Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:morgen,het beloofd een mooie dag teworden hier in Nederland/Belgie lente temp.:zon02: geniet er van mensen

1100 meter landingsbaan das ook gene vetpot! het zullen wel van die kleine toestellen zijn die er gaan landen.
(zie hieronder)

http://media.reismee.nl/14321/fotos/82563/82563_1306126076_500.jpg

:chin:morgen,wat een rust aan de toog nog een week in noord Nederland en dan nog wat werken(3/4weken) in Brabant en dan op naar Thailand:cheer::vak02::cheer:

Hopelijk kan ik ook vertrekken naar Thailand,momenteel verga ik van de pijn(linkerschouder felle pijnsteken)straks om 7:45pm afspraak met mijn huisarts,ik voel de bui al hangen.(operatie)
Serieus vrienden,het begint echt mijn strot uit te hangen,ik val van de ene kwaal in het andere.(artrose)pillen werken niet meer.
Andere alternatieven zijn “artroplastiek”(gewrichtsvervangende chirurgie) men heeft me de keer tervoren al gezegd dat de pijn niet verbeterd dat men overgaat naar een operatie.
Ben momenteel niet het zonnetje in huis,hopelijk kan ik me binnen enkele dagen herpakken,en meer frequent aanwezig zijn op het Thailandforum.

nou George je Zit echt in de hoek waar de klappen vallen, veel succes en beterschap gewenst en ik hoop dat je snel in het vliegtuig Zit richting Thailand

de sluizen zijn hier goed open gezet ziet er naar uit dat ik voor de 2de dag vnl binnen zit

:chin:Georges sterkte maar weer misschien mag je wel revalideren in Thailand warmte is vaak goed voor de (oude)botten en spieren:wereld:

http://i43.tinypic.com/2u571p2.gif

veel sterkte en voorspoedig herstel Georges:slapen:

Ze hebben het met die “update” of beter gezegd DOWNGRADE het er niet makkelijker op gemaakt om via de smartphone weer is op t forum te geraken nadat ik dan wel zelf zo nu en dan mijn cookies en geschiedenis opschoon in safari(IOS) bloody Hell wat een gedoe en die WW app is het al helemaal niet dus das ook gene optie pffffff

:chin:Sterkte Georges wordt maar snel weer beter we zullen je in breng missen op het forum:dag:

Ik probeer het niet eens meer met de smartphone Jan :disgust:

Het is hier schijnbaar stil geweest…Wel Rik als je eenmaal niet je cookies of geschiedenis hebt gewist is er niets aan de hand maar als dat wel het geval is, is het erg omslachtig geworden, lijkt de Belastingsdienst wel lol2

Nou heb een paar dagen geen berichten geplaatst,alleen maar meegelezen.
Morgen is het zover,moet binnen om 8:30am en onder het mes 9:30am.
In iedergeval bedankt voor je berichtje Fransjes,kon het niet laten om te antwoorden.
groetjes,georges.

Beterschap gewenst George en een spoedig herstel!
Veel sterkte

Gr Peter

Dag Georges,
Ik zie dat het je niet meezit de laatste tijd.
Heb toch even ingelogd om je spoedige beterschap te wensen, en dat de operatie het gewenste resultaat mag hebben. En ook dat je gauw weer eens naar Thailand kunt.
Het beste,
Groeten,
Fl.

Nou bedankt,baco,fransjes,diedo,peter en natuurlijk fleurtje!
Ben dinsdag LL geopereerd aan mijn musculus supraspinatus.
De operatie was goed verlopen,ook de naweeen (pijn)na de operatie was gering.
Heel mijn linkerschouder is ingepakt,na 14 dagen moet ik op controle komen en nadien zal het kino worden.
Ben voorlopig thuis tot eind December,maar zal vermoedelijk terug beginnen werken ergens in Januari 2013.
Zo dit was het dan,ga wat relaxen en een leuk filmpje bekijken.
Tot één van de dagen.
groetjes,georges.

Goed om even wat van je te zien Georges, beterschap!

Verveel me enorm,heb massa’s tijd daarom ff nog een nieuwe peiling voor November geplaatst.
Ofdat het verstandig is om achter de computer te kruipen(neen) maar mijn vingers kriebelen.
Maak er nog een prettige dag van iedereen!

Goed om te horen dat alles is meegevallen Georges!!
Nu goed uitrusten en genezen en gezien de dingen die je hebt gehad in 2012 hoop ik dat je 2013 schade vrij door gaat komen :wink: