Kan iemand me vertellen hoe ik vd privé berichten van ene maartje afkom daar krijg ik van die irritante uitnodigen voor quizzen ed.
Via Wereldwijzer app
Kan iemand me vertellen hoe ik vd privé berichten van ene maartje afkom daar krijg ik van die irritante uitnodigen voor quizzen ed.
Via Wereldwijzer app
Misschien moet je haar even een PB sturen?!
Onmogelijk! Hoe kun je Thailand nou niet missen?!?!?
Nou zelf heb ik het een beetje gehad met Thailand,heb momenteel andere zorgen aan mijn hoofd.
Long time no see…nog 2 dagen en dan eindelijk weer is naar Thailand!!!
Hoi Jan,
Das lang geleden,hoe is het met je restaurant?
Tja… Zelf moet ik wachten tot December om terug te gaan naar het land van de glimlach!
Ga je terug richting Isaan?(Yasothon)
In iedergeval wens ik je nog een prettige vakantie toe,Jan!
groetjes,Georges.:chin:
Druk aan het werk geweest George om het restaurant op de kaart te zetten en vooral te houden, na 2 jaar noeste arbeid weer de kans om eens af te reizen naar Thailand (2011).
Geen Esan dit keer, 3 dagen HuaHin dan 8 dagen Koh Samed en dan nog 4 dagen Bkk.
Nou leuk om te weten Jan,hoe is het ondertussen met de verkoop van je huis in Hua Hin?
Wat betreft mijn eigen persoon,ben dit jaar al 2x geopereerd aan de schouder en nog is mijn lijdensweg nog niet voorbij.
Op 25 augustus terug naar de kliniek en 9/10 zal ik terug onder het mes moeten.
Restaurant, waar in P’rend??
Toets maar in op Google, LemonLeaf Purmerend maar we zijn nu met vakantie en dus ook een aangepaste website, of bekijk ons op iens.nl of Tripadvisor.
Zaan, je moet echt een keer langsgaan bij LemonLeaf als Jan terug is van vakantie. Het lekkerste Thaise eten dat ik buiten Thailand heb gegeten !
Staat in mijn favorieten, gaat dus vast wel goedkomen ![]()
Beetje simpele Bangkok quiz, wel leuk;
Koopje voor de snelle beslissers; Ticket Bangkok + 14(!) nachten Hotel + WiFi €540
Wanneer boeken: zo snel mogelijk want op=op
Wanneer reizen: vertrek op 1 december en terug op 16 december 2014, meerdere data mogelijk tegen dezelfde of een iets hogere prijs
Vertrek vanaf: Amsterdam
Handbagage: 1 stuk met een maximaal gewicht van 10kg
Ruimbagage: 1 koffer of rugzak met een maximaal gewicht van 23kg
Opmerking: ticket + hotel deal geldt indien 2 personen samen reizen
Reserveringskosten: er gelden geen boekingskosten
Betaling: per Visa, Mastercard en American Express
Wat is het prachtig weer in het noorden van Antwerpen,vanmiddag een terrasje gaan doen.
Hoe is het weer in Bangkok en omstreken?
Uitgestorven hier…
Beetje late reactie, maar het weer in Bangkok is prima de laatste weken. Uiteraard wel met enige regelmaat een buitje maar officieel is de winter al begonnen hier, dus het zal binnenkort wel over zijn met de regen.
Vanochtend prachtig weer, zonnig en een graadje of 25 ![]()
niet. Ik heb daar met haar contact over gehad per PM, maar ik was volgens haar de enige die hier niet blij mee was, en voor mij alleen kon ze geen uitzondering maken.
Goh, wat een stilte hier… Just curious, maar heeft iemand ooit nog eens wat van dirkpie vernomen ???
Nou ik ben ook heel wat minder aanwezig op wereldwijzer alsook op het Thailand Forum…
Dit heeft te maken met gezondheidsredenen.
Neen ik heb ook niets meer gehoord van Dirkpie,we zullen maar denken geen nieuws is goed nieuws zeker?
Ik ben ook minder (actief) aanwezig, maar dirk heb ik al zeker een jaar niet gezien…