Het lijkt erop alsof ie daar al is⦠![]()
Zo ik heb een shift gedraaid van 16 uur achter elkaar ! ben kei kapot!
Nou het is hier in de kletstopic zo doods,zijn ze nu allemaal op vakantie naar Thailand?
Dirkpie : geen maanden gezien op het forum!
Jelle,ook niets meer gehoord toen hij terug kwam van Thailand in januari.
Hoi vrienden op het Thailandforum,
Had vandaag een vermoeiende dag achter de rug,sāmorgens werken en sāmiddags ben ik naar het ziekenhuis geweest.
Eerst hadden ze een vloeistof in mijn schouder gespoten,nadien een scan genomen.
Toen ik bij de dokter kwam,zagen we het resultaat,schouderkapsel is praktisch helemaal doorgescheurd.
Moet maandag om 7:30am binnen voor een operatie,de zoveelste in rij (2012 :4 x geopereerd) en nu dit.
Eerlijk gezegd onderons ben ƩƩn al brok ellende.
Joh, wat rot voor je Georgesā¦
Nou de druiven smaken zuur,Nunu !
Liefst zou ik nu diep in mijn schelp willen kruipen,heb eerlijk gezegd voor niets goesting.(ben teneergeslagen,knock out)
Tot binnen een paar weken,dan ben ik beter gezelschap.
georges.
Werk je niet veel te hard? Ik hoop dat alles heel voorspoedig verloopt en dat je gauw van de pijn af bent!
Dat Belgische weer is ook helemaal niet goed voor je.
Ik stem voor een langdurige revalidatie in Thailand ![]()
Het zit je niet mee de laatste tijd Georges, in ieder geval heel erg veel sterkte.
Groet Tabe.
sterkte Georgesā¦
Zo ben weer is ingelogd, Sabai dee mai?
Hoi Jan,
Nou had eerlijk gezegd je berichtje niet gezien,hoe gaan de zaken in purmerend?
Wat betreft mijn eigen persoon,ben voor de zoveelste keer geopereerd (schouder) gisteren zijn de draadjes eruit gehaald en heb nog een lange weg af te leggen.
In iedergeval wens je nog veel succ6 toe met je zaken !
grts⦠georges.
Hoi George, tja ouderdom komt met gebreken
met het restaurant gaat het prima weer volle bak vanavond !!! En tegenwoordig voorzien van het TRA-Keurmerk Thai Restaurant Association.
Sterkte Georges ! Hopelijk kan je op enigszins korte termijn weer eens een bezoekje brengen aan Thailand !
Gefeliciteerd met het keurmerk Jan !! Zo te horen loopt het restaurant nog steeds top, ik had ook niet anders verwacht !
Zelf erg druk de laatste tijd en dus wat minder vaak aanwezig op WW. Nog een paar dagen en dan staat Songkran weer voor de deur, leuk, maar helaas ook een tijd dat er weer tientallen doden vallen op de wegā¦
Daarnaast komen mān ouders volgende week dinsdag aan voor 3 weken vakantie hier ![]()
En het laatste nieuws is dat ik bij Viengtravel weg ga, en bij Recreational Bangkok Biking (www.bangkokbiking.com) zal gaan werken !
Krung thep gefeliciteerd met je nieuwe baan, weer een nieuw avontuur dus, ga je fietsen?
@ : Dave ,Nou een hele ommezwaai ,gelukkig kan je in Bangkok blijven (werk) wens je nog veel succ6 toe met je nieuwe baan.
@ Jan : Nu alles zo goed gaat met je zaak,nog niet aan het denken om uit te breiden?
In iedergeval hou ik me aan mijn woord, als ik richting Schiphol reis,stop ik in Purmerend om eens lekker te eten en ook (als de gelegenheid zich voort doet,omdat je het druk hebt met je zaak) eens gezellig te babbelen samen met jou Jan!
Dank jullie !
Ik ga zelf niet elke dag fietsen, maar als het echt eens heel erg druk is, zal ik vast wel bijspringen. Moet eerst de routes maar eens leren kennen, dus ik zal zelf ongetwijfeld vaker op de fiets springen komende tijd.
Betekent dus ook dat ik ga verhuizen en echt in de stad ga wonen, dus niet meer bij Suvarnabhumi Airportā¦erg prettig ![]()
kan ook gevaarlijk zijn met al die verleidingen die downtown BKK te bieden heeft
Top Dave! Van harte met je nieuwe baan.
Ik heb het genoegen gehad Andre en zijn vrouw 1x te ontmoeten, leken mij wel geschikte mensen. Gaat dus helemaal goed komen.
De eerste paar maanden dat ik hier woonde, was ik nog wel vatbaar voor die verleidingen. Maar nu, na bijna 2 jaar, niet meer. Al die āverleidingenā trekken me niet meer. Ben alweer 3 maanden samen met mān vriendin dus de vrije tijd die ik heb, besteed ik liever met haar dan aan alle verleidingen die Bangkok te bieden heeft ![]()
Dank je Zaan ! Ik ken AndrƩ al een aantal jaren, volgens mij ooit via Wereldwijzer voor het eerst in contact gekomen en ik ga er zelf ook vanuit dat het helemaal goed gaat komen.