Ik zag je kijken naar het onderwerp !
:mad: = Mr.Thaksin
Ik ben even niet mee, hoor.
Jelle toch ,je moet nog leren !
Ga naar de homepagina scroll naar beneden tot dat je de namen ziet van de gebruikers klick one it en je kan zien waar de betrokken persoon naar kijkt !
Met wat Jelle ?
Ok, dat begrijp ik, maar waarom zou ik de nieuwe posts niet mogen bekijken?
Natuurlijk mag je dat !!!
Maar ik ben in een rotbui!
Mr Thaksin!!!
Ik ga een glas drinken bij Marieke …lol2lol2lol2lol2
Opgelet, alleen Jacques Brel mag ‘Marieke’ zeggen! De rest ‘Marietje’… Da’s haar gouden regel
Dat zegt ze tegen U lol2
Ah, maar ik mag haar nog veel meer noemen hoor, dat hang ik niet aan jullie neus.
Allé Jelle we zijn alleen iedereen slaapt , kom op allélol2
Jelle,
Hoeveel Thai forums ken je , of bezoek je ?
Buiten dit ook thailand.reisforum en af en toe Thaiportal, maar dat is de laatste tijd wat crappy aan t worden in mijn ogen
en thailandblog post ook wel eens interessante zaken
Mmmmm dit is één van de betere of de beste maar op andere zitten goede elementen maar hoe krijg je die hier ( als ze diene zever horen van ons lol2lol2) neen serieus de Thailandcrisis ligt mij aan het hart en vandaag heb ik nog eens 1200 euro verloren aan een boiler die nog in garantie was plus teveel drank en nu ben ik aan het bekomen !
Maar het verkeerde beeld dat mensen hebben van Mr T.
Ik spreek me daar niet over uit, ik ken er niet genoeg over
Iedereen mag weleens een rotbui hebben! Ik ben ook totaal niet in een leuke mood! Heb echt een rotweekend gehad!
Ik ben trouwens ook regelmatig te vinden op het thailandforum.nl
Maar vind ze daar niet zo “aardig”. Beetje lastig uitleggen, er zitten namelijk ook een paar hele toffe gasten tussen! Met eentje heb ik heel goed contact en ga ik straks in Oktober “meeten” in Thailand! Hij heeft me geholpen met het eea en dat is echt super!
Maar om info te verkrijgen post ik liever hier, daar word je al snel als dom bestempeld. Vreselijke betweters daar! Ook is het merendeel daar “oud” vaak al met pensioen, niks geen nare dingen over “ouderen” hoor! Laat dat even heeeeel duidelijk zijn. Maar merk dat we anders denken, duidelijk een generatie kloof. Maar daarentegen, heb ook veel info gekregen vorig jaar van een gepensioneerde, hele toffe man! En weet pas sinds kort zijn leeftijd! Dacht dus dat ie ongeveer mijn leeftijd had.
Maar evengoed kom ik er regelmatig, beantwoord soms vragen en mag er graag rondneuzen.
Oei Esther… alé, drinkt enen van mij en blaas even uit aan den toog.:chin:
Daar had ik vanochtend al behoefte aan!
Ach waait wel weer over, maar even teveel spanningen (met “vriendinnen” en zusje) er zijn rake klappen gevallen (woorden) en dat zit me gewoon niet lekker. Tja, ben ook maar een mens.