Thailand zever-topic: Aan den toog

gij vuil klikspaan !

AllƩ hij is weg tot 21.30 u ( de George ) dus schrijf maar op zijne boek lol2lol2lol2

Ik prefereer de term ā€œklokkenluiderā€ā€¦:teeth:

sorry

ik

kan

niet

wachten

cheercheercheercheer:vak02::vak02::vak02::vak02::zon02::zon02::zon02::zon02:cheercheercheercheerRONDJEUUUUUHHHH!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA op kosten van Georges !!!

Voila Frank, A straight and a chaser voor jou!

http://img197.imageshack.us/img197/7721/drank4cx.jpg

Jaja Jelle, ik spring wel eens binnen in de Hoogstraat om mijn poef te vereffenen. Thaise tarieven neem ik aan lol2 Als het jullie maar gesmaakt heeft !!!

Je hebt geluk Fleurtje! Om de 2000ste post te vieren heb ik net alle rekeningen terug op nul gezet!!! Zo heeft niemand vandaag een excuus om er niet eentje te komen drinken!:lol:

Ok, ik ben even door, moet naar de videotheek, filmkes terugbrengen… Tot sebiet…

Merci Jelle ( of Georges lol2lol2lol2lol2)

Sorry voor de late reactie,was mijn fotoalbum aan het uploaden,wat duurt dit lang zeg,bijna 45min om 20 fotos te downloaden!!

:chin:Goede avond allemaal cheer fijne song krangcheercheercheer

Van hetzelfde!

:chin:George heb je nu je>>> ticket of wacht je net zo als ik tot het laatste moment
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Nou dat was het wachten wel waard hoor! Ik vind je vriendin echt zo prachtig! Wat een mooie meid en die uitstraling… Vind jullie een prachtig stel! (en natuurlijk waren de vakantie foto’s ook mooi;))