Thailand zever-topic: Aan den toog

Ha dag Fleurtje, kan je je wat verwarmen hier in Gent?

Grts,

Jelle

Bijjajik Jelle, zo’n prachtig weertje hier vandaag ; maar in Th was het toch beter. Schone liedjes duren nie lang hé.

ach, mooie liedjes kan je altijd opnieuw zingen… Trouwens, over Gent gesproken, k wil geen reclame maken, maar ken je de ‘Hotsy Totsy’?

Das da artiestencafé in d’ Hoogstraat zeker …lol2

Liu, je bent me voor. Ik wou juist hetzelfde zeggen, en er nog aan toevoegen waar Marieke de verantwoordelijke is … Klopt het Jelle ?

Oooooo my Buddha …mmmmmmmmmmm

idd, zij is mede-eigenaar… en tjah, artiesten- en tiestencaffee hélol2. Als je er ooit eens aan den toog zit, zeg je maar aan de kleine felle blonde dat je eerste pintje op mijn rekening mag!:chin:

Grts,

Jelle

Ik vraag haar liever iets anders lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2 aan Marieke …

ela ela, ik hoop dat je het over drank hebt, hé, anders hebben we problemen, ik werk namelijk op 20 meter van haar café, en in de keuken hangen serieus grote messen, zulle…lol2

:chin:Ha eindelijk weekend en bijna song krang doe maar een lekker flesje chang en wat te snacken bedankt alvast
iedereen een fijn weekend laten we hopen dat het in Thailand niet verder uit de hand loopt .en een mooie song krang kunnen vieren
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Tegen wie zegt je het Fransjes!!Morgen lekker uitslapen,tot 9uur en dan weer achter mijn pc.
Ben op alle sites aan het kijken voor een goedkoop vliegticket(oktober)

Moar Jelle toch ik ben veel te oud , alhoewel in LOS vegen de meiskes hun voeten daaraan als ge maar geld hebt …lol2lol2lol2lol2

Voor DE liefde kijk je niet op geld Gg !
Als je haar maar kan zien , voor eenderd welke prijs !
Das mijn visie .

Ik weet het Frank,maar ik ga ook in december.
Moet een beetje de kerk in het midden houden,heb daarjuist de trekking gevolg van "euromillians"het was weer nieets zoals gewoonlijk.:crybaby:

Ik speel ook maar ik kijk nooit naar de uitslagen (behalve mijn vrouw op het einde van de week ), wees blij met wat je hebt en ga voor wat jou staat te wachten …een mooie lieve bruid !!!
Kijk niet achterom …go for it !!

Dan heb jij de foto van mijn vriendin gezien op de reisfoto verkiezing?

Ja Gg ze mag er wezen !!!
En zij mag blij zijn met zo ne reuze man , vol met goede bedoelingen !

:chin:George wat voor een bedrag heb je in gedachten voor ee vliegticket
Emirates vliegt dan ook van af schiphol heerlijke Maatschappij en vaak betaal baar oktober is buiten het hoog seizoen dus .:thailand::cambodia:

:chin:tegen ieder die aan de toog zit

Dat hoor ik graag Frank,je bent toch niet aan soliciteren voor een gratis pintje hé?lol2

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6811.gif