Nou Jelle als ik je niet tussentijds meer zie op het Thailandforum,dan wens ik je nog een prettige vakantie toe in het land van de glimlach!
Wanneer ga je Jelle?
Lekker idee hoor weer even naar LOS ben er wel aan toe! Die kou en drukte in december niets voor mij
We vertrekken 1 januari, terug op 22 januari.
Ik had het niet over service maar eten george!, en dan ook nog in algemene zin niet een specifieke maatschappij.
Over smaak valt niet te twisten.
sawadeekrap allemaal, was eventjes zoek geraakt van het forumā¦verder alles sabai sabai en hoop met jullie ook smkiek
Januari mooie tijd om heen te gaan. Heel veel plezier hoor!
Hoi Jan,leuk dat je nog altijd post in het Thailandforum!
Hoe loopt het met je zaak?
Zo,goedemorgend iedereen!
Ben weer verliefd geworden op een thais Isaan meisje,we hebben al een paar keer gechat en ik had er een goed gevoel bij nadien.
Ze komt uit Udon en ze staat sāmorgens op de markt om groenten te verkopen.
Je niet te snel laten inpakken Georges :wub: :slywink:, er eerst maar weer een paar keer naar toe gaan en haar in het echt leren kennen.
Dan zie je vanzelf wel hoe alles loopt.
In ieder geval succes met de liefde:kus:.
Groetjes Tabe.
[quote=āgeorgessiam, post:14488, topic:69058ā]
Zo,goedemorgend iedereen!
Ben weer verliefd geworden op een thais Isaan meisje,
na al je ellende toch een mooi vooruitzicht Georges. mooi man succes heā¦hoe gaat het met je?? weer bijna de oude??
[quote="āflintstone, post:14490, topic:69058"ā]
Nou ik heb nog een weekje āverlofā en daarna terug weeral gaan werken!
Had gisteren (zaterdag)mijn laatste fysiotherapeutische oefeningen,ben er vanaf oeffffffffffff !
Was aan het zien voor tickets naar BKK maar als ik de prijzen zag tussen 1200/1500 euro was mijn goesting al rap over.
@ :Tabe ! Nou ik heb wel mijn lesje geleerd wat betreft vrouwen,zal zeker de kat uit de boom kijken.
Ze zegde dat ze nog nooit naar Bangkok of een andere stad is geweest buiten Udon.
Nu wat betreft het communiceren onder elkaar dat valt prima mee,omdat ze de Engelse taal machtig is.
[quote="āgeorgessiam, post:14491, topic:69058"ā]
Doe voorzichtig he Georges !!! Je weet dat sommige Thaise dames erg gehaaid zijn. Ze is nooit buiten Udon geweest, werkt op de markt waar ze groente verkoopt, maar spreekt wel Engels⦠Dan vraag ik eerlijk gezegd toch af waar ze dat geleerd heeftā¦niet op de markt in ieder geval, en onderwijs in het Engels in Isan stelt ook weinig voorā¦
Ik vloog vorige week met Malaysia Airlines naar/vanaf Kuala Lumpur en ik moet zeggen dat met name het eten op de terugvlucht echt lekker was. Nu moet ik zeggen dat ik niet moeilijk ben met eten en dat ik het eten in een vliegtuig vaak wel oke vind. Je weet dat het geen hoogstaand voedsel is, omdat het eetbaar moet zijn voor iedereen is de smaak vaak neutraal, maar ik heb er nooit problemen mee.
Overigens wens ik jullie allemaal fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2013 !!! Helaas weinig kerstgevoel hier, maar ik geloof dat het in Nederland ook niet echt kerst-weer is. Het lijkt dat de Thaise āwinterā nu eindelijk een beetje is aangebroken. Afgelopen weken was het nog steeds elke dag zweetheet, maar vandaag is het wat āfrisjesā voor Bangkokiaanse begrippen.
Piekseizoen nu hier, dus lekker drukā¦als de rust weer enigszins is teruggekeerd, wordt het weer tijd voor een tripje, alleen kan ik maar niet beslissen waar naar toeā¦luxeproblemen ![]()
Inderdaad geen kerstweertje in nederlandā¦regen en 11 gradenā¦chagarijnig weer dus bahā¦
maar voor mij geen probleem hoorā¦ik vlieg zondag naar mijn vriendin en zoontje,eindelijk!
Mooi vooruitzicht met onze bruiloft en (hopelijk) onze gezamelijke terugkeer naar nederland,kan niet wachten!
Ik wens iedereen een fijne kerst en een goede jaarwisseling
Grooet Jeroen
[quote=āgeorgessiam, post:14491, topic:69058ā]
[quote=āflintstone, post:14490, topic:69058ā]
Nou ik heb nog een weekje āverlofā en daarna terug weeral gaan werken!
Had gisteren (zaterdag)mijn laatste fysiotherapeutische oefeningen,ben er vanaf oeffffffffffff !
Was aan het zien voor tickets naar BKK maar als ik de prijzen zag tussen 1200/1500 euro was mijn goesting al rap over.
Mooi man gaat weer de goede kant op met je:thumbsup:houwe zo
heb het weekend ook eens zitten kijken voor een ticket maar wordt er niet echt blij van. straks eens ff kijken bij het reisbureau hier mischien hebbem ze wat moois voor me. Wil er dit x eens vroeg bij zijn voor een ticket.
ik heb nog wel ff de tijd kan helaas door omstandigeheden niet eerder naar m,n 2e thuis dan begin Oktober dus dit is nog wel een eindje weg maar ja shit happens, wel wat moois gezien trouwens, koh chang of koh kood [een van de 2 wordt het welk eiland weet ik nog niet we twijfelen nog], voor een lekkere lamme vakantie samen met m,n meisje, heerlijk was het maar zoverā¦
allemaal een fijne kerst en een hele goede jaarwisseling toegewenst en een goed en gezond 2013ā¦
nog ffā¦als er iemand tips heeft over koh chang of koh kood laat maar horenā¦alvast bedankt
[quote="āKrung_Thep, post:14492, topic:69058"ā]
Hoi Dave,
Nou groenten was ff verkeerd,ze verkoop bananen met sticky rice op de markt.
Ook moet ze dagelijks zoān 30km van haar dorp Ban Tarkol naar Udon rijden.
Haar vriendin heeft een hollands lief (Martijn) die een soort website heeft om van te leven.
Ze zegde āWalwisaā me al zelf dat ik haar eerste farang boyfriend ben,ofdat dit nu waar is of niet,feit blijft dat ik absoluut alert moet blijven.(teveel miserie meegemaakt in het verleden)
In iedergeval wens ik je nog een prettig kerst en een geslaagde overgang naar 2013 toe,Dave!
groet,georges.:dag:
Ook ik wens iedereen op het Thailandforum een gezellig kerstfeest een goed begin en een zorgeloos 2013 toe.
Suksan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai
http://2.bp.blogspot.com/_rw9vTqR9-RU/R2wYKALTT4I/AAAAAAAAAC8/kncFnqlITPQ/s200/kerstman.gif
@ flintstone
Vraag maar raak! Over Koh Kood dan ![]()