar Antalya.
Want we blijvenn natuurlijk wel naar Turkije gaan.

Groetjes Ron

Heej Ron ga je nu naar concorde?
Ik ga nog wel naar AD even kijken hoe het daar bevalt met een heel nieuw team.
En ik ga maar 8 dagen dus ik kijk wel
Ik heb er in ieder geval HEEEEL VEEEEL ZIN!!!

GRoetjes jac

Hoi Jac.

Wat ik nu heb begrepen gaat het team naar La Blanche en gaan ze waarschijnlijk ook het animatie team bij AD leiden, als alles echt zeker is ga ik misschien toch nog proberen om te boeken naar La Blanche want naar AD gaat niet meer dat is in de periode dat ik naar Turkije ga vol.
En wanneer ga jij naar AD? ik zie het wel verschijnen hier.

Groetjes Ron

Heej,

Ik ga 1 mei al richting AD, maar het team zit in concorde hotel in Antalya.
Heb dit van rick en orcun.

Groetjes jac

Dag mensen,

alles is voor mij nog onbekend… misschien A.D. of miss Golden Beach.
Hoop hierover zo snel als mogelijk nieuws over te kunnen vertellen.

Groeten Rick

Heej Rick,

ik dacht dat je ook naar concorde ging???
Dat zei je toch?

Nou goed we zullen wel zien misschien tot 1 mei in AD anders heeeeel veeeeel succes!!!

Groetjes jac

Toch maar om geboekt van Concorde in Antalya naar La Blanche in hopende dat animatie team in beide hotel aan het werk is.

Ron

Oja ik kom op 28 mei aan.

Ron

oke ik snap er niks meer van???
het oude team verlaat ADR, gaan naar concorde hotel, verlaten die weer of zijn er nog nooit geweest. Hoor verhalen dat ze naar La Blanche gaan. En nu lees ik op de ADR site dat orcun en zijn nieuwe team waaronder cumcum weer in adr zijn voor een nieuw seizoen.
Nu breekt mijn klomp en wat moet ik nu geloven.
Weet iemand hier meer over.
Of doen ze nu 2 hotels?? La Blanche en ADR???

Groetjes jac

Het maakt niet uit waar ze zijn hoor.
Ik hoop eigenlijk dat ik een leuke tijd heb in ADR en als anders. Maar ik ben of was erg nieuwsgierig. En dat is toch menselijk???