Thailand zever-topic: Aan den toog

Voor de media is dit ver van hun bed en het vliegtuig is europa…

a propo daar is iemand die hulp zoekt voor den eerste keer naar Thailand, heb effen geen tijd want ik zit nog aan 't werken en wil effen naar LOS bellen tot sebiet !

Ben toch blij dat ik weg ben uit Bangkok. Toen wij er waren, waren er al overal politieposten en zagen wij her en der verspreid redshirts zich verzamelen. Ik vraag me af of de toeristen nu nog het Koninklijk paleis e.d. kunnen bezoeken.

Heb effen gebeld naar Los met VOIPWISE maar kreeg goede communicatie , zij hoorden mij maar hun stem werd vervormd!
Onze vrienden zitten in de toeristische sector en zitten zonder werk door de annulaties van de toeristen!
De roodhemden snijden ook in eigen vel of beter in dat van hun volk !

:chin:Telefoon verkeer naar bkk gaat sinds gisteren al moeizaam of het is heel druk met bellen of het gebeurd opzettelijk geen idee!:thailand::cambodia:

Hoi jongens en natuurlijk Fleurtje,een goede middag toegewenst!!

:chin:Ja goedemiddag George en de rest op het forum natuurlijk
nog wat gesnuffeld naar vliegtickets George

tjaaa,wat ik feitelijk wil is een goedkoop ticket liefst rechtstreeks naar Bangkok!maar het zal een utopie zijn,(goedkoop):smiley: vrees ik!!

Ondervind zelf geen problemen gisteren niet en vandaag ook niet de vrouw heeft diverse keren al gebeld naar zowel Bkk als naar de Isaan, wij bellen VOIP de ontvangers met hun Cellphone.

had vanmorgend nog een uur met mijn vriendin gebeld en ik moet je zeggen dat de lijn prima was!(smartvoipe!)Ik heb wel niet getelefoneerd naar Bkk maar naar het noord-oosten(Si Saket)Ook geen problemen gehad met het internet!
In het noord-oosten is er van spanning(red shirts)niets te melden(voorlopig)

:chin:sorry was even weg

Wat zijn dat dieven die van worldticket center voor een vlucht met china airlines vragen ze 797euro!! eerst vliegenaar.nl ingetikt,dan zag ik dat het goedkoopste tarief bij wtc 462euro was.
Toen ik mijn datums intikte kwam ik uit op 797euro,jaaadaaaaggg!!

:chin: probeer eens vliegtarieven.nl krijg je ook de totaal prijs te zien niks meer achter af

zal er ff naar surfen,geef me 2minutjes!!

heb er naar gesurfd!! voor de prijs van662euro zou ik met Egypt-air kunnen vliegen,het is wel niet rechtstreeks,maar ik zou dan van Amsterdam vertrekken!!

:chin:ik bel met vodafone en soms moet ik 4 keer bellen en dan komt de verbinding pas tot stand bel naar een mobiel nummers als de verbinding er is gaat alles wel goed

:chin:nette prijs zijn de overstap tijden ook gunstig lijkt me een goede deal

:chin:Ga zo meteen eten dus ben weer even afwezig
ps als je laatste dagen september boekt kan dat ook niet, het lijkt er op dat de prijzen dan lager zijn in oktober is voor Nederlandse scholen 1 week vakantie

Wel TH vrienden ik ben bedroefd dat mijn Thaise vrienden reeds geen werk hebben door al dat red shirt gedoe !
zij hebben mij niet gemaild of dergelijke nee zij hebben nog een zekere fierheid !
Foei wat er ook gebeurd is - wie is er in de fout gegaan -
Ik hoef geen driedubbele vanavond of toch… ik ben de kluts kwijt sorry …moest het effen kwijt !!!
Ok geef er eentje op MIJN KOSTEN !
I need to talk to some …

Hoi allemaal,
Ik ben weer begonnen aan mijn weekske. Ik leef nu van weekend naar weekend… Was het maar al september…

Grts,

Jelle