Dave, in januari komen we weer even bij jullie fietsen.
Hi Zaan,
Leuk dat je weer komt fietsen ! Al een idee welke tour het dit keer wordt ? Bangkok City Culture, de Sunset Ride of een andere tour in gedachten ?
Haha, ik zie nu je mailtje staan ![]()
Dat moest ook. Ik wacht het antwoord even af.
Via Wereldwijzer app
ā¦en dan is het alweer bijna zover :zon02:
Vissen voeren in New World is ook voorbij. Jammer was altijd een leuk gezichtā¦
Shit, had ik er dus toch eerder naar toe moeten gaan ![]()
Gelukkig hebben we Youtube nog ![]()
Ben je alweer klaar voor de fietstocht Zaan ??? Het zou kunnen dat ik er zondag ben (en degene ben die met jullie mee gaat), maar het zou ook kunnen dat ik zomaar vrij ben⦠We will seeā¦
Dan hoop ik het eerste, kunnen we daarna mooi ff een Singha pakken :biggrin:
Over een paar minuten in de taxi richting Bangkok biking
Via Wereldwijzer app
En weeeeeeeeer heb ik jullie niet gezienā¦behalve op de fotoās dan die ik nu aan het uploaden ben ![]()
Ik heb de afgelopen 1,5 maand bijna geen vrij gehad en had dit weekend de mogelijkheid om ff te relaxen, dus hoewel ik jullie graag had willen zien, moet het tot de volgende keer wachten !
Geniet van de vakantie in ieder geval ! Hoop dat jullie genoten hebben van de tour met Tom !
Ach, we moeten toch nog een keer terug vond Andre, dus dat doen we dan vast wel weerā¦
Het was inderdaad een leuke tour, met nog enkele punten van herkenning, maar toch ook heel veel nieuwe dingen.
Colors of Damnoen Saduak toch nog niet gedaan ?? Kunnen jullie die volgende keer altijd nog doen ![]()
Ik haakte af bij Damnoen, teveel commercieel getrut. Maar volgens Andre is dit slechts een half uurtje van de trip.
Bijna de hele maand geen posts hier⦠:retard:
Hahaha, het is idd rustig hier
Thailand is zeker niet zo populair meerā¦
De toeristische floating market is idd maar een klein onderdeel van de trip. We starten met een boottochtje naar de floating market en daarna stappen we op de fiets en rijden we door het Amphawa district. Ik heb zoān vermoeden dat jullie deze tour ook wel erg leuk vinden.
Maar er moet weer wat leven hier ingeblazen worden, het is niet meer zoals het ooit was ![]()
Zelf hard en veel gewerkt de laatste 3 maanden, weinig vrij geweest. Nu nog t/m de 4e werken en dan vlieg ik op mijn verjaardag naar Nakhon Si Thammarat voor wederom een verblijf in Khanom. Ben de dagen dus aan het aftellen, even 5 dagen he-le-maal niks doen (dus ook niet actief zijn op WW).
Mooi vooruitzicht Dave. Mochten we je voor die tijd niet meer zien hier, alvast gefeliciteerd!
Dank je Zaan ![]()
Hoe is het met de hevige regenval in BKK, want de fotoās zagen er niet best uit?!