zo rond de 600 euro max!!Ik geloof dat ze voor deze periode (oktober) rond de 738 euro zitten!!
Nee Gg, ik koop wat ik wil ik ( wij ) heb er zeer hard voor gewerkt en nu is het tijd dat wij genieten maar er ni mee smijten hĂ© !!! Met het geld âŠ
:chin:vanaf Dusseldorf 650 maand ticket van af Antwerpen Dusseldorf goed te doen met de Trein
succes
Kijk eens aan Gg, take it now !
:chin:die 650 is met goede overstap tijden daar moet je wel op letten als je met emirates vliegt.
Waar wachten we nog op !!!
Dat weet ik Fransjes,maar ik heb een hekel om met de trein naar Dusseldorf te gaan.
Het heeft niets met geld te maken(ik rij gratis met de trein)maar je bent wel lang onderweg.
Liefst uit Brussel of Schiphol!:dag:
:chin:Schilt je 100 euro (ongeveer 4500bath) zijn toch een paar dagen lekker eten in Thailand:zon02:
Da versta ik niet he Gg, voor de liefde doe je alles , noch tijd noch geld alleen als je angst heb voor iets !
Allé ik ben ne zot van den ouwe ( liefde ) stempel zeker !!!
Ik zie er alleen tegenop de lange treinrit,plus ik moet wel terug geraken op tijd.
Anders kan ik in Brussel of Antwerpen overnachten.
Ok ik graag ne driedubbele please !! Of is het s.s. !
:chin:Sorry moet er mee stoppen morgen weer een dagcheer
groetjes iedereen George succes met je vliegticket
Wat is lang Gg wij moeten soms 5 u wachten in Duitsland !
Daar geef ik je volledig gelijk in Fransjes,maar het is echts niet voor mij!Dus moest je nog andere tarieven hebben voor âoktoberâ dan mag je me altijd een pmtje sturen.
Dit geld ook voor Frank,ik denk dat ik eens morgen op "joker.be ga surfen voor goedkope tickets!>>>
Begrijp niet alles maar succes Gg !
En het is ook,ik vind mijne weg niet in Dusseldorf!geloof dat je nog een andere trein moet nemen,als je aankomt in de stad zelf???
'k ga nog effen kijken naar min koeien en min schapen en toens min pattatten kieren nen salu en de kost en de wind vanachter!!
Bye Bye,Frank!! Ik ga ook slapen,heb morgenvroeg een chatsessie met mijn vriendin!:dag:
ok daar ben ik gene straffen in maarmijn madame wel ! ok daar praten we later over ! slaap ze ( zeggen ze bij de Jelle )
Een chatsessie met uw vriendin" Awel ik zou den hele nacht al nikunnen slapen hunkerend naar dit gesprek " GENIET ERVAN HE"