Thailand zever-topic: Aan den toog

Ayutthaya is zeker erg relaxed vergeleken met Bangkok. Als ik bij m’n vriendin in Ayutthaya ben, word ik 's ochtends bij wijze van spreken wakker van de zingende vogels i.p.v. een of andere guard die vanaf 6 uur nonstop op z’n fluitje staat te blazen :smiley:

Als dat bij de toegangs poort van jullie kantoor is kan ik me dat wel aardig voorstellen ja…

Haha, nee, beneden bij m’n condo heb ik zo’n mafkees staan die al om 6 uur druk aan het fluiten is…

Ondanks dat, ruil ik morgen met je :wink:

:chin:toch maar weer even aan schuiven aan de toog mis Thailand/Cambodja zo.:vak02:

Songkran 2016 zit er weer op…m.u.v. aanstaande zondag nog een dagje in Phra Pradaeng. Helaas dit jaar wederom een stijging van het aantal verkeersslachtoffers tijdens het Thaise Nieuwjaar :frowning:
Hier een korte video-impressie van mijn enige vrije dag tijdens Songkran op 14 april, op en rond Sukhumvit Road :slight_smile:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“e0ftH9gTFa4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Leuk filmpje bedankt:chin:

Nice! Thanks Dave.

Hallo thailand vrienden doe mij maar een koud thai biertje

aub fransjes,laat het je smaken ! :chin:

http://www.changthairestaurant.at/images/getraenke/SinghaBier.JPG

Hallo,Georges hoe is het nu met je nog steeds aan het werken bij de spoorwegen?

Hoi fransjes,
Ben momenteel aan het werken (dagtaak, nmbs)
Het zijn drukke tijden, verleden week 7 dagen achtereen gewerkt.
Nog plannen in de nabije toekomst om op reis te gaan naar Thailand fransjes?
Groetjes, Georges.

Ja zeker misschien al binnen 2 maanden eerst hier nog wat regelen.

Misschien iets voor de lief hebbers nog geen 300 euro naar Thailand.From several European cities to Bangkok, Thailand from only €329! succes er mee.

Toch weer eens vragen, maar heeft iemand ooit nog wel eens wat van dirkpie vernomen??? Van de een op de andere dag ook van het forum verdwenen en onbereikbaar voor iedereen… Het laatste dat ik weet is dat hij naar de Isan was verhuisd, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Ben benieuwd of alles oke met hem is…

Idem Dave, niets meer gehoord van Dirk.
Zal eens zien in het admin controle panel ofdat hij nog een account heeft hier op wwz.
indien wel,dan zal ik hem een email sturen.
Grts, Georges

Bij nazicht staat Dirkpie niet meer geregistreerd als lid op wereldwijzer.

Heel vreemd dat hij van de ene op de andere dag verdwenen is en nooit meer iets van zich heeft laten horen…

Het is ook hier niet meer wat het geweest is ben zelf zelf ook een tijdje weg geweest maar het zijn steeds de zelfde vragen die gesteld worden .uit zondering daar gelaten vind het ook een rommelige site .
Dave jij nog veel werk plezier in Thailand vlieg zelf weer die kant op over 1 of 2 maanden.:chin:

Het zijn inderdaad nog steeds dezelfde vragen die gesteld worden…dus wat dat betreft is het hier juist nog wel steeds hetzelfde als dat het geweest is :slight_smile:
Dat gebeurt nu eenmaal op een forum. Mensen zoeken niet, maar stellen hun vraag gewoon opnieuw…
Maar het is uiteraard een stuk rustiger met vaste gasten dan jaren terug. Jan en Jelle zijn allebei erg druk met hun eigen toko en hebben gewoon weinig tijd meer om hier te komen, dirkpie is van de aardbodem verdwenen en zo zijn er nog wel een aantal die nooit of nauwelijks meer komen.
In vergelijking met voor m’n verhuizing naar Thailand ben ik ook minder op het forum, minder tijd over dan in NL.

Maar goed, jij bent dus alweer aan het aftellen voor de reis naar Thailand. Ik ben aan het aftellen voor het hoogseizoen dat voor de deur staat. Nu een heerlijk verkoelende regenbui, dus Bangkok spoelt weer even schoon. Konden we wel gebruiken :slight_smile:

Morgen,slecht nieuws uit Thailand http://www.telegraaf.nl/buitenland/25915582/__Thaise_koning_hartproblemen__.html ziet er niet best uit