Thailand zever-topic: Aan den toog

Ok ik ook ni, maar sta mij toe : Mr T. bewerkt de laagste klasse ( is trouwens ook het gemakkelijkste ) die is het makkelijkst bewerkbaar of omkoopbaar !
Er moest iets voorvallen doden of gewonden (zo zit de huidige regering met de gebakken peren en moet men meestal opkrassen !) Tot ( max ) 20 april !

Nu op de forums heb je mensen die een dierbare hebben waar de red shirt van komen en dan …is Mr T. goed
Hij heeft positieve dingens gedaan maar met het inzicht van deze mensen achter zich te krijgen !
En daarbij hij heeft ze 500 bath per dag gegeven plus eten en vervoer gratis en ze moeten niet op hun akker zitten wat zou je zelf doen ?

Sorry indien ik iemand tegen de borst stoot ennnnnn ik heb geen lief in Thailand maar een … zeg het maar Jelle

Sorry Esther maar ik ben ook een 50 + ( maar jong van hart ) met een 20 jarige dochter

Komt wel goed hoor, Esther! M’n grootvader zei altijd: ‘hoofd omhoog en voor je kijken, dan kan niemand tegen je knieën zijken…’ :hihi:

Ook al zou je me voor de borst stoten…je mag altijd nog je eigen mening/bedenkingen erbij hebben!

Maar t zijn helaas altijd de minderen die het te verduren hebben, dat zie je altijd in iedere ruzie/gevecht/oorlog.

Jij hebt daar toch kenissen? Maar niet in Bangkok toch? Hoe ervaren zij dit?

Mocht ik je beledigd hebben…sorry, en oprecht mijn excuus! Maar had naar mijn idee duidelijk vermeld dat ik niets tegen ouderen heb. Maar dat daar (dus dat andere forum) de generatie kloof wel duidelijk merkbaar is (ik merk t iig) Maar dat ik ook veel heb aan levenservaring, kennis etc Dus de betweters en er vanuit gaan, ik ben ouder en dus wijzer…

Met jou heb ik dat niet hoor! Jelle is ook van mijn leeftijd, maar heb t idee dat ik met jou net zo overweg kan als met hem om maar even wat te noemen. Idem met Georges, die is ook geen 18 meer;)

T is niet voor niets dat we hier tot kot in de nacht zitten babbelen he:kus:…

Das een mooie Jelle! Dank!

en deze grootvader was/is vast een wijze “oudere” man

Hoe? Ik dacht dat Georges net 18 geworden was!!!lol2lol2lol2

Ja precies! Dan waren we ook geen zever topic begonnen! Of tenminste wel begonnen maar niet blijven hangen! :kus:

Tjah… voor t moment is wat minder… Ik denk dat het zijn laatste maanden zijn. Vroeger zo vol vuur en passie… Nu verward en onzeker… Raar

Dacht, ik houd het netjes! Begin jij weer!lol2

Man en vrouw werken in toeristische sector " gids en chauffeur " en geen toeristen " de klanten van Best tours en co zeggen NO" en in LOS is geen werkloos-vergoeding ( DOP ) en zo gaat het verder de mensen die in hotels werken enzzz
Ik stoot jou niet tegen de borst maar sommige op dit forum die het anders bekijken en " dat mag "!

Hoe oud is de beste man?

Mijn opa is er helaas niet meer, hersentumor. Zo’n fitte nooit zieke man veranderde in een verward hoopje mens (al bleef de wil!) Moeilijk om iemand zo te zien aftakelen, soms kun je maar beter hebben dat er plotsklaps iets gebeurt. Ook niet leuk, maar dat aftakelen vind ik persoonlijk vreselijk.

Neenee ik voel mij niet beledigd…lol2

Heel sneu vind ik dat, heb ook het idee dat toeristen unnuleren om “niks”. Heb zoiets van, Thailand is groot genoeg! Je hoeft niet allemaal in Bangkok te zitten (of het zuiden) ik zou dan ook zeker mijn reis niet annuleren! (Of die grapjassen moeten het vliegveld weer bezet gaan houden!) Waar wonen deze mensen?

p.s je bent toch niet boos omdat ik dat zei over leeftijden? :frowning:

1. Prostaatkanker, Hij wil zich niet meer laten behandelen, dus nu gaat het wel snel… Het was een tijd geleden dat ik hem gezien had (meer dan een jaar) en hij was zeker 30 kilo afgevallen… Nog maar een schim van wie hij vroeger was… Hij had wel nog altijd het volledige werk van Ghoete op zijn boekenkastje naast zijn bed staan. Toch kras

Oh gelukkig! Heb al zoveel gedonder om me heen, kan dat er even niet bij hebben!lol2

Erg hoor, weet er alles van, alleen was het bij mijn opa zo dat er niet te behandelen viel…
En super dat zo’n man dan toch zijn hobby/liefde volhoud! Mijn opa was vrachtwagenchauffeur, en vond t nog steeds prachtig om tijdens zijn ziekte met de gewone auto doelloos over de snelweg te gaan! (hij reed zelf niet hoor;))

Nee hoor !
Je bent pas zo oud als , zoals je je voelt !
en ik voel mij dertig ! ( behalve dat die prostaat begint moeilijk te doen lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2).

Maar zeg lieve mannen…ik ga lekker slapen! En jij daar oudere man;) ook lekker doen hoor! En Jelle werkse!