Ik denk dat de website die jij volgt nog geen uitslagen had bijgewerkt Georges…
Morgen krijg ik overigens Jelle en vriendin op bezoek…fietsen door BKK ![]()
Ik denk dat de website die jij volgt nog geen uitslagen had bijgewerkt Georges…
Morgen krijg ik overigens Jelle en vriendin op bezoek…fietsen door BKK ![]()
Mij over een maand of 3 ook ![]()
Gezellig Zaan ! Welke tour wil je gaan doen ? Weer Colors of Bangkok of nu Bangkok City Culture, Bangkok Sunset Ride of Bangkok Paradise ?
![]()
In ieder geval een ochtend tour, de dagtour vonden we te lang. Dus welke het gaat worden hebben we nog niet echt besloten.
Jelle & Marie vonden de tour (Colors of Bangkok) in ieder geval helemaal top gisteren. 's Avonds nog lekker een hapje met ze gegeten en wat biertjes gedronken. Met resultaat dat ik uiteindelijk om een uur of 4 thuis was en nu 3 uur later alweer op kantoor zit. Tsja, had ik dan ook maar vakantie ![]()
Colors blijft een topper natuurlijk. De laatste keer dat wij m deden was volgens mij in 2011.
Is de route inmiddels weer aangepast?
Via Wereldwijzer app
Ja, er zijn weer wat nieuwe aanpassingen geweest in de route, dus de tour is ongetwijfeld weer anders dan in 2011. En sowieso, hoe vaak je de tour ook doet, je ziet altijd weer nieuwe dingen en de tour is nooit hetzelfde.
Ook weer zo. Grote kans dat we dus toch weer de colors gaan doen.
Via Wereldwijzer app
Net een nieuwe (time lapse) video van Bangkok gezien en die wil ik jullie niet onthouden. Erg mooi filmpje en goede muziekkeuze !
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“UREdFi72aww” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Prachtige beelden :biggrin:
Kan iemand mij vertellen tot wanneer (welke maand) de MBK fight Night duurt?
@Zaan, ik las net bij Wikipedia Mbk Center, dat de gevechten zijn van oktober tot juni ( staat geen precieze eind datum) van 18.00 tot 20.30 uur.
Ik had hier trouwens helemaal geen weet van, dus als ik in die periode weer in Bangkok ben ga ik zeker even kijken.
Bedankt John, ook ik kon namelijk geen einddatum vinden. Hopelijk is het dan tot en met juni ![]()
@Zaan, ik ben nog even op de facebook pagina geweest van Mbk fight night fan page en bij recente berichten (alles weergeven) helemaal naar onder gescrold. Ze hebben in 2013 t/m 26 juni gevochten, dus dan zal het dit jaar ook wel tot eind juni zijn. Aan de reacties te merken heeft het ook met het regenseizoen te maken.
Dat zou wel mooi zijn. Ik ben er van 20 t/m 26 ![]()
Hoi allemaal, We zijn nu een week terug en alweer aangepast aan België. ![]()
Fietstocht door Bkk was idd een fantastische belevenis! Wij zijn nu al zo vaak in deze stad geweest, maar ontdekken er nog altijd elke keer nieuwe dingen. Tijdens deze fietstocht echter telde dat dubbel en dik!!!
Een dikke merci aan Dave, het was echt de moeite!
Grts,
Jelle
Vond het errug gezellig om weer een biertje met je te doen (ook al had ik de volgende ochtend enigszins spijt na slechts 2 uurtjes slaap) en om Marie deze keer ook eens in levende lijve te ontmoeten ! Hoop dat jullie mooie herinneringen over blijven houden aan de fietstocht !
De zoete drop was uiteraard binnen 24 uur op, nogmaals dank !