Thailand zever-topic: Aan den toog

Frank, Georges en Jan, Thanks

:chin:ik vind de nieuwe lay out eigenlijk helemaal niks kan er maar niet aan wennen sorry mensen die dit hebben bedacht.:mad:

Dirk, ook namens mij nog: gefeliciteerd!!! :cheer:
Geniet van deze mooie tijd! :slight_smile:

Fijne dag allemaal…

Wie kan er ook niet de opties vetgedrukte tekst en andere zoal de ruitvormige symbooltje met het boompje om urls van foto’s in te plakken gebruiken?
Serieus het begint om mijn systeem te werken,dat mijn mogelijkheden hier op wwz beperkt zijn!
Als ik reageer op iemand zijn topic vind ik geen enkele functies meer terug om eventueel mijn antwoord in zwartgedrukte tekst te plaatsen en andere opties (zie hierboven)

jij kunt tenminste nog iets openee, ik ken het hele thailand reiscafe niet meer openen. wel alle andere topics en de mails. GGGRR

hier werkt alles trager dan voorheen, ik vind het ook minder overzichtelijk (maar dat is mischien een kwestie van wennen), maar opzich heb ik geen problemen met iets openen mischien licht dit aan welke browser je gebruikt bij mij werkt het dus wel op internet explorer en op google chrome

:chin:morgen, slecht geslapen:slapen: kan mijn draai al een paar dagen niet vinden zal de kou wel zijn en het gemis van Thailand:vak02:

Is het zo koud in Nederland dan ??? Hier vandaag zonnig en erg warm…graadje of 30-35 :smiley:

Arrrgghhh Dave, lekker ben jij!! Wrijf het er maar eens goed in haha…
Gelukkig zit ik morgen over een week in het vliegtuig richting zon/zee/strand, dus ik vergeef het je…

Zelf ben ik vandaag thuis gebleven heb priemende hoofdpijn,precies ofdat ze met spelden in mijn hersenen aan het wroeten zijn.

Bedankt om het ff te melden dat Bangkok met heerlijke temperaturen zit Dave,wordt er niet vrolijker op.
:frown:

Alweer eens een paar dagen thuis: klets heet frituurvet over mijn hand gehad… Gelukkig snel gereageerd, dus geen derde graadswonden. Maar toch… KUT!

Nou je hebt wel heel veel geluk gehad Jelle !
Mijn tante heeft vroeger ook de fritketel over haar lichaam gekregen,over heel haar onderlichaam had ze derde graadswonden!
Ik was er niet bij dat moment,maar ze gilde de hele straat bijeen,volgens wat ik achteraf heb gehoord.
De ambulance kwam pas na 20 minuten te plaatsen.
Nu je moet weten dat mijn tante een kleurling is,en dat je de sporen goed kan terug vinden op haar benen als ze een korte rok aan heeft.(witte vlekken)
Er was een tijd dat ze in de zomer alleen maar lange broeken droeg om haar verwondingen te verbergen,maar sinds een paar jaar heeft ze die slag te bovengekomen.(gelukkig maar)
In iedergeval verzorg je maar heel goed Jelle!
groet,georges.

Dave dat probleem hebben wij nou ook alleen afgelopen zondag hadden we een herfstachtige dat toen regende het een paar keer en was het maar 25 graden frisjes dus.

Jelle beterschap met je hand, was je friet aan het bakken

:chin:Wat beter geslapen als af gelopen nacht maar zit toch echt niet goed in mijn vel (veel piekeren)maar gelukig het weekend komt alweer wat dichter bij:dag:

Zwaar klote Jelle inderdaad, zal pijn doen, beterschap ermee.

Nee, bij de opkuis de frituurketel uitgetrokken en verplaatst. Met de draad blijven haperen en echt een geut olie over m’n hand gekregen. Pfffff.

Vervelend voor je, sterkte ermee.

Goede morgend,ben juist thuis van de nacht,kon mijn natte kleren uitdoen om te laten drogen.(heel de nacht heeft het geregend)
Nu nog een borreltje drinken voor het slapen gaan,en tot morgen.
groet,georges.