Thailand zever-topic: Aan den toog

Goh, en dat is met deze vriendin niet? Of is zij weer van een andere “stempel”?

Nederlanders kunnen ook zo verschillend zijn, een vrouw uit Staphorst is dus niet te vergelijken met met mij om maar even wat te noemen.

Even dit voorbeeld om aan te geven dat ik het niet lullig bedoel.

Heb je ook gewoont met je ex? En hoe zie je dat met je toekomstige vrouw? Vind t iig pittig en ook zeker dapper!

Heb toevallig een paar dagen geleden geboekt vlieg op 12/10 met EVA naar BKK voor 679 p/p >>>.

Die prijs had ik 2 weken geleden al gezien;) Helaas is mijn bankrekening het nog niet helemaal met me eens:mad:

Waar heb jij geboekt?

Mijn ex-vrouw had toen een barverleden,ik kende haar 14dagen.
Ben dan terug naar Belgie gegaan(papierwerk)en de maand erop waren we getrouwd!

Via cheaptickets Jan?
Misschien komen we elkaar nog tegen ,wie weet Jan???

Iets anders,je info over busverbinding naar Koh chang,heb ik geplaatst!

Aha op die manier, tja 14 dagen is natuurlijk ook wel erg kort om elkaar goed te leren kennen. Een barverleden…dat hoeft natuurlijk niets te maken te hebben met het feit dat een huwelijk strand.

Ghe;) das snel! Zag t stukje staan over Samet, leuk! Hebben pas van de week besloten dat we daar heen willen, dus alles is nog versch en ben nog weinig op onderzoek uit gegaan. Laksigheid, luiigheid wie zal t zeggen? Maar waarschijnlijk het feit dat t nog zo ver weg is.

Zal eens kijken.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6914.gifiK HEB DAARSTRAKS NE DUVEL GEDRONKEN,WAT IS DAT VOOR ZWAAR BIER,IK HEB ER HOOFDPIJN VAN GEKREGEN!!

Nou hoofdpijn zal ik waarschijnlijk ook krijgen als ik jou tip opvolglol2 (zie info topic;))

Via www.vliegtarieven.nl >>> op aangeven van Dave.

:chin:George betaalbaar vliegen in oktober moet je toch echt in Dusseldorf zijn heb nog even gekeken maar wie weet later in het jaar zakken de prijzen voor oktober!:thailand::cambodia:

Weet het Fransjes,maar ik ben nog nooit in Dusseldorf geweest,en dat weerhoud me om via Air Berlin te reizen!
Vond de prijs die Jan Aalstede gaf wel intressant,maar hij vertrekt op 12/10.
Ik weet niet ofdat ze de zelfde prijs hebben voor het begin van de maand,zal eens moeten surfen.

Joh Georges, gij durft te reizen in Thailand. Dan durft ge toch ook wel te reizen in DL? Heb je hun dienstregeling weleens bekeken? T is echt een makkie! (moet alleen wel even letten op de terug weg, maar dat gaf je zelf al aan) Heb gisteren nog even zitte neuzen, t is echt zo! DUS kan goedkoper zijn! En soms wel €200,-! En in jou geval, je reist gratis met de trein dus dan is het ook echt goedkoper! Ik ga bijvoorbeeld voor een paar tientjes verschil niet naar DUS, omdat ik ook de treinreis heb dus t misschien maar een paar euro scheelt. Maar €200,-!!! Ik reis dan wel met een omweg! Ik ken DL ook niet met ov en het vliegveld ook niet. Ooit gedaan en dat was 14 jaar geleden! Weliswaar alleen, maar ik weet niets meer.

Wat misschien voor jou ook nog wel aantrekkelijk is, Turkisch Airlines, €621,- vanaf AMS>IST>BKK

En ken je sites zoals, Chase.nl en Vliegennaar.nl?

Ja ik heb die prijzen ook gezien,maar als ik me goed kan herrineren ben je wel lang onderweg.
De 2 sites die je hebt vermeld ken ik niet,zal daar eens naar toe surfen bij gelegenheid.Bedankt voor je info Esther!

Als je vertrekt op 2/10 en retour gaat op 16/10 is de prijs euro 706,- inc reserveringskosten met EVA. >>>
Via de zoekmachine vliegtarieven, het is een kwestie van zoeken welke het voordeligst is, je moet doorgaan tot boek deze vlucht want sommige aanbieders o.a WTC, Cheaptickets, 333 Travel, ga maar zo door hebben weer een goedkoop ticket aanbod maar rekenen weer hogere reserveringskosten waardoor je toch weer iets duurder uitkomt.

Voila ge krijgt al vrouwelijke treksjes " VANAVOND NIET SCHAT IK HEB …" lol2lol2

Bedankt voor je info Jan!!

hoihoi iedereen… ik ben een beetje teleurgesteld in het Vrt-nieuws vandaag… Tien minuten over het gecrashte vliegtuig in Smolensk, Tien seconden over de nu al 20 doden en achthonderd gewonden in Thailand.:mad: