Thailand zever-topic: Aan den toog

Dat hadden wij ook…lekker windje, af en toe een bui… Zullen de nawee-en van de tropische storm Gaemi wel geweest zijn… Vandaag weer superzonnig en errug warm…

:chin:morgen,ja het is hier de laaste dagen nat en guur(noord nederland)ja Dave dan heb ik toch graag wat meer warmte:zon02:Lekker op het strand met wat lekker thais eten en een drankje:vak02:nog een paar weken hoop ik dan mag ik weer>>>

:chin:morgen even aan de toog en dan maar weer onder de wol kan de slaap:slapen::mad: alweer niet goed pakken weet niet waar het aan licht
verder iedereen toch een fijne zondag:dag:

Nou ben ook wat verkouden Fransjes,wat wil je het heeft heel de nacht geregend!
Bahh ik haat koude en regenachtige dagen,geef mij maar de warmte van…1x raden

:chin:ja de maandag is weer begonnen dus de schouders er maar weer onder en deze week is ook zo weer voor bij:cheer:

Euhhh…de zonnebank ?

lol2lol2lol2

@Jelle beterschap met je hand, zal wel verrekte pijnlijk zijn
@Georges, @Cindy en @fransjes gewoon een extra houtblok op het vuur en je hebt ook van die heerlijke temperaturen als wij hier in thailand

Hey peepz,

Mag ik even mijn blijheid delen? Vandaag is er voor mij, na 2,5 jaar, een einde gekomen aan mijn beugeltraject i.c.m. een kaakoperatie!! Op mijn 20e begonnen en nu, op mijn 23e, eindelijk verlost van de plaatjesbeugel. Wauw, wat voelt dat goed!! :cheer: :cheer: :cheer:

En nu donderdag op vakantie, dus mijn week kan écht niet meer stuk! Fijne dag allemaal!!

Nou nu kunnen we er mee lachen Cindy !Ik weet dat je tervoren door een hel bent gegaan!
Rust maar eens goed uit,dat heb je dubbel en dik verdiend!!

http://blog.writeathome.com/wp-content/uploads/2011/10/laughing-smiley-e1319209189266.jpg

das goed nieuws Cindy!! gefeliciteerd!! en nog maar 2 dagen en dan alweer naar de warmte toe ik denk dat jij een top week hebt

lol2 Heb echt medelijden met jullie hoor arme schapen 25 graden brrr wat een kou ik snap niet dat jullie het daar nog volhouden. Kom maar weer lekker naar Nederland lol2

Bedankt Georges en Dirk! Het was inderdaad vaak flink “op mijn tandjes bijten”, maar nu mag het resultaat er zijn!
Donderdag op vakantie, helaas niet naar Thailand, maar wel zon, zee en strand. Even bijkomen van alle ziekenhuisstress van het afgelopen jaar. :slight_smile:

Georges hoe gaat het eigenlijk met jou?

Heel slecht momenteel,teveel gezondheidsproblemen(dagelijks een portie felle hoofdpijn,pezen die ontstokenzij en andere kwaaltjes…
In iedergeval wens ik je nog een prettige vakantie toe Cindy!
groetjes,georges.

Nog nieuwtjes hier op het forum ? Hier in BKK gaat alles z’n gangetje…het blijft maar druk en vanaf zaterdag zit ik een dag of 10 alleen dus dan zal het nog drukker worden… Regenseizoen hier begint een beetje op z’n eind te lopen en het viel (gelukkig) heel erg mee in Bangkok dit jaar. Nu nog afwachten wat er met de rivieren vanuit het noorden deze kant op komt, maar schijnt ook mee te vallen. Zo’n chaos als vorig jaar zal het iig niet worden…

Lees net trouwens dat de airport op Koh Phangan (oostkant van het eiland) vermoedelijk in de 2e helft van 2013 geopend wordt… Zonde dat Phangan nu ook al een luchthaven moet hebben :frowning:

het zal een klein vliegveld worden denk ik, weinig vlak terrein waar ze het aanleggen.de bouw gaat niet echt vlot, vergunning problemen naar het schijnt, het is denk ik vnl voor de 3 luxe resorts in thong nai pan.waar heb je het gelezen dave

:chin:morgen,kan alweer de slaap niet pakken van 400uur(nl) weer klaar wakker dus denk ga maar even een bakje doen aan de toog
Dave beter lekker druk dan niks om handen te hebben je zult straks ook wel weer wat vrijedagen hebben:dag:

Je moet maar eens naar deze site surfen Baco! http://www.bangkokpost.com/business/aviation/317193/kan-air-ready-for-take-off

1 like

Het stond in de kranten en wat reiswebsites. Wordt gebouwd i.o.v. Kan Air, en wordt 1 landingsbaan van 1100 m geloof ik. Kan Air zal ook andere airlines toelaten indien die interesse tonen. Zal dus niet alleen voor de luxe resorts zijn. Best kans dat een Air Asia het ook interessant vindt…

maar ik wil geen vliegveld dave doe jij daar eens wat aan, jij kunt dat vast welregelen voor mij