Nee, tenzij de avondklok verlengd wordt, maar daar heb ik nog niks over gelezen. Overigens houdt men zich er de laatste paar dagen al een stuk minder aan dan de 1e avond…
Oh echt ? Dat is wel fijn ! Kan het alleen nergens vinden! ( niet dat ik je niet geloof)
Zou wel fijn zijn mja zolang de protesten door gaan , gaan ze de avondklok niet intrekken denk ik of wel?
Via Wereldwijzer app
De afgelopen dagen waren er nog enkele protesten van anti-coup demonstranten, maar sinds generaal Prayuth vandaag het vertrouwen van de koning heeft gekregen, heeft men gezegd harder op te gaan treden bij protesten. Vandaag was het dan ook erg rustig bij Ratchaprasong waar ze afgelopen dagen protesteerden.
De informatie m.b.t de einddatum van de avondklok kreeg ik een aantal dagen terug doorgestuurd van een Thaise kennis, vertaald uit het Thais. Dus ik weet ook niet precies wat de bron hiervan is geweest, maar die avondklok kan natuurlijk niet te lang duren.
Is er als je hier bent nog steeds sprake van een avondklok, en wil je toch stappen, geen probleem. Er zijn steeds meer uitgaansgelegenheden waar je tot 10 uur naar binnen komt en tot 5 uur kunt doorfeesten ![]()
Super bedankt! Ik hoop dat die avondklok snel weer word terug gedraaid ! Maar jij gaf aan dat dat meestal niet te lang mag duren toch?
Het gaat mij niet om het feesten , maar wil
Gewoon lekker op het strand genieten van een drankje ik ga pas 5 juli dus moet denk ik wel voorbij zinn dan toch?
Via Wereldwijzer app
Een avondklok MAG ongetwijfeld lange tijd gehandhaaft worden, maar in dit geval zie ik dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Mensen begeven zich de laatste dagen gewoon na 10 uur op straat, al zijn het er nog wel minder dan normaal. Ik kan verder nog niks vinden m.b.t. de avondklok, maar zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
Overigens is men gisteren direct begonnen met het uitbetalen van de rijstboeren die al maandenlang op hun geld zaten te wachten van de regering Yingluck. Generaal Prayuth wil direct vrienden maken, en begrijpelijk…
Lees net via Twitter dat de avondklok is aangepast van 00.01 middernacht tot 4 uur snachts !!! Het gaat in ieder geval de goeie kant op
Via Wereldwijzer app
Goeie berichten.
Via Wereldwijzer app
Ja, klopt. De avondklok wordt nog wel gehandhaaft, maar vanaf middernacht tot 4 uur. Dat betekent dus dat je maar 4 uur verplicht in de bar moet blijven ![]()
Nu nog helemaal weg haha
Via Wereldwijzer app
Dat zou inderdaad het mooiste zijn…en het liefst zo snel mogelijk, want aankomend weekend is mijn weekend en zou het fijn zijn als ik na middernacht bij een van de mobiele barretjes op Sukhumvit een koud Singha’tje kan drinken ![]()
En sinds een half uurtje geleden ligt Facebook er uit in Thailand…toont de junta even z’n macht ???
Ik lees net via Twitter dat ze waarschijnlijk alle toeristische locaties daar de avondklok gaan opheffen ![]()
Via Wereldwijzer app
Die mogelijkheid wordt besproken ja, maar er is nog niks definitief besloten… En ach, jij gaat pas over ruim een maand, ik zou me nu echt niet teveel zorgen maken. Tenslotte gaat die avondklok nu pas om middernacht in, tijd zat om een drankje op het strand te doen ![]()
Lees nu weer dat Facebook een probleem heeft in Thailand en het niet is geblokkeerd
Via Wereldwijzer app
Ik heb het idee dat het wel even geblokkeerd is geweest…om zo even hun macht te tonen…
Inmiddels is Thailand weer Facebook-online ![]()
De avondklok is opgeheven bij samui pattaya Phuket & surat thani , maar is dat nou onderdeel van koh phagnan & koh tao ? Of geld daar gewoon nog de avondklok?
Via Wereldwijzer app
In Surat Thani is de avondklok niet opgeheven, enkel in Pattaya en op Koh Samui en Phuket. Op Koh Tao en Koh Phangan is de avondklok tot nader order nog steeds van kracht…
En ach, die curfew…afgelopen vrijdag zat ik rond 2 uur ook nog een laatste biertje te drinken op Sukhumvit Road…geen politie of militair gezien… Wel een stuk rustiger dan normaal uiteraard… ![]()
Maar hoop dat de curfew in Bangkok ook snel opgeheven wordt en dat ik het NL elftal gewoon ergens in een kroeg kan zien…ook al zijn het maar 3 wedstrijden ![]()
Die slot zin… lol2
Tijdens vroegere WK’s en EK’s was ik de positiviteit zelve en zette altijd in op de finale voor Nederland. Maar 2 jaar geleden bij het EK ging het al zo slecht…nu hebben we een nog minder team en zitten we in een verschrikkelijk moeilijke poule, dus ik ben erg pessimistisch dit WK.
Ik denk dat onze zuiderburen het beter gaan doen…al hebben die wellicht last van groot-toernooi-vrees…de laatste keer dat Belgie acte de presence gaf op een groot toernooi was volgens mij in 1876…kan het me iig niet meer herinneren ![]()