Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi vrienden,
De laatste tijd was ik minder actief op het Thailand Forum,dit omdat ik verleden week was geopereerd aan mijn schouder (4x)
Voor de maand Juni is er weeral een nieuwe peilingsvraag geplaatst,zie link :hier aanklikken
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin:

Dag 1 in BKK zit er al weer op…

Hoi Rien,
Ben je van plan om een paar dagen in Bangkok te verblijven of ga je richting het zuiden?

Rien stapt morgenavond eerst op de fiets voor de Bangkok Sunset Ride :smiley:

Zo vanavond word de wedstrijd gespeeld Rusland - Belgie , ik verwacht een gelijkspel of heb ik het mis?
Zijn er ook mensen die deze wedstrijd volgen hetzij in de huiskamer of ergens in een kroeg?

Helaas, voor Belgie blijf ik niet wakker vanavond :slight_smile:
Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook een gelijkspel. Belgie viel me de 1e wedstrijd tegen, maar misschien moeten ze in het toernooi groeien. Laten we het hopen, zou leuk zijn als Belgie en Nederland elkaar ergens tijdens het toernooi tegenkomen…

Nou Dave,Belgie heeft op een diefje (1-0) de partij gewonnen tegen de Russen,vond de Belgen heel zwak spelen.
Tja… hopelijk komen beiden teams elkaar tegen in de halve finale. :slight_smile:

Ik heb de 1e helft gezien gisteravond, maar vond het van beide kanten een slechte wedstrijd. Denk eerlijk gezegd niet dat Nederland en Belgie de halve finale halen…

En ondanks de regen bij aanvang was dat een hele leuke rit!

Nou de regen moet je maar erbij nemen,heeft Dave ook het traject gefietst samen met jou Rien?

Nee natuurlijk niet. Ik heb begrepen dat Dave niet uit zijn stoel komt…

[/opstoken]

Nou je moet Dave buiten lokken en dat kan alleen maar met een kratje pils !:biggrin:

Ik had er al een apart topic voor gemaakt, maar ik kwak m hier ook even neer…

https://www.youtube.com/watch?v=FBvowA8m9-E

Vandaag post Greenwood er een artikel over op hun FB pagina. Toeval, of zouden ze m bekeken hebben??

Hahahaha, ik zit liever in de airco :slight_smile:
Nee, Bangkok Sunset Ride heb ik 2 weken geleden nog gedaan. Ik had wel het plan om met Colors of Ayutthaya mee te gaan vorige week, alleen besloot later dat het beter zou zijn als ā€˜gids in opleiding’ Tea met Amm en jullie mee zou gaan…

Ik heb al vaker over dat verlaten gebouw met die vissen gelezen…wilde er een keer kijken, maar is er helaas nog niet van gekomen. Wel betreden op eigen risico :slight_smile:

Volgend jaar maar dan :wink:

Tea is trouwens wel een topper!

Tea is zeker een topper. Hij heeft 7 maanden voor ons in Chiang Mai gewerkt en is 2 weken geleden naar Bangkok gekomen en nu dus voor ons aan de slag. We kunnen hem goed gebruiken tijdens het hoogseizoen dat nu gaat beginnen. Erg fanatiek en leergierig en leuke, vrolijke gozer in de omgang. Hopelijk blijft ie lang bij ons!
Geniet nog van de verdere vakantie !

Al een maand geen posts hier…

Wow, het is idd rustig hier… Bij ons is het nog hoogseizoen dus ik heb een goed excuus om niet vaak online te zijn :wink:
Maar voorheen was het hier toch echt een stukkie drukker…misschien zit iedereen in Thailand…of Thailand wordt niet meer zoveel gemist…