Thailand zever-topic: Aan den toog

mooie site … dit help al veel…maar bedankt alvast…maar wat is er allemaal te doen daar?? overdag en s,avonds??

Dank je, er zitten al heel wat uurtjes in!

Haha te doen uuuh, nou er wordt hier vooral erg veel gerelaxed!

Snorkel trips en duiken zijn populair, er zijn een paar erg mooie watervallen waar je ook kunt zwemmen, je kan een trekking doen, vissersdorpjes bezoeken (vis uitkiezen en opeten :wink: , kayakken, rond brommeren en eiland verkennen, massage etc.

In het Klong Chao ‘centrum’ is hier en daar wel een bescheiden feestje, maar verder is het hier erg rustig!

Ik heb er nog nooit iemand over horen klagen, soms hoor ik wel mensen zeggen dat ze na een weekje wel weer toe zijn aan iets meer leven, maar dan biedt Koh Chang (40min. varen) weer volop mogelijkheden…

1 like

[
Ik heb er nog nooit iemand over horen klagen, soms hoor ik wel mensen zeggen dat ze na een weekje wel weer toe zijn aan iets meer leven, maar dan biedt Koh Chang (40min. varen) weer volop mogelijkheden…
[/QUOTE]

vooral dit laaste staat ons erg aan…2 vliegen in 1 klap rust en wat meer leven in de brouwerij om de hoek…mooier kan niet.
Bedankt voor de reactie.:zon02: lekker naar koh kood…

Graag gedaan hoor!

Je kan ook natuurlijk alleen naar Koh Chang gaan, zat rustige plekjes daar en nachtleven wat je op kunt zoeken, maar Koh Kood staat wel bekend als mooier en puur, juist omdat het minder ontwikkeld is…

Veel plezier met de mentale voorbereiding :zon:

@ Dest koh kood

lekker rustig daar op Koh Kood, rust en natuur komen op de 1e plaats…rest is bijzaak.
mooie site heb je staat lekker veel op.

dank je

Bedankt flintstone, hoop dat je kan vinden wat je zoekt, de site is nog iedere dag in ontwikkeling, zoals bv. stranden, daar zijn we nu volop mee bezig en ook activiteiten…

1 like

Iedereen prettige feesten gewenst!

Binnen een week zitten wij alvast weer op het vliegtuig richting Bangkok!:cheer:

Deze keer gaan we eindigen aan de westkust. We vliegen de 13e naar Krabi en zien wel waar we terecht komen. Misschien Koh Lanta of Lipe, misschien blijven we wel gewoon op het vasteland…
Maar eerst weer naar ons geliefde Chiang Rai. Deze keer proberen we waarschijnlijk de route Naar Mai Hong Son te doen met de motor.
Als alles meezit, krijgen jullie weer regelmatig een verslagje van de reis. :wink:

1 like

Nou we kijken al uit naar je reisverslagen ,Jelle!
Suksan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai
georges.

Khop khun maak Krab, GG! :chin:

Dat is dan weer herkenbaar leesvoer :wink:

Et voila, nog ene servies en we zijn weer weg!:cheer:

Morgen vol kot in de keuken voor oudejaar, dan even gaan meefeesten bij Marie in de bar en op 1 januari om 12.45 de vlieger op>>>
Wat heb ik hier weer naar uit gekeken…

Begrijp je volkomen Jelle dat je er naar uitziet om te vertrekken naar Thailand.:lol:

Een fijn en gezond 2013 toegewenst !

Hoi Frank mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

De beste wensen voor iedereen !!! Sawat-dii pimai !!!

De beste wensen voor iedereen in 2013 vuurwerk

allemaal een goed, mooi en gezond 2013 maak er wat moois van.

Als nieuweling op dit forum, wens ik iedereen een gezond 2013, met hopelijk mooie ( Thailand ) reizen!

is den toog failliet erg rustig hier zoals op het hele thailand forum, iedereen zal wel in thailand zitten of druk aan het werk zijn

Nou ik ben dagelijks aanwezig hier op het Thailandforum,post de laatste tijd wat minder maar dat heeft de maken met andere dingen (administratieve taken)
Alsook moet ik dagelijks een pak emails verwerken.
Vind het spijtig dat er nauwelijks mensen zijn die reageren op de nieuwe peilingsvraag in het Thailandforum.
Dus gaan we het de volgende keer hebben over jawel sex in Thailand,af en toe mag het eens pittig zijn.