Thailand zever-topic: Aan den toog

T zijn idd wel linke sites! Ze zetten het goedkope tarief erneer, mensen kijken en happen misschien. Misschien dat die 462 ergens in juni zou zijn! Das dus gemeen! Vanaf prijzen zijn altijd gemeen en achterbaks. Blij maken met een dooie mus noemen ze dat hier in NL!

Maar evengoed wel een handige site, je ziet veel aanbieders in één keer.

Die chase vind ik ook wel handig en is naar mijn idee ook eerlijk. Je tikt je data in en ziet gelijk de prijzen.

Goodmorning Thailand,Holland and Belgium!Ben momenteel op en heb voor mezelf een lekkere capucino koffie gemaakt,moet kunnen vind ik!!

Ben je uit je bed gevallen jij bent er vroeg bij zeg. Het is hier nu ongeveer 14.30 uur.

Goeiemorgen, Georges! Geniet ervan, zou ik zeggen. Voor mij zijn t de laatste loodjes, binnen een half uurke gedaan, dan naar de markt en dan bedje in… :dag:

Grts,

Jelle

Ik zou zeggen ,geniet van je ochtendrust Jelle!!:slapen:

Merci en ciao!

Morgen,

Heb net nieuws van LOS .
Niet veel goed.

Gatverdamme zeg! Las gisteren al zoiets van je, maar had niet de tijd en rust in me (rot weekend!) om fatsoenlijk op je te reageren. Als je je ei kwijt wilt, niet alleen maar lol hier…althans ik ben er ook voor je voor de verdrietiege en nare zaken! (en met mij vast iedereen!)

Damn Georges! Jij was zeker vroeg! Uit je bed gevallen?lol2

Slaap lekker Jelle! (is dat niet vreselijk slopend om altijd maar in de “omgekeerde” wereld te leven?)

Ik ga wat doen hier, beetje poetsen, beetje boodschappen en lekker met de kleine meid keutelen.

Oja, ik las iets heel bizars. Denk meld t hier ook even, in een ander topic (die van de anulleringen) werd me verteld dat als je naar een land gaan wat negatief reisadvies heeft gekregen je nergens voor verzekert bent! Dus stel, je gaat naar Thailand, je breekt je been door te stuikelen in Koh Chang (noem maar even wat) dan ben je niet verzekert omdat ze in Bangkok aan het kloten zijn!:mad: Dit geld trouwens voor alle verzekeringen, ook diefstal bijvoorbeeld.

Was al vroeg op ,had een chatsessie met mijn vriendin!

goeiemorgen iedereen…lol2

Dag,Jelle
Klaar om er tegen aan te vliegen?je eerste werkdag van de week?

Tweede, gisteren was de eerste, ik begin altijd zondagavond en eindig vrijdagochtend…

hoy:mad:

De fles graag…

awel Jelle interesse voor annulatie ???

Vanwaar het lang gezicht?

Hoe bedoel je? Ik ga sowieso vertrekken hoor… In september zal het wel beter gaan, hoop ik

WIE bekijkt hier mijn profiel ???

?