Maar deze zijn echt heel lekker ,precies chips heb ik gegeten in Phitsanaloke!
mmmmmmm
Maar deze zijn echt heel lekker ,precies chips heb ik gegeten in Phitsanaloke!
mmmmmmm
Ja, hij gaat overal in de wereld pad thai gaan maken met de locale ingrediënten en gedraagt zich dan als een zatte olifant in een porseleinen kast lol2lol2lol2
Ge hebt daar gewoon een ( friet ) kot vol met lokale beestjes mmmmmm lekker van Lu.
Das van diene mekhong zeker lol2lol2lol2lol2 me maten drinken hé !
Ik kan in ieder geval niet wachten om ze te proeven… Ik kreeg altijd honger van the lion king:teeth::teeth::teeth:. Aan de andere kant… ik heb dan ook ALTIJD honger…lol2
Als ge scorpioen eet moet ge wel ze frakske uitdoen anders krabt da in de keel lol2
Dat zal wel lukken… Ik heb al gevaarlijker beestjes under frakske afgekregen…
Da van Marie … zeker lol2
…:hihi:…
Awel ik heb last van mijne vinger ik heb die in november verbrijzeld met de voorhamer(het bloede gelijk een stervend varken ) en die staat krom een scheef en kan hem ni meer plooien , jaja ik heb 6 u in de spoed gezeten en toen 11pm had die ( dokter ) geen goesting om te opereren en die gaf mij een afspraak voor drie dagen later. Toch effen naar de huisdokter mee geweest en die zei laat da zo da komt wel goed . Mijn oor ook , niks van waar . En nu der mee leren leven maar da kan soms ambetant zijn hé ! A 'k hem der soms goesting om hem der vanaf te snijden .
Kerel, dat klinkt verschrikkelijk… Anders eens met een snoeischaar naar die dokter gaan, ik hou hem wel vast voor je. Nee, serieus, da s echt wel knudde voor je.:mad:
Alé, een rondje van mij! Voor m’n vierde ster…
Nu gaat iedereen mij direkt herkennen van de WWZ ene me ne dikke scheve vinger das de Frank alias " Liu ", de djue toch ik zweer U 15 kilo ( zware )hamer met volle geweld ik was er stil van ,maar nu is da precies e stukske vreemd aan mijn lijf en dik ambetant want die wil ni mee ( das gelijk ne zatte vent , die wilt ook ni meelol2)
T’is fiest, tis fiest tis hier nog nooit zo plezant …
Godverd zie dat ik op tijd in mijne nest lig hé ?!
Is dat niet lastig tijdens het werk?
Yes het is mijn rechter wijsvinger in den beginne kon ik ne schrijven da gaat nu vrij goed maar ik moet opletten dat hij niet in de weg zit want die wilt ni meeplooien !
Gelukkig kan ik het glas nog effen lol2
Allé nekeer 50 + ben je dat gewoon dat sommige zaken nimeer mee willen af en toelol2lol2lol2lol2lol2lol2
Hier in Gent zeggen we altijd: ‘nie pleuje’… Maar dat is hier natuurlijk niet echt van toepassing…
Miljaar tis al zo laat ,vlug mijn fles leegmaken " cotes du rhone " en :slapen:
Slaap lekker, tot morgen…
Grts,
Jelle