Thailand zever-topic: Aan den toog

Bedankt,Rik!
Tsja genezen het vraag wat tijd,ben erg ongeduldig kan eerlijk gezegd niet stilzitten.
Maar ik moet disipline hebben om zo weinig mogelijk achter de pc te kruipen,want soms voel ik het wel trekken in mijn schouder.
In iedergeval bedankt voor je berichtje Rik !

he Georges het zit je niet echt mee dit jaar.
Pak goed je rust en luister naar je lichaam, in ieder geval heel veel beterschap en sterkte.

Tabe.

:chin:middag,georges sterkte
Ik zelf heb steeds meer moeite met het gebruiken van dit forum hij gooit mij heel snel weer op nieuw inloggen:mad:

wat een rust hier aan den toog, er is toch geen sluiting wegens verbouwing ofzo??

vandaag weer een erg warme dag hier in Udon :vak02:, en dat terwijl ik druk doende ben met het vinden van een mooie woning, maar je hoort mij niet klagen zeker niet als ik dan het weer bericht voor nederland en belgie weer eens bekijk…

Sterkte Georges…Beterschap…hoop dat je weer snel de oude bent!!

Bedankt voor je berichtje,flintstone!
Zal blij zijn dat we een week verder zijn(dan gaat de draadjes eruit) ben dan wat meer flexibel en actiever op wwz!
groetjes,georges.

Ook vanaf deze zijde veel gezondheid en herstel toegewenst George.

:chin:morgen,weet iemand waarom ik zo snel weer moet inloggen als ik een berichtje wil plaatsen?van de week al 5 keer er af gegooid de zin om het op nieuw te tikken vergaat dan snel

Bedankt,Jan!
Hoe gaat het momenteel met je restaurant,het zijn drukke tijden zeker?

Zou het echt niet weten Fransjes? Denk dat je beter een berichtje plaatst in de helpdesk Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk tav: jeroen
Het kan misschien aan je instellingen liggen?
Blijven posten in het Thailandforum he Fransjes!!!

Het gaat wel hoor George, doordeweeks zou het wat beter kunnen gaan maar daar heeft iedereen in de Horeca last van plus de feestdagen komen er aan maar de weekenden draaien goed & zijn gezellig.

Ja snap ik George…hou je taai man…komt goed

Hoi Jan,
sorry voor mijn laattijdig berichtje (mag niet teveel achter de pc zitten)
Nou denk dat dit eigen is aan de mensen dat ze meer in het weekend op restaurant gaan dan in de week.
Ook zijn je prijzen democratisch Jan,dat doet er ook veel aan,hier in Antwerpen vragen ze voor dezelfde gerechten dikwijls het dubbele (vooral de thaise restaurantjes omgeving Centraal station) van de onwetende toerist of Belg.
In iedergeval wens je nog het allerbeste toe met je zaak Jan.

1 like

Vandaag ben ik bedroefd,heb afscheid moeten nemen van mijn hond (max)
Na 11 geweldige jaren kwam er nu een abrupt einde aan onze vriendschap.
Max het gaat je goed in de “woeffen hemel” zal je erg missen.

He bah George wat een droevig bericht, je zult gehecht aan hem zijn geweest na 11 jaren. Ik wens je sterkte! :kus:

Tjees Georges, het zit je niet mee de laatste tijd… Sterkte!

Nou bedankt Diedo en Zaan,tsja ik had veel vriendschap van Max,(boxers hond) gelukkig heb ik thuis nog een frans buldogje om mij gezelschap te houden.
Gewoonlijk toon ik mijn emoties niet,maar toen ze hem in slaap deden,moest ik toch echt op mijn tanden bijten om niet te bleiten.

Goedemorgen Allemaal!
Het is alweer vrijdag en het weekend staat alweer voor de deur
:dag:

Gaan jullie nog wat leuks doen?
Wij hebben de laatste weken en weekenden het druk genoeg gehad met de zaak dus nu maar even een heerlijk relax weekendje met veel eten en drinken haha

Fijn weekend!

@ Rik, ik zit een week voor vertrek naar Thailand, reisgidsen lezen, leuke dingen uitkiezen, voorpret, huis ‘grote schoonmaak’ voor de huis- en kattenoppas die 2 maanden in mijn huis komt wonen.Heb nu een swingmuziekje opstaan voor tijdens het poetsen, arbeidsvitamienen, vanavond een verjaardag, allemaal leuke dingen en vooruitzichten. Het leven is gewoon leuk toch, als je het zelf leuk maakt, smkiek

@Diedo heb je al een concreet plan wat je zoal gaat bezichtigen in Thailand tijdens je reis?
In iedergeval wens ik je nog een aangename verblijf toe in het land van de glimlach!