Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi Fransjes en Esther,voorlopig is geen nieuws goed nieuws,heb verschillende sites afgelopen, en ik had een vriendin die ik ken(internet bkk)getelefoneerd met de vraag hoe de situatie vanavond was in Bkk.
Haar antwoord was,heel rustig(kant Kao san road)Ze vond het ook niet kunnen dat er "Farangs aan het sonkranfeest mee deden in Kao san road.
Ze gaf me 100% gelijk,dat ik me daar aan ergerde,(had haar de vraag gesteld)OOk heeft ze gezegd,dat mijn hart op de juiste plaatst zat.

:chin:Ik houd het kort moet er morgen weer vroeg uit slaap ze :slapen:

hoihoi, happy song kran ook van deze kanten…:dag:

1 like

Goedeavond Jelle,terug aan de slag?

Fijn dat het momenteel rustig is in Bangkok! Snap niet wat die Farangs mankeren, duidelijk geen respect! Snap best dat je songkran wil vieren, maar ga dan naar 1 van de andere 100derden plaatsen die Thailand en wellicht alleen al Bangkok rijk is!

Ga eens surfen naar een leuk boek, kreeg gisteren de melding van hier dat het boek wat ik gewonnen heb niet meer leverbaar is. Kon nu wat anders uitzoeken voor dat bedrag. Echt heel leuk maar zou ammegod niet weten wat! Mijn favo genre is duurder en reisboeken ook. Zat al te denken aan een kookboek!

ow ja… vers hemd aan en weer van de partij… Zou ik mijn bazin wijs kunnen maken dat ik voor Song Kran aan feestdagtarief wil werken…?:vak02:

Paar jaar geleden ook na het tsunamie debacle in Phuket!De bars waren in mum van tijd weer operationeel,50meter verder was er kommer en kwel.
Natuurlijk weet ik ook dat er brood op de planken moet komen,geen buisness no money!(mes snijdt langs 2 kanten)had er toen heel moeilijk mee.

Check eens het reis/kookboek ‘bangkok streetfood’ door Tom Vandenberge en Eva. Zeer mooi, niet te duur en heel lekkere gerechten. Hun site is www.eetavontuur.be

Grts,

Jelle

Misschien een kookboek nemen Esther,dan kun je me eens uitnodigen!!lol2lol2

Mooi om te horen Esther,moet wel wat aan mijn conditie werken!lol2

Had je posting niet gezien Fransjes,mijn excuses!!
Ik denk dat ik één van de dagen mijn ticket ga bestellen,welke maatschappij,dat weet ik nog niet(moet ff alles nog laten bezinken)

Verdoemme hé nu staan hier buiten een paar ( water ) kiekens en die smijten daar een paar emmers water over mijn hoofd en lachen dat ze deden ,allé iedereen gedag en drinken we nog steeds gratis op nr 2000 lol2 of op SK !?
En die hapjes dat is al lang geleden …mmmmmm

Durf het bijna niet te zeggen, maar daar zijn ze in Thailand wel goed in! Naast een zeer dure winkel (geloof Versace) een krottenwijk! Gewoon er pal naast! De ellende en de vreugde (rijkdom) ligt daar zoiezo heel dicht bij elkaar soms idd maar 50 meter. En je mag ook best weten dat ik m’n ogen uit m’n kop gejankt heb!

Sorry, je hebt natuurlijk gelijk…alstublieft!!!

http://blog.tourismthailand.org/EugeneTang/wp-content/uploads/2009/04/1.jpg

Haha ben je nou al vergeten dat mijn vent kok is (geweest) en 3 sterren heeft gekookt!lol2

Enne…zonder gekheid je bent hier van harte welkom!

Dan moet je zekerseweten niet bij ons komen etenlol2

En voor de liefhebbers…

http://1.bp.blogspot.com/_5tgHln2t7Do/SLFRQ5Eaa_I/AAAAAAAAAGQ/DU91g3-A4rk/S700/P8090011.JPG

Merci Jelleke maar daar staat onder Eughene Tang is da misschien den broer van Gene Bervoets lol2lol2lol2lol2

Haha Jelle dat soort gerechten doen me aan de Lion King denken, Timon en Pumbaalol2