Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:wat een rust aan de toog iedereen is zeker buiten zal hier een badje:vak02: neer zetten wat heerlijke thaise muziek en genieten maar:feestje:

Goede morgend Thailandvrienden,
Wat was het vannacht echt kutweer hier in het noorden van Antwerpen,stortbuien,bliksem&gedonder etc… geen oog dichtgedaan.
Hoe was het weer in Nederland en Bangkok?

:chin:Weer hier ook veel buien:storm:maar nu doet de :zon02:weer zijn best later in de week naar de 30 graden of meer :vak02:thais weer in Nederland:dag:

Hoi Fransjes, sorry voor mijn laattijdige reactie wat betreft Londen !
Ik was verleden maandag en dinsdag 2 dagen in Londen en heb er overnacht op aanraden van familie in het Umi Hotel in de buurt van Hyde Park.
Veel gewandeld en nagedacht over gewone dingen des levens (ja ,Fransjes Thailand kwam daarin ook voor!) :slight_smile:

:chin:hallo ik keek net op vliegtarieven en zie als ik data in tik van augustus vertrek veel prijsjes van rond de 600 euro etihad vertrek AMS mensen die weg willen doe er je voordeel mee.:dag:

:chin:Het worden weer thaise temperaturen in Nerderland:zon02:rustig aan dus voor mij:vak02:

:chin:Lekker een kop koffie en even wat>>> tickets bekijken misschien ga ik deze maand nog naar Thailand zie veel tickets tussen 570en700 euro van af Amsterdam

Hey iedereen, lang geleden. Met ons alles goed, veel werk! Tickets geboekt naar Bkk en daarna verder om Cambodja eens te gaan verkennen. We arriveren in Bkk op 31 december, dus we vieren nieuwjaar in Thailand :smiley:

Btw, tickets met Jet Airways (tussenstop in Mumbai) 30-12-2013 tot 29-01-2014: 650 pp. Niet slecht, zou ik zeggen!

1 like

Nou dat zijn goede vooruitzichten,Jelle !
Waar heb je deze goedkope ticket gevonden,op Joker.be?

Yup. Altijd Joker :slight_smile:

1 like

:slight_smile:

Hee Jelle,

Wat leuk, die zelfde periode ben ik er ook 555+ !!

Zeker enen gaan drinken, hƩ :wink:

Super genieten hier in het krabi resort.

Sent from my Nexus 7 using Wereldwijzer

Wel meer dan een Jelle ! We moeten die van vorige keer toen ik jullie niet gezien heb ook nog inhalen !

Die uitspraak sla ik even op :wink:

Zo ben een weekje thuis,daarstraks nog een paar karweitjes gedaan in mijn hof (wieden van onkruid)
Morgen staat er enkele schilderwerken op het programma (3 slaapkamers in pastel kleuren) en voor de rest af en toe op wwz rondsurfen!

Hier ging mijn wenkbrauw toch even van fronsen…

:stuck_out_tongue:

Kan ffkes niet volgen Rien?