:chin:De sint is weer in het land dus het schoentje kan weer gezet worden hoop dat er iets bij zit om mee te nemen naar Thailand:dag:
Hoi Fransjes,wanneer vertrek je naar Thailand en hoe lang ga je daar verblijven?
Nou bij ons in Antwerpen is de Sint ook aangekomen met de stoomboot uit Spanje.![]()
:chin:het plan is 30-12-2013 te vertrekken kan nog niet boeken om dat ik op nog wat papier werk wacht (prive aard)zal het heerlijk vinden om samen met mijn lief:wub: het nieuwjaar in te luiden zie nog wel wat mogelijk heden als ik van af Frankfurt vertrek ben dan 1900 uur in BKK
>>>
en jij?
Van 4 December tot en met 24 december!
Pracht vooruitzicht mannen!
:chin:Maak er iets moois van die weken :vak02:
Even een vraag aan de frequentere Thailand bezoekers. Heb ik het nou goed gezien dat je op Suvarnabhumi voor de langere stops zelfs een (hotel)bedje kunt huren??
Zo lekker dat ik m wel moest delen;
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“kYX5GfkXvmQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Bedankt om dit filmpje te plaatsen,Rien!
Nu heb ik helemaal geen goesting meer om vannacht te gaan werken,als ik die beelden bekijk !![]()
Sorry Georges, maar ik vond dit wel een mooie impressie…
Aan de andere kant hoef je nog maar twee weken en dan zit je er zelf ook weer…
Yesss, nog een maandje en we zitten weer in Bkk! ![]()
:chin:ja ik hoop er dan ook weer te zijn maak er maar weer een mooie tijd van:zon02::dag::vak02:
Ik moet nog ruim een half jaar wachten… en zelfs nog bepalen welke wijk het gaat worden :biggrin:
Willen jullie aub nog even kijken of ik dit goed gezien had?
Silom wellicht, Zaan ? Bijv. Triple Two Silom ?
Silom blijf ik natuurlijk altijd leuk vinden, maar omdat we daar al te vaak geweest zijn ging de voorkeur uit naar iets anders.
Maar je weet nooit…
:chin:het weekend is weer begonnen nog een 31 dagen en dan is het weer zover op weg naar Thailand>>>:cheer:>>>
Vannacht in de kletsnatte regen gewerkt,kon men klederen uitwringen thuis.
Ben nu juist aan het genieten van een heerlijk bakje koffie.![]()
In de regen werken is nooit fijn…