He die Georges! Had idd meegekregen dat je lekker op vakantie was. Heb je genoten? Zal vast;-).
Hier loopt alles weer op rolletjes, zit lekker in m’n vel. Zijn ondertussen wel nog een keer verhuist. Maar zit nu helemaal op m’n plek. Thailand plannen zijn er wel, maar door Kees zijn werk en school voor de kinderen lastig te plannen. De kinderen gaan het nu niet meer pikken dat we zonder hen gaan! De oudste is inmiddels bijna 10 en de jongste 7. We gaan proberen om voor januari 2017 verlof te krijgen. Dus dat is nog wel ver weg. Eerder is haast niet haalbaar. Ivm kosten (want damn! 4 tickets kosten een hoop!) En ook omdat we hier in huis nog bezig zijn. Nieuwbouwwoning, alles nieuw. Maar dus ook vanaf 0 “opbouwen”. En verlof is niet simpel, horeca dus kees werkt wanneer een ander vrij heeft.
Maar 2017 is een mooi streven!
Na een zeer lange tijd weer terug
Hoi Fransjes,
Das lang geleden,de lotto gewonnen en een wereldreis gemaakt? ![]()
Leuk dat je terug bent op wereldwijzer,heb je nog kortelings plannen om op vakantie te gaan Fransjes?
In iedergeval wederom welkom hier op wereldwijzer!
Groetjes,Georges.:dag:
Door omstandigheden liepen er veel dingen anders dan de plannen waren nu staat december op mijn lijstje om alles weer op nu op te starten.
Morgen,wat een rust hier ?
Ik ben er wel, maar druk druk druk… Hoogseizoen staat weer voor de deur…
Gelukkig zijn we gisteren niet geraakt 5555+
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Ls1cfDPDGDI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Waarom is Georgessiam weer weg ?
Ja, zag het ook en weet het niet… Hij heeft echt een knipperlicht-relatie met Wereldwijzer. Geloof ik al 43 accounts gehad ![]()
Veel stam gasten verdwenen doe mij maar een lekker Thais biertje
Proost Fransjes!
Ik kijk geregeld hoor, maar weinig actie hier. Maar wie weet komt dat weer.
Ben niet weg Fransjes,alleen maar een nieuw account gemaakt de zoveelste ! he he he !
Ik blijf gewoon lid,mijn andere functies heb ik neergelegd voor tal van redenen.
Laten we zeggen dat wwz en mezelf niet door dezelfde deur konden.
Had regelmatig het gevoel dat ik voor alles alleen stond,vele uren geklopt en als er iets was dan kon ik bij niemand terecht met mijn vragen.
Per dag kreeg ik tal van berichten van mensen die me raad vroegen,hetzij over Thailand hetzij over hun account.
Ik deed het werk als Forum Admin heel graag Fransjes,maar ik kreeg dikwijls in de helpdesk accountverwijderingen,opmerkingen als stomme klote Belg,teringlijder **“mijn account onmiddellijk verwijderen”**of ik doe jullie een proces aan.
Op den duur begint je na te denken waarom zou ik me nog inzetten,de mensen appreciëren het toch niet.
Einde verhaal.
Idd Georges! De boom in met die lui!!! Laat ze t fijn zelf uitzoeken.
Vraag, ik ben mijn vaccinatie paspoorten kwijt. Stom stom, vermoed tijdens verhuizing. Iemand enig idee of dat nog ergens te achterhalen is? GGD heeft geloof ik een digitaal dossier. Maar heb ze gehaald bij SGZ.
Twijfel nu, want is zo’n boekje nou wel of niet verplicht in Thailand.
:chin: Niet nodig voor Thailand.
Dat dacht ik al. Kom tenslotte niet door een gele koorts land. Maar evengoed bedankt, geeft iets meer zekerheid. En had weinig zin om onnodig kosten te moeten maken.
Hoi Esther,
Zelf laat ik me nooit inenten als ik op reis ga naar Thailand !
Natuurlijk als je in de jungle gaat,dan is het wel aangeraden,maar in grote steden is dat beslist niet nodig!
Nee, de vaccinatieboekjes heb je inderdaad niet nodig.
De eerste keer dat ik naar Thailand ging heb ik me laten inenten en ook zo’n prachtig boekje gekregen, vervolgens nog een keer een herhaling van die prikken gedaan en daarna nooit meer laten vaccineren.
Ik zelf ben al ingeënt. Jaren geleden. Kees idem dito. Dus dat is nog “geldig”. Maar vroeg me gewoon even af t boekje verplicht was.
Ik doe de kinderen nog wel, DTP hebben ze standaard in t rijksvaccinatieprogramma zitten. Dus alleen hep A nog.
Weet idd dat de kans klein is, ik zelf zou ze nu ook niet meer halen. Maar heb wel 2 kleine kinderen waar we verantwoordelijk voor zijn.
Zelfde als met malaria. Nooit geen pillen gehad. Insmeren (in mijn geval, want allergie) met 90% deet[emoji6]. En bier drinken, daar schijnen ze ook niet van te houden! Haha
Een halve liter bier voor 1 mug lijkt me wel iets te veel van het goede:dag: