Thailand zever-topic: Aan den toog

You make my day, kan nu ook lekker tukken;)

Sorry,

Van die prostaat het was geschreven voor ik dit gelezen had !!!

slaap lekker !

Frank

Dacht ik al wel, en Jelle zal er vast net zo over denken

Tja, als je hier elke avond 5 driedubbele achteroverslaat, heeft die wel wat te verwerken
!lol2
En wat is leeftijd
? Ik vroeg ooit eens aan m’n pa (ik moet toen 15, 16 geweest zijn): “wanneer voel je je eigenlijk ‘volwassen’?” en hij antwoordde: "Daar zit ik nog ALTIJD op te wachten
"lol2lol2lol2

Slaap lekker, Esther! en morgen weer een nieuwe dag!:slapen:

Grts,

Jelle

Wanneer de drank is in de man , dan is de wijsheid in de kan !!!lol2

Ik krijg hier slechte manieren op dit forum 
ik blijf altijd zo laat op om met diene Jelle te lullen ( zo begrijpen onze noorderburen ons hé Jelle )!!lol2
aja tis Cabernet Sauvignon vila alegria !!! santé

Alé, ik heb net mijn burgerplicht even vervuld
 Staat hier wat verder een auto met de ruit open en ik heb de flikken gebeld, maar k vrees dat t al te laat is.

Ik ben gene cabernetfreak
 liever een merlot of een shirazzeke

Onze Va ( 82 j) die zei ( op het einde ) dat het zo vlug ging ( het leven ) wist ik niet " geniet ervan " .
Ik heb jaren gezocht achter wat is" het genieten" tot ik vond dat het zo vlug ging !!!

Awel hoe ouder ik word hoe minder ik er van hou !
Liever iets minder hard .
Maar mijne kelder moet op hé !!lol2lol2lol2lol2

Als die echt leegmoet, moet je t maar zeggen, hé, ik heb nog wel plaats op zolder!lol2

Zeg Jelle weet je nog die avond dat ik zei dat we een topic moesten starten om ons gelul op te zetten ??? Wel we zitten bijna aan nr 2000 !!!

Awel ik was aan 't liegen ik heb hier in privé gene kelder ( ik heb wel ne wijn frigo) maar in mijn zaak heb ik een gewelfde kelder gebouwd in 1802!
Das pas klasse hé lol2

K weet het! T is een groot succes! Blijkbaar veel nood aan zever hier op t Thailandforum!!!lol2lol2lol2 Marie zegt al dat ik er erger mee bezig is dan zij met haar facebook! En DAT wil wat zeggen!lol2

klinkt mooi! Jij zat toch in de plantenbussiness hé?

Face book is verboden voor mij door mijn dochter!
Maar ik wel die van Marietje doornemen lol2lol2lol2lol2lol2

Jaja planten en bloemen plus decoratie, maar ik woon daar ni !

k heb je de link doorgestuurd (ja, tis geen facebook, maar myspace. ik haal die dingen allemaal door elkaar