Thailand zever-topic: Aan den toog

leuke salon in S,bosch ja…gezelig en goed…profielfoto is van het park in Nong Kai…kan ff niet op de naam komen maar is echt de moeite waard daar…ben er vorig jaar geweest, erg mooi. :chin: dit jaar ben ik er weer in de buurt te vinden…kan nie wachten

Haha wel he!! En anders zijn er in Alkmaar nog wel andere goede adressen

Hoi Dorien,
Kan je het al terug gewoon worden in Nederland???
Vandaag is het zaterdag,gewoonlijk ga ik me dan lekker laten verwennen met een heerlijke oilmassage:slight_smile:
Wat zijn jou plannen voor het weekend Dorientje?

mazzelaar:D

Nou je hebt altijd mensen die voor het geluk zijn geboren zoals Rik!lol2
Mijn vroegere thaise vrouw had helemaal geen kaas gegeten van massage.

:chin:ben jullie niet vergeten vriend(in)en maar ben heel druk met andere dingen
george hoe gaat nu met je gezondheid?

Hoi Fransjes,oef je hebt de weg terug gevonden naar het Thailandforum,begon me eerlijk gezegd ongerust te maken over je!
Nou met mij gaat het prima,alleen moet ik morgen weeral gaan werken en ik zie daar eerlijk gezegd tegenop.
Ben een beetje werkmoe geworden,misschien een burnout syndrome wie zal het zeggen?
In iedergeval mooi dat je hier terug bent Fransjes.
groetjes,georges.

Goed om te zien dat Fransjes er ook nog is ! Enig nieuws over Dirk ???

Nou het is al geleden van November 2012 dat Dirk nog online geweest is op wereldwijzer!

Ook raar, het is al een hele week stil hier…

Moet zeggen ben zelf hier ook niet zo heel erg veel aanwezig geweest de laatste tijd…

Schandalig! :wink:

haha :beef:

Het lijkt wel een drooglegging van de bar…maar aan deze zijde ook niet veel te melden en gezond druk in het lanahaan/restaurant.

Nou had het weekend met de nacht gestaan,en had niet veel zin om op wereldwijzer te komen,ze gaven een hele mooie film op de buis.
Nu ben ik ff online,ben ook de rechtstreekse voetbalmatch Arsenal / Bayern Munchen aan het volgen (spannende wedstrijd en de score is…)
Hoi Jan,nou leuk dat het heel druk is in je zaak!:cheer:

Bedankt George !!!

Zo kom hier ff piepen aan de toog !
Wat is het hier muisstil,einde van de maand misschien?lol2

Geld uitgeven, de meeste hebben net weer salaris gehad…

zal ik dan maar weer eens aan schuiven ben druk om zo snel mogelijk weer naar thailand af te reizen
groetjes :cheer:

Hoi Fransjes,wanneer zou je eventueel op vakantie gaan naar Thailand?