Thailand zever-topic: Aan den toog

ja concrete, hele leuke, avontuurlijke plannen. vlieg van Bangkok naar Chang Rai, en ga daar in omgeving rondtrekken met brommer en bus enzo, dan richting Mekong en afzakken. Als eiland ben ik nu ko samet aan het bekijken, maar twijfel nog of ik het daar niet te druk en toeristisch vind. Was vorig jaar op kho payham en dat is heel goed bevallen, maar wil eigenlijk niet 2 x naar hetzelfde en is verder reizen. Als ik het goed zie staat er in de Trotter helemaal niets geschreven over die omgeving bij Ranong.

Nou zoals ik het tervoren heb gezegd ,in de weekdagen is het heel rustig om daar te verblijven in Koh Samet!
Ook kan je een brommer huren om het eiland af tezien.
S’avonds kan je een lekkere visschotel eten aan het water ! (zelf zat ik met mijn voeten in het water)

De hemelsluizen zijn staan hier wagenwijd open op het moment, heeft lang geduurd voordat het regenseizoen zich melde maar nu is dat toch gebeurt

Nou hier in het noorden van Antwerpen is het ook niet veel soeps met het weer(lichte regen) en tijdens het weekend word het hier in Belgie gevoelig kouder temp: 4°(overdag)

hoe gaat het met je Georges??..al weer wat aan de betere hand?..
jammer van je hond sterkte toch nog al ben ik wat laat…

Nou moet 3x per week naar de kinesist,voor de rest veel films bekijken op tv en af en toe wat posten op wwz om de dag door tekomen.
In iedergeval ben ik nog thuis tot eind December.
Bedankt voor je interesse!

Het is zover,in het noorden van Antwerpen begint de eerste sneeuw te vallen,dat word oppassen als men de weg op moet vandaag (zoals ondergetekende)
Geef mij maar de warme temperaturen van Bangkok!

nou george het was hier ook frisjes vandaag maar 27 graden 55555555

Wilde een filmpje plaatsten over free running in BKK maar lukt niet dus hier de link Light Emitting Dudes - LED Freerunning on Vimeo

1 like

Nou ziet er mooi uit Baco ! leuk filmpje !!

WAUW dit is mooi Baco, zie in het filmpje dat zelfs de thai-en verbaasd kijken, zie je niet vaak, haha, kijken of ik ze tegenkom ben nu in Bangkok, hot hot hot hier.

Wat een rust hier…

Baco, heb je alweer stroom op Phangan ???

1 like

@Jellebowski, mocht je nog wel eens lezen op ww…was vandaag op de wang lang market aan overzijde rivier thewet, door jouw genoemd in je verslag van laos. Heerlijke markt! Eergisteren op de nieuwe antiek " markt" (zo schrijf je het niet, maar klinkt het wel dacht ik) verplaatst van lupina? park naar een compleet nieuw complex aan de rivier, als je daar van houdt is dat natuurlijk een geweldige plek, mij boeide het niet, maar druk was het er wel. Ook grappig dat er een pizza restaurant zat, zo druk dat je voor de deur moest wachten, en dat voor fast food. China town ook een aanrader, ook erg druk het gedeelte waar ik was waar ook volop verkeer is, jullie hebben natuurlijk ook de farang gezien die thais kookt op straat, veel hele verbaasde blikken van de thai-en die langsliepen, hij doet dit al 10 jaar een echte theaterman zag ik, met thaise vrouw, leuk duo. Maandag vetrek ik naar Chang Rai, zal ze daar alvast de groeten doen :slight_smile:

Ja we hebben eindelijk weer prik, was weer een herinnering aan de oude tijden.Zal over een maand of negen wel een flinke geboortegolf worden.

@Diedo, Ben hier nog wel, hoor. Alleen een paar zeer drukke weken achter de rug. Binnen drie weken dan de vlieger op naar Thailand!
Het park waar je het over hebt is volgens mij het Lumphini park.
Heel veel plezier in Chiang Rai!

Trouwens een goede deal gedaan: 680 pp , rechtstreeks vanaf brussel naar Bkk met Thai Airways. Schijnt een goede maatschappij te zijn… :wink:

Thai Airways is fantastisch!! Alleen maar goede ervaringen mee… geweldige service en heerlijk eten aan boord! :slight_smile:

Nou ik heb nog nooit echt lekker gegeten in een vliegtuig en ik heb toch met veel maatschappijen en in alle klasses gevlogen

Nou wat betreft het eten aan boord daar valt niets op af te dingen (vind het lekker) ookThai Airways ontving in het verleden al verschillende prijzen voor zijn goede service aan boord, Baco!

Nou ja, als het eten in Thailand maar weer zo lekker is, ben ik al content :wink: 555