Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik staak niet Fransjes,moet straks met de nacht op(het zijn maar 3 dagen)

ach vind de nieuwe layout wel wat overzichtelijker en netter geworden.

En de reactie met QUOTE = ook weer terug scheelt weer plakken en knippen, dus iets uit de oude doos in een nieuw jasje

Die is toch nooit weggeweest :slight_smile: ?

Sinds men is overgeschakeld naar een nieuwe versie,kan ik niet snel surfen op wwz.
Ook berichten van emails die gepost zijn in het Thailandforum,hebben geen (blauwe link) in mijn outlook express.
Andere landenfora’s krijg ik een emailbericht met blauwe link,zodat ik maar deze link aan te klikken heb om rechtstreeks binnen te komen op wwz.
Iemand die kamp met dezelfde problemen?
groet,georgessiam.

Misschien bedoel ik dubbel QUOTE zou dat kunnen…

:chin:Zo de vrijdag is alweer begonnen en sterk bakje koffie en kan weer tegen aan om de laatste uurtjes weer door tekomen voor dat het weekend is:cheer:

Dat heb ik ook Georges, heel vervelend!
Ook ik kan niet vanuit mijn mail meteen doorklikken naar het topic waar op is gereageerd…

ik kan het hele topic: reiscafe thailand niet meer openen, HEEL vervelend daar ik 1 dec vertrek en info wil overschrijven vanuit de topics! Heb geen afdoende antwoord gehad van Jeroen. Ik kan dus wel de andere topics openen maar die gebruik ik bijna niet, dit topic zever aan de toog enkel door op de laatse reactie van Cindy te klikken…HELP

Zelf kan ik ook niet rechtstreeks van mijn ontvangen mail meteen naar het Thailandforum surfen(via google en dan wwz+Th forum)
Heb het nog eens aangekaart met Jeroen(sitemanager)
groetjes en maak er nog een gezellige weekend van,Cindy!

Als je op een topic ā€˜geabonneerd’ was, kreeg je voorheen inderdaad altijd een mailtje met een linkje waar je op kon klikken. Dat is nu verdwenen zoals al opgemerkt. De link naar het topic staat er nog wel in, maar je moet hem eerst knippen/plakken in je browser.
Zonde… Georges, heb jij hier toevallig al melding van gemaakt ?

Klopt Dave, maar op een telefoon werkt zich dat al helemaal niet fijn.
Hopelijk wordt hier iets aan gedaan, want het is niet echt gebruiksvriendelijk.

Voor jullie ook een fijn weekend! Ik lig helaas met griep op bed…
Moet wel snel beter worden want de 18e vertrekken we richting zon, zee, strand in Turkije.
Even alle ziekenhuisstress van het afgelopen jaar proberen achter me te laten!

Via de mail op mijn tel heb ik nog steeds een link naar het onderwerp waarop gereageerd is…

:chin:zo mensen nog plannen voor het weekend?

Vanharte proficiat Dirk !!! Nu pas gelezen !

Vanuit privĆ© kan ik niet op wwz …
Vanuit de zaak wel maar traag…

Nou ik heb het al gemeld aan Jeroen dat er problemen waren met de ontvangen emails waar je niet op kan klikken.
Hen hem tervoren ook geplakt in mijn browser maar het lukt helemaal niet,ook de speedsnelheid sinds men is overgeschakeld naar een nieuwe versie is echt bedroefend.
Alles had ik al geprobeerd om dit euvel te verhelpen,maar helaas driemaal helaas,het mag niet zijn.
Nu tervoren was ik op style ww 8.21 aan het surfen nu ben ik overgeschakeld naar de vb4 default style hier op wereldwijzer,het is wel iets beter qua snelheid(5a 8 seconden wachten,doorklikken naar andere landenfora’s)vooreen was dit met de vorige type van style nog trager.
Voor de rest zit ik weeral met hevige hoofdpijn en zal het van de weekend rustig houden hier op wereldwijzer.
groetjes,georges.

Nou ik had er over gezien,mag ik je feliciteren Dirk!!
Jullie zijn vast heel benieuwd zeker,wordt het een prins of princesje?
Nou ik weet niet ofdat dit je eerste kindje word Dirk,maar ik zou zeggen voor het zover is veel oefenen(met luiers en een flesje)

Moest ook ff terug scrollen…maar leuk nieuws Dirk geniet nog maar ff van je nachtelijke uren :slapen:

Verdorie zeer traag en onhandig om vanuit outlook naar wwz te gaan…knippen , plakken nee dank je wel…:angry:

thanks, en volgens mij is het voor jou niet zo erg dat je alleen op de zaak op ww terecht kan aangezien je daar toch bijna altijd bent…