Thailand zever-topic: Aan den toog

[quote=“neyana, post:1980, topic:69058”]

Vruchtbare dag? Wat ben je van plan Georges?lol2

Maar goede morgen! Alweer zo vroeg! Weer aan het chatten geslagen? ]

Denk dat Georges terug zijn bedje ingedoken is na de chat Esther !:slapen:
Zo vroeg wakker en niets van zich laten horen, niet normaal.
Of wel Georges en andere bezigheden soms ?:question:
Goede middag trouwens aan iedereen ! Geniet van het zonnetje

[quote="“fleurtje14, post:1981, topic:69058"”]

Goeiemorregeeeeee… waaaauw! idd een lekker zonneke!:zon02:

Grts,

Jelle

Ik heb net een toog op wieltjes in elkaar geflanst en buiten gerold, dus wie zin heeft, zet je op t terras. Eerste drankje gratis vanwege het lekkere lenteweer!:vak02::vak02::vak02:

Helaba , lachen met mijnen kelder van 1802 ( allé heel het huis ) het is daar winter en zomer 15 °c!!
En daarboven mijne winkel, de Jelle heeft gezegd dat het in orde was ,hij heeft het gezien vannacht ! Voila…
EN JELLE ZO VROEG OP ?

Die da post 2000 doet moet nen tourné betalen hé En pagina 100 is in zicht!

Ja, idd! En t gaat waarschijnlijk gelijktijdig gebeuren!!! Dubbele happy hour dan hoor!

Grts,

Jelle

Tjah, wakker geworden en niet kunnen weerstaan aan dat zonneke hé…:zon02:

Zeg Jelle waarom werkte gij niet bij uw madame , jullie doen toch allebei de nacht en zo kunde de venten een beetje in het oog houden !

G hebt gij mijn madame nog niet ontmoet, zeker…?lol2 nee, even serieus, we willen gewoon ook niet elke dag heel de tijd op elkaars lip zitten… Misschien in de toekomst, maar dat zien we wel… We hebben nog tijd hé…

Jaaaah, pagina 100 mensen!!! rondje vd zaak!

Grts,

Jelle

Wij doen het bijna 20 jaar !

Tjah, café is toch nog iets anders hoor, denk ik… vb, Zoals je al zei: de mannen in t oog houden naar m’n vriendin toe… Ze kan ze zelf wel aan, maar ik zou me waarschijnlijk niet kunnen inhouden en dat zou alleen maar spanningen kunnen veroorzaken. En nog andere zaken ook hoor. Maar zoals ik eerder zei: we zien nog wel…

Maar met den ouderdom zul je wel kalmeren Jelle ( op alle vlak lol2).
ALLEZ NOG 15 POST EN TIS TOURNE GENERAL NR 2000

[quote="“fleurtje14, post:1981, topic:69058"”]

Hoi Fleurtje,het is oke!!heb je fotoalbum kunnen opendoen.niet via wwz,maar door de mail die je me gestuurd hebt!btw:georges waqs niet aan het slapen(heb deze week niet veel tijd om voor de computer te zitten(prive-redenen)

Ha de Georges! Welkom op pagina 100!

http://www.houstonthairestaurant.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/singhabeer.jpg

Goedemiddag Jelle en vrienden aan den toog!vandaag is het een heerlijke dag met temperaturen van 17graden in het antwerpse!

Hier ook maar met koude wind.

Haha de Georges is er ! Ik was al ongerust hoor, dacht al met die tandpijn en die hoofdpijn van den Duvel, als het maar goed is met onze toogvriend !
Heb me gehaast zodat ik niet de 2000e ben, want dat kost een tournee general heb ik gelezen. Het scheelt nog dat we met niet zoveel zijn, ik zou misschien nog toekomen met mijn resterende bath.
Doei :dag:

Ah Fleurtje, jij moet je poef nog betalen, toen je weg was heeft Liu nog 2 flessen mehkong op jouw rekening gedronken!!!lol2lol2lol2

Grts,

Jelle

Heb idd ook tandpijn Fleurtje,maar heb deze week overdag niet veel tijd op het Thaiforum(wegens familale problemen)binnen een klein uurtje moet ik terug weg,en vanavond rond 21:30pm ben ik terug op het Thaiforum!