Thailand zever-topic: Aan den toog

ASIA HOTEL op loopafstand van de MBK .

Goeie suggestie Liu. Staat op ons lijstje, bedankt!

Ben zelf niet zo’n fan van Asia Hotel, maar het is best lastig om iets voor een gunstige prijs bij het MBK in de omgeving te vinden.

En waarom niet Dave ?

Voor een goede prijs is er altijd nog Lub D

:chin:hallo,ik kan al weken de draai in Nederland niet vinden maar moet door de zure appel heen 30 december staat bijna vast dat ik eindelijk weer terug ga schrijf ik wel vaker zo iets maar nu gaat het hopelijk echt weer gebeuren.:wub:
heimwee,heimwee :zon02::vak02::zon02:

Oh, wat een heerlijk vooruitzicht!

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je plannen daar zijn Fransjes?

:chin:Eerst een paar dagen Bangkok en dan door naar Petchabun om te zien hoe mijn huis er nu bij licht en verder zie ik wel .:zon02:

Lekker! En kom je nog terug ook of is het blijvend?

:chin:Denk dat ik 2 maanden ga en daarna moet ik weer terug naar Nederland om daar weer het een ander te regelen(zaken)
bedankt voor de belangstelling:dag::vak02::dag:

2 maanden lijkt lang, maar eenmaal daar is het zo weer voorbij.
Dergelijke ondernemingen/plannen lees ik altijd met bovengemiddelde belangstelling :wink:

:chin:bijna weekend eindelijk iemand nog een leuke tip ??:dag:

Nou Fransjes,zelf zal ik niet veel doen dit weekend,ben wat ziekjes (griep) gewoon thuiblijven en veel thee drinken en lang uitslapen.
Een tip,ga lekker eens wandelen of wat karweitjes aan je huis&tuin opknappen?

:chin:Dank je Georges ja zo zal het wel worden dit weekend .:wereld:
voor je zelf neem een lekkere borrel en zweet het er eens lekker uit:dag:

Nog steeds niet hersteld Georges? Vervelend, sterkte

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Nog steeds niet,Rien!
Ik ga morgenvroeg naar de dokter,want die hoestsiroop werkt helemaal niet.
Ook dit komt er nog eens bij,mijn chauffageketel is stuk,dat word een dure zaak.
Vanmorgend de technieker laten komen,hij heeft een schatting gedaan (nieuw toestel)en hij sprak van 5000 a 5500 euro ! slik slik slik

Daar gaat je voetbal poule voordeeltje…

Nou over voetbal gesproken,denk dat er veel mensen verkeerd hebben gegokt op de uitslag van Paris saint germain versus Anderlecht (ik zelf ook):slight_smile:

Ik heb niet zoveel met voetbal…