In mijn homofobe omgeving begint bijna iedereen te gillen als ik zou vertellen dat ik een aantal kamers pastel zou verven…
Het was dus meer een lokale uitspraak die er zomaar uit mijn toetsenbord kwam ![]()
Nou ik gebruik één van deze kleuren voor mijn slaapkamer dit in combinatie met oranje pech (foto hieronder)
Wat denk je Rien over de kleur?
http://cdn4.welke.nl/photo/scale-610xauto-wit/clipper_1329505444_mooie-badkamer-in-pastel.jpg
Staat prima met dat wit, combineren met oranje zou ik niet doen…
Hey iedereen,
Ik ben net wat opzoekingswerk voor onze volgende reis richting Cambodia aan het doen. Ik kan niet wachten!
Waar zijn jullie mee bezig? ![]()
Grts,
Jelle
Afkicken van 3 dagen BKK , 14 dagen CR ,4 dagen CM heb Jimmy niet kunnen vinden , hij woonde reeds in zijn guesthouse , wist niet waar dat was.
Heb 5 weken met een bacterieele infectie rondgelopen …klote was dat , dokter in CR had mij geen goede antibiotica gegeven dus ziek tot in Spain …pech!
doeiiiiiiiiiiii
Oei, da’s minder! Ik stuur je voor de volgende reis het adres van Jimmy. Wisten ze in VIP travels niet waar hij woonde?
Spijtig van die infectie! Hopelijk nu weer beter. ![]()
VIP verwees me naar face book maar daar blijf ik weg.
Het is errug stil aan de toog de laatste tijd ! Is iedereen druk met het plannen van een nieuwe Thailand-reis of zit men in een post-Thailand depressie of is Thailand niet zo populair meer ???
Heeft iemand ooit nog wat vernomen van dirk trouwens ???
Hier druk aan het plannen. Ook dit jaar willen we onze rondreis weer afsluiten in BKK :zon02:
Weer afsluiten in Centerpoint Terminal 21 dit jaar Rien of wordt het weer een ander hotel/locatie ?
Kom je nog even langs om te fietsen
?
Hier hard aan het werk en de weken/maanden aftellen tot eind december.
Dan zie ik eindelijk mijn vrouw en zoon weer na 8maanden…zucht.
Overigens nog op zoek naar het absolute goedkoopste ticket:zon02:
Jeroen
Beetje afhankelijk hoeveel dagen we in Bkk verblijven, maar de kans is groot dat we weer eens gaan fietsen.
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer
Hey Dave, weet jij wat er zoal te doen is op oudejaar in BKK?
Genoeg te doen in BKK met Oudjaar ! Maar wat wil je precies ? Je kan een van de rooftopbars bezoeken. Duur, maar wel een fantastisch uitzicht over de stad als het vuurwerk om middernacht de lucht ingaat. Of naar een van de Countdowns die je op meerdere plekken vindt. Bij CentralWorld (Siam) is elk jaar de grootste countdown, maar ook verschrikkelijk druk. Niks voor mij die massa’s mensen, want als je naar het toilet moet, heb je een probleem. Vorig jaar was er ook een kleine countdown bij Sukhumvit Terminal 21 met diverse optreden. Druk, maar kleiner en intiemer dan bij CentralWorld.
Twee jaar geleden zat ik in de bar van Bee waar ook een klein oudjaarsfeestje was. Weinig speciaals, maar wel errug gezellig.
Of uiteraard bij Khaosan Road waar alle backpackers het nieuwjaar vieren of in een van de vele clubs waar grote feesten zijn. Het Queens Park Hotel heeft bijvoorbeeld op Oudjaarsavond ook een rooftop party.
Dave, Alles is rond. We sluiten af met een week in BKK dus dat fietsen gaan we zeker doen!
Ook al duurt het nog even, toch weer iets om naar uit te kijken Rien! Hoop dat je bij mij komt fietsen deze keer ![]()
Georges, heb jij ooit nog wat van Dirk gehoord ?? Vind het maar vreemd, hij is nog langer van het forum verdwenen dan de vorige keer…
Dat moet vast goed komen, in mijn herinnering was André niet zo moeilijk…
:chin:Het is weer bar en boos met water in Noord en centraal Thailand en er komt nog heel veel meer water aan sterkte mensen die daar zijn
Voorspellingen zijn inderdaad niet best voor de aankomende dagen…
Sorry Dave ik heb eerlijk gezegd over je berichtje gekeken !
Nou ik vind het ook raar dat Dirk niets laat weten hier op het Thailandforum.
Kan hem wel een emailtje sturen,maar ik weet niet ofdat ik zijn gegevens zomaar mag gebruiken met mijn functie hier op wereldwijzer.
Hoe gaat het ondertussen met je nieuwe job,ben je al wat ingeburgerd Dave?