Nou Fransjes, Ik heb het als zeer aangenaam ervaren en ben geen ongeregeldheden tegengekomen op mijn vlucht alles verliep prima!
Natuurlijk kan je Etihad niet vergelijken met bevoorbeeld :Singapore airlines of Thai Airways, maar als je minder wil betalen en toch nog een eigenlijk uitstekende service wil hebben is Etihad zeker een aanrader !!
:chin:ja en 30 kilo bagage zelfs in december zie ik nog leuke prijzen voor tickets >>>wat verlang ik toch naar Thailand
Jij niet alleen Fransjes,ik denk er iedere minuut aan !
Kom er nog eens bij dat ik maandag weeral moet gaan werken (mooie vooruitzichten) echt balen.
Straks maar ff een HEMA worst scoren, Dave lol2
:chin:Ja het weer is er wel naar rookworst en erwtensoep het vriest nog net niet maar verder is het niet veel het weer vandaaglol2
Jan, ik ben net 3 dagen geleden door een oud-collega weer voorzien van drop en stroopwafels. Helaas geen hema-worsten. Overmorgen komen er ook weer bekenden aan, dus een nieuwe lading drop en pindakaas⦠Die hema-worst wacht maar even. Tijd dat jij weer naar Thailand komt
!
Denk aan je bloeddruk met al dat dropā¦Naar Thailand afreizen zit er even niet in maar denk altijd aan je zodra ik een broodje HEMA worst nuttig ![]()
Ik weet ook niet wanneer ik weer naar NL kom Jan, maar ik laat het je zeker weten en kom een biertje bij je doen !
Voorlopig doe ik het dan wel met de Isan-stijl worstenā¦ook best aardig, maar haalt het niet bij HEMA-worst⦠![]()
Wat mij betreft Same Same, wanneer ik naar Thailand kom zullen we zeker weer aan het bier gaan.
:chin:weekend heerlijk ze zeggen dat het weer in de lage landen ook weer gaat opknappen:zon02:vrijdag nacht nog veel regen en daar naar een paar droge dagen met veel zon
Georges gaat alles wel goed niet gezien aan de toog deze week:confused:
Dave, heel erg bedankt voor het Grande Centre Point!
Het was een perfecte locatie, we hebben een nieuw favoriet hotel in BKK ![]()
:chin:nog snel even een drankje aan de toog
ps krijg nog veel aanbiedingen binnen via mijn hotmail voor vluchten naar Thailand ook voor de komende 2 maanden
vliegwinkel en 333 travel mensen die nog weg willen(kunnen) succes>>>
Hoi Fransjes,nou momenteel heb ik het wat druk hier op wereldwijzer,!(administratie,etcā¦) maar zal zeker even komen binnen springen aan den toog!![]()
Als het echt goedkoop moet zijn, wil ik je deze aanraden Georges!
:chin:wat een lekker weer vandaag daarom zal het wel rustig zijn op het Thailand forum:zon02:
Graag gedaan Zaan ! Het Grande Centerpoint ligt inderdaad op een toplocatie op Sukhumvit. Als je wilt shoppen zit je natuurlijk zo in Terminal 21, prachtige shoppingmall.
Volgende keer wel ff laten weten als je weer in Bangkok bent, dan kunnen we altijd even een biertje doen !
Laten weten?!.. Je hebt het zelf geboekt!
![]()
Haha, ja, ik bedoel dat je ff een berichtje stuurt vlak voor vertrek naar Thailand. Ik wist dat je deze kant op zou komen, maar ik weet niet van al mijn āklantenā wanneer ze precies in Thailand zijnā¦
En ik werk natuurlijk ook al ruim een maand niet meer voor Viengtravel dus ik heb geen inzicht meer in de klantendossiers ![]()
Nou bedankt voor de link,die had ik eerlijk gezegd nog niet ontdekt op het Internet,Rien! ![]()
Snap ik Dave. We hadden nu echt tijd tekort dus zou er toch niet van gekomen zijnā¦
-
-
- Updated - - -
-
Staan ook op Facebook, bijna dagelijks goede tips.