Al een idee waar je gaat wonen in Bangkok,Dave?
Hoe ben je er op gekomen om te gaan werken in het fietstoerisme in Bangkok?
Zijn alle bruggen opgeblazen wat betreft Viengtravel?
Nou Dave we worden een dagje ouder,kan goed begrijpen dat je zo’n verleidingen je niet meer intresseren !:teeth:
Ik werd benaderd door de eigenaar van Recreational Bangkok Biking die ik al een aantal jaren ken. Hij liet me weten dat er een vacature was bij RBB, en de baan en zijn toekomstplannen spraken me aan, dus zodoende. Ik had geen intenties voor een andere baan, maar soms komt er iets op je pad dat je niet kan laten lopen.
Waar ik precies zal gaan wonen, weet ik nog niet. Ik ga in mei eens kijken voor een ander appartement, het zal ongetwijfeld in de omgeving van Rama III zijn waar het kantoor is, zodat ik niet te ver en te lang hoef te reizen.
Nou als je je eigen kan verbeteren Dave,waarom niet !(het is altijd een gok)
In iedergeval wens ik je nog veel succ6 toe met je nieuwe baan en hopelijk kom ik je nog wel ergens tegen in Bangkok.
Wat betreft mijn eigen persoon:nou we zijn bijna 3 weken verder,en het is frusterend dat ik nog altijd veel pijn heb aan mijn linkerschouder,na de operatie.
Ook het werk op wwz stapeld zich op,moet nog vanalles doen,maar het gaat gewoon niet.
Met veel moeite dit bericht geplaatst.
Heb volgende week dinsdag terug een afspraak in het ziekenhuis en hopelijk kunnen ze daar wat meer uitleg geven,want zoals het nu verloopt,dat kan niet meer.
grts… georges.
Sawat-dii Pimai !!! Happy Thai New Year !!! Ik dacht vanochtend om half 9 nog even snel droog over te komen naar de 7-11, maar helaas, dat zat er niet in ![]()
Vandaag nog even aan het werk, morgen toch maar even een kijkje nemen in de stad. Maar niet al te laat maken, want wil morgenavond nog wel de topper Pee Es Vee-Ajax kijken…
Prettig weekend allemaal en groeten uit een warm Bangkok !!!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dave!
Nou ik heb in mijn voetbalpronostiek Ajax gewonnen gegeven op PSV ,Dave!![]()
Ben je al ondertussen uit waar je gaat wonen?
grts… georges.
tuurlijk wint PVC:chin:
Hopelijk voor mij niet,anders kan ik mijn toto briefje weggooien!![]()
ja had gelijk Georges…verdiend gewonnen die gasten uit 020:cheer:
Het was zo voorspelbaar dat Ajax die partij ging winnen!![]()
Gisteren heerlijk Songkran gevierd in Sukhumvit, goed te doen, niet te druk zoals in Khaosan en Silom, wat een gekkenhuis daar, niks voor mij. En de avond werd helemaal perfect door een zeer terechte overwinning van Ajax op de lampekappen uit Eindhoven. Zelfs met gemeentegeld worden ze geen kampioen ![]()
Morgenochtend naar de luchthaven om m’n ouders op te halen, en eind deze week een paar dagen Bangkok verlaten voor een bezoekje aan de Maeklong Railway Market, Amphawa en Hua Hin…
Georges, ik weet nog niet waar ik ga wonen. Werk nog t/m 31 mei voor Viengtravel dus ga eind mei wel eens kijken. In Bangkok heb je binnen een paar dagen een appartementje geregeld…
Best aardig om weer eens voetbal te kijken, niet dat het heel boeiend was… Maar toch ![]()
FF een zijdelings vraagje…ik heb ergens op het forum gelezen over een glass temple in BKK kent iemand die?
en waar staat die temple ik kan het nooit meer gevonden krijgen hier…we willen graag wat andere tempels zien waar het wat rustiger is…niet zo veel terroristen…bedoel toeristen:chin: als er hier mensen zijn die er een paar kunnen noemen die ook de moeiite waard zijn in BKK:wereld: bedankt he…
Glastempel in Bangkok?
Weet alleen dat er een glazen tempel is in Uthai Thani,namelijk de Wat Tha Sung
Dit plaatsje ligt wel zo’n 220 kilometer van Bangkok !
http://www.aokto.com/myworld/wp-content/uploads/2011/02/Uthai-Thani.jpg
Die is wel prachtig Georges!
![]()
Ja echt wel…prachtig
ik ben wat laat met reageren was ff een paar dagen het land uit. ik wist ook niet zeker meer of die glasstemple in BKK was.
Maar we willen graag wat andere tempels zien in BKK niet de bekende waar iedereen staat…kennen jullie er een paaar die de moeite waard zijn??![]()
Nou de laatste keer dat ik aan het Hua Lamphong station verbleef heb ik de Wat Traimit Wittayaram bezocht (zie foto hieronder) de tempel is ongeveer 300m verwijderd van het station,echt de moeite waard om te bezoeken ! !
http://tour2siam.com/Bangkok_Temple_Tours/WatTraimit1.jpg
zie plan hieronder:
http://www.myonlinetour.com/thailand/WatTraimitWitthayaramWoraWiharn/map.gif
Bezoek eens de Wat Ratchanatda met de Loha Prasat, zeker de moeite waard. Wordt nog niet overlopen door toeristen. Zie hier een mooie afbeelding: http://www.mariusztravel.com/zdjecia/tajlandia/62_tajlandia_bangkok.JPG
Wel bekend, maar ook de moeite waard, is de Marmeren Tempel, Wat Benchamabophit (Wat Ben).
Hoi Pieter,welkom op de kletstopic,als je eens wilt kletsen over Thailand,dat kan hier in deze topic.
Voor overige vragen kan je terecht in de verschillende subforums in het Thailandforum.
dank jullie Georges en Krung Thep…ik ga ze zeker bezoeken. jullie horen het nog:chin: