Thailand zever-topic: Aan den toog

Jouw winkel ziet er mooi uit, Frank! Marie zou daar wel in haar nopjes zijn… Ze is namelijk zot van bloemen!

verdoemme nu stuur ik jou ondertussen mijn zakenadres door das telepathie
merci, we moeten eens pinten pakken !

En jullie bestellen aan huis!!! Zeg eens, een schone boekee hier aan huis in gent, wat kost dat bovenop de boekeeprijs? Kan altijd handig zijn!!!

Gij zijt ne rappe Jelle of ik ne trage ( door de cabernet ) !

Zoude dan wel een pintje drinken, Frank? ‘Bier op wijn: venijn’ hélol2

Ja Jelle ik kan da doen maar bestel liever ter plaatste dan komt dienen bloemist nog nekeer een pint drinken .

Wat peist ge? schone bar hé? Da s pas nen toog…

EEEEEn bier op wijn maakt plezier !!! Olééééééé
Ennnn hebt ge nu iets opgestoken van Thaise politiek ( neee hééé )!

Ik heb liever de madammen lol2lol2lol2lol2

Ja, dat t niet samengaat met alcohollol2

Geef toe, ik heb geen slechte keus gemaakt hé…

amai, t is hier ineens kalm… iedereen naar bed?

Prima keuze maaaaaaarrrrrrr

Wacht maar tot ge mijn dochter ziet !!!
Ennn nuuuuu Jellle hedde mij goe liggen gehad , het is al laat en het is zeer vroeg dag ddoeiiiiii

Het was een zeer waar genoegen voor mij , ik zal uw madame eens gaan bezoeken met mijn chique costume en mijn ferrari lol2 maar ik zal ni zeggen wie ik ben ( ik heb ook ne skoda zoals Marc coucke )lol2lol2

snotneus !

Slaap ze, Frank! Tot morgen, en lig maar niet te veel wakker van die politiek. Voor niets gaat de zon op, toch?

Grts,

Jelle

lol2lol2lol2

Ge kunt toch al weer lachen, da s ook al iets! Alé, k hoop dat t voor te lachen was…

Goodmorning,Thailand,Holland and Belgium!!
Een nieuwe dag is aangebroken,hopelijk een vruchtbare dag,en ik zie dat onze goede vriend Jan al aan den toog hangt.
Goede morgend jan,een goede nachtrust gehad?

Jij bent zeker oud Frank! Zelf een kelder gebouwt in 1802!lol2

Had jij nou een link verstuurd met je winkel? Zou ik die ook mogen zien?

Vruchtbare dag? Wat ben je van plan Georges?lol2

Maar goede morgen! Alweer zo vroeg! Weer aan het chatten geslagen? Merkt je vriendin trouwens nog wat van de narigheden in Thailand?