Dat zit er dik in,Fransjes!
Ik tracht nog 2x op vakantie te gaan dit jaar.![]()
:chin:merk al wel dat het thai virus>>> je weer heeft geraakt fijn dat je weer zo voor uit kijkt klinkt al heel anders als een paar maanden terug geniet van het leven Georges:zon02:
:chin:ik krijg nu aanbiedingen voor china airlines naar bkk september 550 euro 1 maand 333travel>>>
Georges, ik heb je niet gezien in Bangkok !?!
:chin:En hoe gaat het nu met dave(krung Thep) volgens mij ben je nu al 2 jaar in Thailand ik zelf ga nu weer wat vaker een bezoek brengen aan wereldwijzer;)
Dat klopt Dave, ben halsoverkop naar Nakon Ratchasima gereden,ben niet in Bangkok geweest!
(zelf niet overnacht)
Je weet een nieuwe vriendin,daar slorp enorm veel tijd in aan energie.
Nu zoals ik al hierboven had aangehaald,heb ik nog genoeg vakantie dagen staan om nog 2x naar Thailand op vakantie tegaan.
En zal je beslist komen bezoeken,zal dan 2 dagen inlassen vooraleer ik naar de Isaan rijd met de motor.(dan moet mijn vriendin maar naar Bangkok komen,dan zie jij ze ook in levende lijve en kan je overhaar een mening vormen)
Denk dat jij meer de thaise taal onder de knie heb dan ik ,Dave!
Verdikke wat een kut computer (speel op verplaatsing;momenteel ben ik in de plaatselijke bibliotheek)
Hoe gaat het ondertussen met je nieuwe werk Dave?
:chin:Beloofd een mooie dag te worden vandaag lekker naar buiten dus :zon02:
Nou hier in het noorden van Antwerpen,schijnt de zon niet Fransjes!
Veel wind en frissjes,misschien dat straks de temperaturen naar boven gaan,heb nog het ƩƩn en andere te doen in de tuin. (onkruid wieden)
@fransjes Time fliesā¦inderdaad over een paar weekjes alweer 2 jaar in Thailand. Die eerste 2 jaar zijn voorbij gevlogen ![]()
@georges Ik hoop dat je een leuke tijd gehad hebt met je vriendin !
Ik ben vorige week met mān nieuwe baan begonnen en dat bevalt prima. Deze maand is het nog rustig dus ik heb nu de tijd om alles onder de knie te krijgen en goed te leren. Volgende maand errug druk vanwege de zomervakantie.
Ik ben natuurlijk ook verhuisd, dus woon tegenwoordig niet meer bij Suvarnabhumi, maar in Sathupradit, dichtbij Rama III en kan dus mooi op de fiets naar werk. Nieuwe omgeving waar ik woon is een stuk beter, veel levendiger, erg gezellig en leuke kamer.
Goed, ik stap zo op de fiets en ga onze Colors of Bangkok tour nogmaals fietsen, ik moet de route nog leren kennen ![]()
:chin:Fijn te horen dat het je goed gaat in Thailand :dag:
Goedemorgen en voor sommigen onder ons, goedemiddag.
Aankomende zaterdag vertrekken we richting Koh Chang en volgens de diverse voorspellingen, gaan we veel regen krijgen die periode.
Hoop maar dat ze er flink naast zitten en dat we toch nog een paar daagjes lekker kunnen snorkelen.
:chin:vaak zijn het buien in de avond met veel water maar die zijn vaak snel weer voor bij
Heb ik begrepen, maar hopen dat dit āvaakā nu ook isā¦haha.
In ieder geval zullen de watervallen dan niet droog staan:smile:
:chin:maak er maar het beste van :vak02:na regen komt ook weer :zon02:
Haha, dat gaan we zeker doen :chin:
:chin:ben de hele dag met mijn gedachten in Thailand :vak02:lekker aan stalletje in Bangkok wat eten en genieten van alle drukte of lekker in het park aan het water en dan weer in de rust:slapen:heimwee !!!
Nou Fransjes, ik denk dat ik vanavond dan maar weer wat ga eten bij een stalletje in Bangkok en ga genieten van alle drukte :).
:chin:dankje je wel :slywink: geniet er maar van nog een paar maandjes dan zal ik ook weer ergens plaats nemen :cheer:maak er een fijn weekend van.:vak02:
Hoi fransjes,
Hoe is het weer momenteel in Nederland,heb je nog plannen voor het weekend?
Hier in het noorden van Antwerpen hebben we een paar fikse regenbuien gehad,denk dat we eerlijk gezegd een slechte zomer gaan krijgen.
groetjes,georges.:dag:
:chin:ben nu in noord Nederland in de ochtend scheen nog de zon maar nu regend het hier ook verder verblijf ik een beetje hier om wat geld te verdienen voor de spaar pot om weer snel naar Thailand te gaan.
ik zie dat etihad airways veel aan biedingen heeft hoe was jouw bevallen met hun
fijn weekend:cheer::dag::cheer: