:chin:volgende week ging jij toch richting Thailand Georges :dag:ben nu zelf in Noord Nederland en er valt nu ook wel wat water naar beneden
maak er toch een fijn weekend van geld voor een ieder natuurlijk:dag:
**Sorry vrienden blijkbaar was er iets misgelopen met de opties in de nieuwe peilingsvraag,men kan nu reageren op deze link : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=167204
Mijn excuses voor het ongemak !
georges !**
Vul ik m toch gewoon nog een keer in ![]()
Ik hoor/les nu net dat er toch wat rellen zijn in Bkkā¦
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
:chin:ja dat hoor en verneem ik ook maar denk als je buiten dit gebied blijft je als toerist er geen last van hoeft te hebben :backpack:
Er zijn idd wat schermutselingen geweest, bij Ramkhamhaeng, bij de universiteit en het Rajamangala stadion, waar de roodhemden samenkomen. Dus niet op plekken waar het merendeel van de toeristen verblijft.
Helaas schijnt er wel al een dode te zijn gevallenā¦
:chin:Is toch niet goed nu zo veel onrust in de maand december hoop dat het niet over slaat naar de rest van het land.:chin:
Gewoon je gezond verstand gebruiken,en je niet mengen in die optochten!
Ondertussen spreekt men al van 4 doden (teletekst ƩƩn)
Nu al 4 slachtoffers⦠?!
:chin:ben in het noorden van Nederland wat een weertje van daag guur kou en veel windt :storm: blader ik door mijn agenda en zie dat 30 december alweer wat dichter bij is:zon02::vak02::zon02:
Hoe zou Georges het hebben?
:chin:Ik denk hij ligt nu op een massage bed :wub:en zal denken ze kunnen me wat in Nederland/Belgie :dag:
fijn weekend:nadenken:
Daar kun je nog weleens gelijk in hebben⦠:biggrin:
:chin:wat een rust de laatste weken op dit forum ben er zelf ook wat schuld aan is maar weinig nog te beleven en zeker ook aan de toog!:dag:
iedereen is zijn tas aan het inpakken denk ikā¦30dec komt al lekker dichtbij voor me
same here⦠![]()
Aardig wat mensen op de been vandaag tijdens de protestenā¦
Georges nog niet terug ? Ben benieuwd hoe hij het gesteld heeft ???
Ben al terug van 24 december,Fleurtje !
De dagen dat ik daar was vlogen vooruit,ben nu in de āheimwee faseā beland.
Heb je al een emailtje gestuurd Fleurtje! ![]()
Waar ben je eigenlijk dit maal geweest Georges?