Thailand zever-topic: Aan den toog

Zal er is over nadenken? KOP OF MUNT?

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207610969-521.gif

Ik wil ook mee, ben daar nog niet geweest !!!
Dag Georges, nen goeie Whisky in uw tand houden helpt ook soms lol2

Hoi Fleurtje,een goede namiddag! Hoe gaat het met je?Geen jetlagproblemen?>>>

Dag Georgske, de jetlag is voorbij, ben terug zo fris als een hoentje, alhoewel …
Ik was inderdaad druk bezig na de middag, hoe dat ge 't weet !
Pakt er u maar een goeie, ik trakteer.

Nog centjes over van je trip naar Thailand?lol2lol2

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207610969-5412.gif

Nog een klein beetje wisselgeld Georges, het spreken niet waard, maar toch nog genoeg voor een goei biertje of een whisky, als Jelle zijn tarieven niet te hoog gesteld heeft !

Sorry Fleurtje ben ff bezig om wat info op het nieuwe subforum te zetten!! ik zal binnen 10min reageren!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-678.gifDag Fleurtje! is dit voor mij?

Die 2 pintjes bedoel je Georges ? Maar natuurlijk, als je tandpijn ermee overgaat, waarom niet.

En alles goed met je Fleurtje?heb je nog plannen om naar Thailand te reizen?

Alles goed hier Georges. Kan deze avond niet aan de toog blijven hangen, heb een kleine logé in huis die alle aandacht opeist. cheerTot morgen :dag:

tot morgen Fleurtje,en nog een goede avond toegewenst!!

voilà! Het eten is geleverd!!! En nu zelf een dimsummeke in de stomer smijten!:biggrin::biggrin::biggrin:

:chin:goede avond mijn gedachte zijn toch in Thailand er zijn vele slachtoffers wat een trieste bedoeling .

Tjaaa,een spijtige zaak,wat er daar gebeurd doe het land dat van de"toerisme" moet leven niet goed!
Maar het schrik mij niet af om in oktober en december daar naar toe te reizen.
Omdat ik het land met zijn warme bevolking niet kan missen,en natuurlijk mijn vriendin.

Heb net dit stukje op het andere topic geschreven,

*Pffff…meer zinnigs heb ik eigenlijk niet te melden. Het vreedzame en het niet bang hoeven zijn is inmiddels niet meer. Hopelijk komen ze snel tot een oplossing. Demonstreren en voor je eigen meining en wil opkomen ok, maar zodra er doden gaan vallen en ernstige gewonden…

Zou zelf niet bang zijn trouwens, je hoeft er niet heen, Bangkok is groot en je kan het ook mijden. Maar ben stiekem wel blij dat ons vertrek nog een behoorlijk eindje weg is! Al is het alleen maar omdat het zich meer en meer uitbreid.*

Misschien worden de tickets wel goedkoper Georges;)

Zou geen slecht idee zijn trouwens! Mensen betalen een hoop geld en wensen dan niet in een onveilig land te landen!

Al denk ik het er zelfde over als jou Georges, ik ga toch! Wat ik al schreef Bangkok is groot en je hoeft niet perse naar Bangkok!

Dat er doden zijn gevallen dat is heel triest maar het schrikt me niet af. Misschien ben ik gevoelloos, of nuchter? Wie zal het zeggen? Voorbeeld, hier in Rotterdam vallen ieder jaar met het ZomerCarnaval gemiddeld 4 doden, om diverse reden maar meestal door geweld, lees; schiet en steek partijen. En ieder jaar is het weer een zeer druk bezocht evenement, mensen blijven toch komen! Ik vind die 15 relatief nog meevallen, had t al veel eerder verwacht. Neemt trouwens niet weg dat het nog steeds 15 teveel zijn hoor! Laat dat even duidelijk zijn, zo’n ongevoelig mens ben ik nou ook weer niet!

En wil natuurlijk Carnaval ook NIET vergelijken met de demonstraties in Bangkok! T was een voorbeeld.

En nu graag weer wat vrolijks;) Wat ontzettend leuk Georges! Hoe gaan jullie het vieren? En ben je dan ook officieel getrouwd voor de Belgische wet? Super iig!

Wij zij volp met het papierenwerk bezig.
Ben al eens een keertje getrouwd geweest met een thaise(61/2jaar)maar het heeft niet mogen zijn,de cultuurverhoudingen waren te groot!!