:chin:net terug uit Thailand was weer fijn om eens thuis geweest te zijn nu moet hier weer wat geld verdienen en snel weer terug.>>>
ps in Bangkok wees voorzichtig zeker nu 2 feb.2014 dichter bij komt verkiezingen
Yes! Tickets zijn nu dan toch geboekt: van 9 tot 31 maart. Vliegen Brussel-Bkk, tussenstop in Doha, vliegen met Qatar airways. 570 eur pp!!! Wat een spotprijs! ![]()
Iemand ervaring met deze maatschappij?
Nu even het nieuws uit bkk afwachten om te zien wanneer we doorvliegen naar Cambodja.:wereld:
Grts,
Jelle
hey Jelle, ben met Qatar ook al in bkk geweest,prima maatschappij, niks op aan te merken dus da komt wel goed >>> Ik heb ook weer geboektā¦Vlieg nu met Jet airways via bombay,26-4 tt 26-5 voor 502 eurokes, t word keer op keer goedkoper :vak02:
@Asiaman: Ons origineel ticket in Januari ging ook met Jet airways zijn⦠Laat maar weten hoe de service was!!! Prima prijsje trouwens!!!
En veel plezier!:cheer:
Grts,
Jelle
-
-
- Updated - - -
-
@Asiaman: Wat was jouw ervaring trouwens met de luchthaven in Doha? Ik lees op het net uiteenlopende meningen (maak me niet te veel zorgen, hoor. Gewoon uit interesse)
luchthaven in Doha was druk maar is goed te doenā¦ze halen je met n bus van het ene vliegtuig,brengen je naar de nieuwe instapbalie met bijbehorende controle,en dan weer met n bus naar het volgend vliegtuig.dus geen zorgen maken,tgaat snel.
Inmiddels is het al zondag in BKK, gaat een spannende dag wordenā¦
Veel succes iedereen in BKK. Ik brand een kaarske.
Gisteren aan het eind van de middag zijn er reeds clashes geweest tussen de anti-regerings demonstranten van de PDRC en pro-regering aanhangers van de UDD waarbij er behoorlijk wat schoten afgevuurd zijn. Dit was in het noordelijke district Laksi en de kiescommissie heeft dan ook wijselijk besloten om alle stemlokalen hier niet te openen vandaag⦠Over een 45 minuten openen de stembureausā¦laten we hopen dat het niet volledig uit de klauwen loopt vandaagā¦
*fingers crossed
Verkiezingen zijn rustig verlopenā¦opluchting. Maar de demonstraties zijn nog niet over en gaan gewoon doorā¦de marionet Yingluck was tenslotte nog steeds verkiesbaarā¦
Grote kans ook dat deze verkiezingen ongeldig worden verklaard door de kiescommissie en dan moeten er dus weer nieuwe verkiezingen komenā¦
Volgens de Kiesraad is 89,2% van de 93.000 stembureauās open geweest. Dat is te weinig volgens de grondwet, die 95% vereist.
Ik ga vlgnde week naar Bangkok! Hoop echt dat het rustig blijft! Ken er overigens wel een aantal locals en die weten mij te vertellen dat het erg mee valt voor de toeristen. Je hebt er nauwelijks of geen last van, hoogstens dat een tuk tuk of een taxi niet zo snel gaat als je wil. Maar face it, in Bangkok was het verkeer al een drama! Had trouwens een leuke open jaw geboekt amsterdam - bangkok - manila - dusseldorf voor 500 euro! Gevonden op www.weflycheap.nl!
Hoe kom je van BKK in Manilla?
Cheap! Gewoon enkeltje voor rond de 60 euro met Cebu Pacific Air naar Manila of vanaf Puket met Seair naar Clark voor rond de 65 euro :)zoek ik via skyscanner.
Weet ik. Alleen vond ik je bericht wat misleidend/incompleet, vandaar de vraag ![]()
Even schaamteloos reclame maken voor een evenement dat ik mee organiseer. Aan den toog moet dat kunnen, toch? Voor iedereen aan den toog die eens goesting heeft in een stevig feestje: Jullie zijn allemaal welkom op āBoogievilleā, a celebration of the blues -vrijdag 28 feb. in de Vooruit in Gent. Dj-sets, live-interventies, bluesdance initiatie, masterclass slide-guitar, Bourbon-and coctailbar en Creole- en soulfood (dit laatste onder leiding van mezelve
) Meer info: boogieville.be of facebook: Boogieville, tickets ook online te koop via Vooruit.be Grts, Jelle
Is de shutdown werkelijk voorbijā¦
Nee, niet helemaalā¦
Zie HIER
Gewoonlijk volg ik de thaise voetbalwedsrijden op het internet,het viel me op dat de 5 matchen die vandaag zijn gespeeld eindigde op een troosteloze 0:0 score ! (afgesproken werk of zijn de thais vergeten hoe je een doelpunt moet maken,wie zal het zeggen?
12:00 Finished TOT 0 - 0 Muang Thong Utd
13:00 Finished Buriram 0 - 0 Ratchaburi
13:00 Finished Songkhla United 0 - 0 Chonburi
14:00 Finished Bangkok Utd 0 - 0 Sisaket
14:00Finished Rayong 0 - 0 Chiangrai Utd
Ze waren moeā¦