Het is hier idd rustig. Omdat ik al over een maand weer naar Thailand vertrek, laat ik me nu ook maar eens in het geouwehoer mengen.
Lekker weer in Thailand? ![]()
Prima weer in Thailand ! Graadje of 30-35 de laatste weken, (nog) niet al te veel regen.
Maar ik ben benieuwd hoe het weer in NL is, aangezien ik vrijdag voor 2 weken met vakantie naar NL ga ![]()
Als je teletext moet geloven is de regenkans vanaf vrijdag juist weer groterā¦
Wat ik gisteren las, is dat er vanaf 3 juni kans is op zomerweerā¦dus ook de korte broeken gaan mee ![]()
Nog 2 nachtjes te gaan in BKK ![]()
Hela, tooghangers, en dan vooral deze van het eerste uur (!) alhoewel ā¦
Hoe gaat het hier nog, wordt de toog nog regelmatig bezocht,of is hier hier ook al crisis ?
Ik hoop dat jullie het allen goed stellen, en wens jullie nog een prettig verlof.
Fleurtje
Aangezien de laatste post hier al bijna twee maanden geleden was, mag je denk ik wel stellen dat het hier ook crisis isā¦
Het is hier inderdaad zeeeeeeeeer rustig de laatste maanden⦠Zelf ben ik ook een stuk minder geweest, voor ons in Bangkok is het tenslotte hoogseizoen in juli en augustus dus gekkenhuis⦠![]()
Hi Folks;-) Was zo aan het googelen en verhip! Daar waren jullie! Na (denk wel zeker 4 jaar!) afwezigheid maar weer eens aangemeld. Heb veel meegemaakt, veel ellende maar ook mooie dingen. Kon zo gauw mijn oude account niet vinden, vermoed destijds aangemaakt met "huis"mail. Maar zal eens kijken. Nu dus maar account met eigen naam, want zo kenden jullie mij ook. Zie dat er nog āoudeā bekenden zijn. Ga dus op mān gemak maar eens terug lezen. En kijken wat er allemaal van jullie terecht is gekomen.
Hi Esther,
Dat is inderdaad erg lang geleden, wow !! Moest ff diep in mān geheugen graven⦠Hoop dat alles goed met je gaat ! Leuk dat je weer terug bent op het forum. En zoals je ziet zijn er nog steeds veel bekenden, maar helaas is het wel een stuk minder druk op het forum het laatste jaar. Hopelijk komt daar verandering inā¦
Hi, ik zag het. Het is wat rustig de laatste tijd. Heb wat terug gelezen. Er waren toen ook wat perikelen dus was überhaupt verbaasd dat dit topic nog bestaat!
Tevens kreeg ik persoonlijke problemen en dat was voor mij einde forum. Niet dat de problemen door het forum kwamenā¦
Maar alles gaat heel goed! Mag absoluut niet mopperen. Oke paar zakken geld zou niet misstaan[emoji6].
En jij?
Hoop veranderd trouwens! Tik nu via de app!
Haha, ja hoor, dit topic blijft gewoon bestaan en hoop dat de reuring op een dag weer terugkeert. Ik denk dat veel van de vaste bezoekers van toen nog wel af en toe langskomen hier, maar (bijna) niet meer reagerenā¦
Met mij persoonlijk alles goed. Ik weet niet exact wanneer je van het forum weg ging, maar ik woon nog steeds (sinds juli 2011) in Bangkok en werk nu sinds ruim 2 jaar bij Recreational Bangkok Biking. Leven hier bevalt nog steeds prima, dus voorlopig zit ik nog wel in Thailand ![]()
Vlak na de toestanden ongeveer. Gok dat ik januari 2011 het forum heb verlaten. Volgens mij had je in de tijd van āmijā plannen om ter verhuizen
Chips! Tikte te snel en perongeluk op reageren. Wou wat veranderen.
Maar mooi en fijn dat je je droom hebt kunnen najagen!
Wie van de oude garde komt hier nog? Heb al geprobeerd om in de leden lijst te kijken. Maar t is allemaal zo veranderd.
Even iets anders, enig idee hoe ik die meldingen naar de mail kan uitschakelen? Heb notificaties al uitstaan. Of moet dat via pc of laptop. Zit nu op de app.
Ik had Georges hier ook nog wel even verwacht, hij is tenslotte nu in Thailandā¦
Bofkont die Georges! Hoop dat hij nog wel een keer zān neus hier laat zien!
Is Georges in Thailand ??? Niks van meegekregen. Heb hem hier ook al lange tijd niet gezien.
Ja, nadat mijn relatie over was, ben ik inderdaad een maand of 8 later definitief naar Thailand gegaan. Al ruim 4 jaar in Bangkok nu, maar de kans bestaat dat ik binnenkort binnen Thailand verhuis, maar daar kan ik nog niet veel over zeggen ![]()
En zaan is in de tijd dat ik hier bij Bangkok Biking werk al 2x komen fietsen, helaas ben ik hem beide keren misgelopenā¦
Ik denk dat Jan hier af en toe nog wel eens meeleest, maar hij heeft sinds een aantal jaar een eigen Thais restaurant (een zeer goed restaurant!), dus is erg druk.
Jellebowski heb ik hier in Thailand 2x ontmoet, maar is in Gent een eigen cafe begonnen en is daar ook verschrikkelijk druk mee, dus komt volgens mij ook maar weinig meer hier.
En dirkpie is van de ene op de andere dag verdwenen. Hij is ook naar Thailand geemigreerd, heeft een tijd in Krabi gewoond, is vervolgens naar de Isan gegaan en sindsdien is het stil. Heb hem nog paar keer berichtje gestuurd, maar zonder resultaat. Ben overigens wel benieuwd of iemand nog wel eens iets van hem vernomen heeft.
Ik beantwoord hier nog steeds vragen, maar ben vrijwel nooit in het zever topic ![]()
Ik zie dat fransjes en dirkpie hun account hebben verwijderdā¦baco niet, maar is hier ook nog maar weinig te vindenā¦
Ben blij iig dat ze allemaal goed terecht zijn gekomen!
Nou ik houd mijn account gewoon, natuurlijk om vragen te beantwoorden maar ook om vragen beantwoord te krijgen. En af en toe eens hier aan de toog te komen zitten.
Hoi Esther das lang geleden meid,hoe gaat het ondertussen met jou?
Sorry voor mijn laattijdige reactie maar ik was op vakantie in ā¦
Heb je nog kortelings plannen om op reis te gaan naar Thailand?
groetjes⦠Georges :dag: