Thailand zever-topic: Aan den toog

Is dus alweer 1 mug minder! Haha

Het gele boekje was slechts nodig om zonder problemen (en zonder financiele bijdrage ) over de Cambodjaanse
grens te komen, vooral die van Aranyaprathet- Poipet dan. Is allang verleden tijd, die grens is echter berucht vanwege de vele scams.

De laatste keer ging ik via Hat Lek-Koh Kong, en plots stond er iemand voor mijn neus die zich uitgaf voor dokter.
En, raad eens ? Mijn temperatuur was te hoog, dus ik had koorts, doe maar 20 baht !
Niks betaald, maar ik had ook geen pasfoto’s voor in mijn visum , dat heb ik afgekocht voor 300 baht,
en ik heb erbij gezegd: Rekenen jullie dan even af met de dokter. Moesten ze lachen …

Hans.

Bij die grens zal ik toch niet komen. Wel aan gedacht trouwens, maar eerst de kinderen maar eens Thailand laten zien. Word voor hen de eerste keer.

Weekend weer voor de de deur op mijn gemak zoeken naar een mooi ticket bkk wil begin jan 2016 gaan

Zoals het er nu naar uitziet in 2016 niet naar Thailand :confused:

Eind januari weer voor een klein maandje naar Thailand. Nog geen concrete planning, maar als ik een goedkoop ticket naar Chiang Mai/Rai kan scoren dan zeker die kant op. Ben benieuwd waar de euro dan staat t.o.v. de baht.

Ben weg in januarie 2016!
Had eerlijk gezegd deze maand nog willen gaan naar Bangkok! (koningsfeesten)
Gefeliciteerd met je verjaardag koning Bhumibol (88)

Ik ben benieuwd wat er staat te gebeuren als Bhumibol overlijdt. Het zou maar tijdens mijn vakantie gebeuren.

Ga als het mee zit ook nog dec/jan naar Petchabun

Georges heeft het vast naar zijn zin, op de motor door Thailand. Al dagen geen berichtjes meer…

Ik heb goesting in een koude…

http://media.tumblr.com/tumblr_lu95nwJ0Jz1r1ceif.jpg

Hoi Rien,ik lees nu je berichtje op het Thailand Forum.
Ik ben met de motor van Bangkok vertrokken richting het zuiden en Krabi was het eindstation.
Je weet Rien dat ik een natuurmens ben,daarom stond ook het “Khao Phanom Bencha” Nationale Park op mijn programma.(vele grotten en watervallen)
Heb daarna nog een paar dagen verbleven op de Phi Phi eilanden,maar eerlijk gezegd dat sloeg tegen (teveel volk)

Tijd dat ik die kant dus ook eens op ga… :slight_smile:

Ha Georges is er weer :slight_smile:
Hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt! Upload eens een paar mooie foto’s van je reis hier Georges!

• Updated - - -

Mijn vakantie begint woensdag…voor het 3e jaar vier ik m’n verjaardag in Khanom, Nakhon Si Thammarat provincie. Heerlijk, weg uit de drukte van BKK en genieten van een bestemming zonder massatoerisme :smiley:

Oh heerlijk Georges! Toch wel druk dus phi phi. Stond wel op ons lijstje maar gaan toch weer richting zuid oost.

Lijkt mij ook wel, Bangkok is leuk maar word er al gauw knetter gek. Haha.

Hoe kun je nou gek worden in BKK?! Heerlijke stad.

Gek worden in Bangkok lukt me ook niet, het blijft een geweldige stad waar je je nooit hoeft te vervelen.
Maar ik vind het wel altijd heerlijk als ik om de paar weken even naar de rust van Ayutthaya kan of, zoals over een paar dagen, naar Khanom.

Ayutthaya is wel relaxed idd.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Bangkok is zeker mijn favo stad! Maar even ontvluchten moet ik gewoon even.