Thailand zever-topic: Aan den toog

@ Jelle, zit je nog in Thailand? Lees ik over je reisverslag heen? groet Dorien.

Hoi Dorien,heb vanmorgend nog even naar de plaatselijke thaise massage salon geweest,laat je dit maar ff weten.lol2

kijk dan ben ik weer ā€˜jalours’, want voorlopig voor mij niet meer. maar is je gegund George!

Jelle en Marie zijn back maar zoals iedereen afkicken ( LOS ) en aanpassen ( BE )

Wat is het hier zo akelig stil aan den toog?
Dorientje zal nog niet bekomen zijn van haar reis naar het land van de glimlach,denk ik?
Vraag me af waar Dirkpie en Fransjes zitten?

En ik zie dat Jan,online is op het forum!
Hoi Jan,een drukke dag gehad?

Tja ben weer ingelogd, dat verdwijnt wel een als je cookies etc wist op de tel en dan krijg je geen email notificaties meer…maar een vruchtbare dag plus een druk weekend voor de boeg gezien het aantal reserveringen…

Nou leuk om dit te horen dat de zaken goed floreren Jan!
Ben je nog niet aan vakantie toe van al dat werken?

Vakantie staat voor zeker 2 jaar qua gedachten in de koelkast…zo hebben mijn vrouw en ik besloten. Het restaurant overlaten aan ā€œpersoneelā€ is geen optie en als het vakantie wordt zal het hooguit 2 weken zijn, tja de keerzijde van het horeca ondernemerschap.

Nou dat heb je nu met horeca,je moet constant aanwezig zijn om de boel te laten draaien,Jan!
Zelf zou ik nooit in zo’n avontuur stappen in eigen land,maar wel in Thailand als de gelegenheid zich voor doet.
Mijn huidige vriendin van Udon Thani heeft een eetstalletje verkoop van sticky rijst met bananen.
En we hebben er al eens over gehad,indien ik permanent in Thailand zou wonen (toekomst muziek)dat we eventueel een klein zaak beginnen.

.

Tja George een ieder zijn ding…wij zien dit niet zitten in Thailand, teveel concurrentie of men doet je binnen de kortste keren na, mits ik het zal gaan doen in Thailand zal het voor de bezigheid zijn maar niet sls bron voor hoofdinkomen want elke dag in de hangmat wachten totdat de mango valt is ook niets voormij.

Nog iets vernomen van Dirk?

Neen spijtig genoeg niets gehoord van Dirk,hopelijk is er niets aan de hand met hem.
Ook al een tijdje geleden dat Fransjes nog online is geweest op het Thailandforum (laatste was dat hij problemen had om in te loggen op wwz)

Zo goede morgen iedereen,
Heb vandaag lekker lang uitgeslapen,nu gauw een stukje eten en straks ff binnenlopen in een thaise shop voor een kratje bier.
Daarna nog binnenspringen in een massage salon(zonder happy ending!!!)

Nou daar wordt je ook niet happy van lol2

Wij zitten compleet vol gereserveerd vanavond dus de geestelijke en mentale voorbereiding is begonnen :beef::cheer:

Nou de plaats waar ik naartoe ga Jan,daar komt geen happy end aan te pas…
Betaal voor een uurtje oilmassage 50 euro en klaar is kees.:slight_smile:
Hoe zit dat met andere plaatsen in Nederland en Belgie,hoeveel betaal je daar voor een uurtje relaxen?

afgelopen zaterdag nog ff bij Naree geweest in Den Bosch 1.5 uur 80e, [een uur is daar ook 50e]
goed en gezellig daar. lekkere koffie en gezellig volk ga er zeker weer terug.:cheer:

Hai Flinstone, Ja goed he die massage in mijn woonplaats. Ik herken nu ook je profielfoto, ik was daar ook in januari, mooi park, groots.

.

Was ook maar een dolletje George…maar hoe dan ook altijd Happy op het eind gezien de heilzame reactie op het lichaam na de massage…wij gaan meestal naar Alkmaar prijs Same Same http://www.andamanpearl.nl/

Goedemorgen allemaal,

Massage? Ik betaal een super prijs namelijk niets haha :chin:

Wat ben jij een bofkont Rik !lol2