:chin:Zomer nu ook in Nederland :zon02:speciaal wat flesjes Chang koud voor later deze dag en dan heer heerlijk wat Thaise sate op de barbeque dat wordt smullen:slywink:
Hoi Fransjes, nou ik heb daarjuist een thais vispannetje gegeten.
Ga straks nog wat wandelen in het park met de hond en nadien de tour de france zien op de televisie ( bergrit over 4 colls)
Maak er nog een prettige dag van en geniet van de warme temperaturen !
:chin:Alweer weekend ben weer in zuid nederland omgeving Eindhoven heb nog niet echt plannen
nog een paar weekjes dan begint het voetbal weer PSV is druk op de transfer markt naar 5 hele magere jaren komen wel weer 10 hele mooie jaren:dag::zon02::dag:ole ole
Heb je je lolbroek aan Fransjes ??? Met Bruma en Schaars ga je de oorlog niet winnen hoor. Het is duidelijk dat de schaal voor het 4e achtereenvolgende jaar naar de hoofdstad van Nederland gaat waar de mooiste club van Nederland vandaan komt !
Nou dan zal ik het maar zeggen er vechten hier dus 2 clubs om een schaal dan gaat de 3de er mee vandoor en die club bevind zich in Rotjeknor.
Ik sprak gister een nederlands stel uit haarlem, naam dame ben ik vergeten hij heet ralph, en die kende ene dave die in BKK woont en iets met fietsen doet klonk me bekend
:chin:Nee ben bloed serieuslol2:cheer:lol2
Wat een humor :dag:
Hoi Jan,
Hoe gaat het met je restaurant,overvolle boekingen?
Nou als er iemand dit jaar kampioen word in de Nederlandse eredivisie dan word het AJAX ! :cheer:
Hoi George,
Alles prima in orde hoor!!! De massale uittocht mbt de vakantie in Nederland is nu op volle gang dus is wel even te merken op dit moment maar voor de rest dik tevreden zoals alles verloopt. We zijn nu 1 jaar open dus morgen hebben we tamboen in het restaurant :chin:
Nou ik was onlangs op vakantie gegaan naar Thailand,spijtig dat ik een morgenvlucht had met Etihad airways vanuit Schiphol richting Bangkok.
Anders had ik beslist bij jou langsgekomen in Purmerend,Jan!
Ben je al een jaar open Jan,nou de tijd vliegt vooruit !
In iedergeval nog veel succ6 met je zaak en nog een prettig weekend!
groetjes,georges.:chin:
:chin:ja de laaste uurtjes van het weekend ben steeds met mijn gedachten in Thailand maar moet sterk zijn nog een paar maandjes door de zure appel heen bijten>>>en dan graag naar huis (phetchabun):wub:of toch eerst maar een weekje strand :vak02:
sterkteā¦hou vol:zon:
ik nog 12 weken werken⦠ooohhh wat tel ik ze af:vak02:
ik hoop dat jullie allemaal een goede vakantie hebben gehad??.. voor de gene die al terug zijn
en de gene die nog gaan een mooie vakantie natuurlijk:vak02:
:chin:even een kopje koffie en dan snel de computer weer sluiten te mooi weer :zon02::vak02::zon02:
Nou ik heb heel de dag gepuft buiten in de zon,straks kan ik ook nog eens opkomen met de nacht (dubbel shift)
Gelukkig ben ik morgen overdag thuis en kan ik mijn schade inhalen(lekker terrasje doen):cheer2:
:chin:Ja een koude CHANG zal er nu wel in gaan en wat lekkers om te knabbelen erbij zal aan je denken als ik mijn 2de fles open trek :dag::nadenken::dag:en bij fles drie zal ik weer het zelfde doen:dag::nadenken::dag:
:chin:Georges was een grapje je:dag:,gelukkig weekend mag jij ook van een paar vrije dagen genieten:vak02:
Nou Ik ben een weekje thuis,fransjes !
Ga een dag of 2 naar Londen met een gratis treinticket (dat spoort lekker ) ![]()
:chin:Geniet er van Georges het is daar wel bier zonder schuim heb ik me laten vertellen dus extra volle glazen geniet er maar van:dag:
:chin:En Georges hoe was het in Londen dit weekend ook zo warm als hier Thaise temperaturen:vak02:
morgen weer naar Noord Nederland wat zaken doen als het mee zit is dit af gerond en dan nog wat klussen en op naar Thailand>>>:wub::dag::vak02: