Ik zit er sterk aan te denken om te stoppen met dit forum omdat je vrij regelmatig prive berichten krijgt vd redactie ik heb al diverse malen aangegeven dat ik hier niet van gediend ben maar je krijgt zelfs geen antwoord. Dit vind ik ronduit onbeschoft en respectloos en bij zoiets wil ik niet horen. Hebben meer mensen ditzelfde probleem en en zo ja hoe hebben ze het opgelost.
Als ik posts over het eten lees, dan krijg ik spontaan weer trek in Thais. En in de heerlijke teh tarik, een specialiteit in Zuid-Thailand:

:drool:
Het enige wat je zou kunnen doen is Zlata of Christel hiervan op de hoogte brengenā¦
Ik heb het ze hier ook even laten weten.
Ik heb inmiddels antwoord gehad van zlata, het kan niet anders ze kunnen niet selcteren wie het bericht we of niet ontvangt maar het moet toch technisch mogelijk zijn dat je kan aangeven of je berichten vd redactie wilt ontvangen of niet? Het vervelende is dat ik dus eigenlijk zelden of nooit meer naar mijn prive berichten kijk omdat ik er van uit ga dat het wel weer een soort spam bericht is vd redactie en dus mensen die mij een vraag stellen via een pb nooit of heel laat antwoord krijgen. Is het geen idee om te onderzoeken hoe de leden vh forum deze berichten ervaren of ben ik de enige die zich hier aan irriteert?
Natuurlijk kan dat een idee zijn⦠Stel het ze eens voor.
Helaas niks te doen aan die PB-berichten die gestuurd worden m.b.t spelletjes, zoektochten bla bla bla. Ik zit er ook niet op te wachten en ik denk heel veel mensen niet. Ik vink ze aan en DELETEā¦
De regen was heel erg plaatselijk. Ik heb idd gezien dat delen van Sukhumvit aardig onder water stonden. Zelf was ik met 2 gasten de Bangkok Paradise tour aan het doen en zaten we op dat moment in Thungkru, aan de overkant van de rivier. We zagen de dreigende donkere lucht in de verte, maar wij hebben slechts 10 minuutjes regen gehad ![]()
Ze kunnen toch een poll maken en dan kijken wat daat uit komt je kan mij niet wijs maken dat het technisch niet mogelijk is om mensen die het niet willen ontvangen ook niet ontvangen.
Anders sturen ze toch een nieuwsbrief per e mail met al die spelletjes zoektochten ed., en voor de nieuwsbrief moet je je dan inschrijven als je die wilt ontvangen, waar een wil is is een weg
Nou Baco,als je zoān berichtjes krijgt gewoon deleten en de kous is af !
Het is spijtig genoeg technisch niet mogelijk om een grote mail aan de leden manueel uit te voeren!
Laten we daarbij laten aub!
Niet kunnen of niet willen??
Zou zonde zijn als dit echt vaste leden gaat kostenā¦
Niet willen denk ik.Ze willen er zelf niet echt moeite voor doen, of ik zelf niet zoān poll kan opzetten. Ik zou niet weten hoe het moet.
Technisch niet mogelijk dan klopt het systeem niet.
De reactie van george vind ik ook veel zeggend, mond houden en niet zeiken zo komt het over.
George het punt is ik kijk bijna nooit meer in mijn prive box omdat die mail mij niet interesseert dus als ik wel eens kijk zie ik soms dat ik een prive bericht van iemand die een vraag heeft pas na 2 mnd ofzo zie. Daarbij komt ook nog dat je maar een beperkt aantal mailtjes in je box kunt hebben dus je mailbox vol raakt vd spam en je dus geen mail meer kunt ontvangen van andere leden.
Ik zal het er zeker bij laten george, heel erg laten mij zie hier voorlopig niet meer.
ps Ik zag laatst dat de redactie om ideeen vroeg om het aantal bezoekers te verhogen of in ieder geval de dalende trend te stoppen. Nou dat doe je dus niet op deze manier.
Jammer, maar begrijpelijkā¦
Ik bn het helemaal met je eens Baco ik kijk er ook nooit naar en delete ze meteen weer. Het hoeft van mij niet
Nou dan is dit het probleem van wereldwijzer,ik ben maar de boodschapper !
Er zijn nog mensen die er over klagen (reclame) of hun account graag verwijderd zien (vanmorgend alleen heb ik al 15 accounts gedelete)
Met jullie grieven kan je best aankloppen bij Zlata,die word er voor betaald (om problemen op te lossen ) en ik niet.
Vandaag smoorheet in BKK begrijp ikā¦
Het is de laatste dagen al zweetheet hier in Bangkok, het warme seizoen is weer van start gegaan. Op dit moment komt het al een uur lang met bakken uit de hemel, lijkt wel avond hier om 9 uur 's ochtends, zo donker is het ![]()
Nog een weekje Dave, dan kun je weer met water gooien ![]()
Ja, nog een paar dagen en dan mogen we weer. Helaas kan ik niet 3 dagen lang laveloos zijn en feest vieren, want werk gaat gewoon door. Maar in ieder geval de 13e in de middag ga ik wel ff een biertje doen en een nat pak in de stad halen ![]()
Wat een rust op het Thailand-forum de laatste tijd !??! Gaan er minder mensen naar Thailand toe ? Of wordt men hier op WW gek van al die ongewenste mailtjes waar je mee bestookt wordt ?